Kerastase Blond Absolu | vlasová starostlivosť pre odfarbené a melirované blond vlasy

By Simona Dubravova - štvrtok, septembra 14, 2023

Ak ste nositeľkou zosvetlených a blond vlasov, tak ste určite zistili, že návštevou kaderníka to nekončí. Starostlivosť o takéto vlásky pokračuje doma a je dosť dôležitá ak chcete, aby vaša hriva vyzerala dokonale. Nežiadúce oranžové odtiene či suché a zničené vlasy po odfarbení sú veľkým strašiakom, no so správnou starostlivosťou sa ich nemusíte báť. Ja som vyskúšala už niekoľko produktov a z nich sa mi najviac osvedčil rad od Kérastase pre zosvetlované, melírované vlasy Blond Aboslu. 

Kerastase Blond Absolu | vlasová starostlivosť pre odfarbené blond vlasy

Pri zosvetľovaní vlasov si naozaj dajte záležať na výbere kaderníka. Vlasy vám dokáže zosvetliť ktokoľvek, no len naozaj kvalitná a skúsená kaderníčka vie, že zosvetľovať vlasy treba šetrne a postupne. Moje vlasy som zverila naozaj šikovnej profesionálke, ktorej som 100% dôverovala, a po postupnom zosvetľovaní som mala svoje vlasy dokonca kvalitnejšie, zdravšie a lesklejšie ako kedykoľvek predtým. 

Domáca starostlivosť o zosvetľované a melírované vlasy je ale tiež veľmi dôležitá. Ak sa chcete vyhnúť žltým odtieňom, siahnite po produktoch od Kérastase Blond Absolu, v ktorej nájdete produkty zamerané priamo na odfarbené vlasy - krémový šampón, šampónový kúpeľ, fialový šampón, masky, oleje pre výživu vlasov.


Pri výbere šampónu som mala viac favoritov, no nakoniec som siahla po netradičnej krémovej textúre. Trochu som sa bála konzistencie v súvislosti s napenením produktu, no obavy boli zbytočné. Stačí naozaj málo šampónu, aj keď nenapení toľko, ako som zvyknutá od iných šampónov, úplne to postačuje, vlasy sú po použití hladké, jemné a bez problémov sa dajú rozčesať aj bez použitia kondicionéru či masky. Pri pravidelnom používaní som spozorovala, že moje vlasy sú naozaj krajšie a zdravšie. Navyše krásne stiahne žlté odtiene z vlasov a oživí a predĺži trvácnosť farby. Ja som teda nadmieru spokojná, aj napriek pomerne vysokej cene si ho kúpim opäť. Plusom je aj príjemná vôňa a pocit zdravých a nezaťažených vlasov. Obsahuje kyselinu hyaluronovú a olej z plesnivca, ktoré vlasom dodávajú potrebnú hydratáciu, zlepšujú odolnosť a pružnosť vlasov.
    Kerastase Blond Absolu | vlasová starostlivosť pre odfarbené blond vlasy


Druhý produkt, ktorý si určite kúpim opäť, je táto regenračná maska, ktorá je fakt TOP! A keď použijem oba produkty naraz, tak tie vlasy vyzerajú D O K O N A L E! Aj napriek pomerne malému baleniu a vyššej cene je toto vec, ktorú by ste mali minimálne vyskúšať a nebudete ľutovať. Vydrží vám dlho, stačí naozaj málo masky aj do dlhých vlasov. Vlasy úžasne vyživí, dodá im lesk, zbaví ich krepovitosti, posilní, hydratuje a regeneruje vlasové vlákno. Tak ako šampón, aj maska obsahuje kyselinu hyaluronovú a výťažok z plesnivca. 

Kérastase Blond Absolu

V rade Blond Absolu je oveľa viac produktov, ktoré by som chcela vyskúšať, takže najbližie obdobie tu určite nájdete viac recenzií práve týchto produktov. Na NOTINO.SK teraz nájdete šampón aj masku Kérastase v zľave, a pri ich nákupe dostanete aj darček podľa vášho výberu - a to sa teda oplatí!

Kerastase Blond Absolu | vlasová starostlivosť pre odfarbené blond vlasy

Musím ešte spomenúť, že značka Kérastase má naozaj veľmi vydarené produkty. Na blogu nájdete aj staršiu recenziu na rad Kérastatse Genesis, ktorý bol vyvinutý špeciálne pre ženy, ktoré trápi vypadávanie vlasov.

| tento článok vznikol v rámci spolupráce |

 
Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, aby vám neunikli žiadne novinky a súťaže. Viac fotiek a súťaže nájdete aj na instagrame @s.dubravova.
 Majte pekný zvyšok dňa! 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx