fixačný sprej za pár eur | hydratačný a rozjasňujúci fixačný sprej

By Simona Dubravova - piatok, októbra 13, 2023

Pokiaľ chcete, aby váš make-up vydržal na svojom mieste čo najdlhšie, je dobré sa popozerať po fixačnom spreji. Táto šikovná vecička dokáže čary, a áno, dokáže zafixovať vaše líčenie tak, aby ste sa nemuseli prepudrovávať každé dve hodiny. Catrice vie prekvapiť naozaj skvelými produktami a ani tento fixačný sprej nie je výnimka. A navyše, stojí doslova "pár eur".
catrice fixačný sprej shake fix glow

Značku Catrice vám predstavovať nemusím, poznáte ju ako trendovú a cenovo dostupnú značku, ktorá má v pomere ku cene aj kvalitné produkty. Ku nim radím aj tohto fixačného pomocníka. Na začiatok ale upozorňujem, že je vhodný skôr na rozjasnenie make-upu, pretože obsahuje trblietavé čiastočky, takže ak hľadáte niečo na zmatnenie, toto nebude pre vás to pravé.

Pleť nedráždi, mal by ju aj hydratovať - čo som ja osobne teda nespozorovala. Ale samozrejme, dôvod, pre ktorý som si fixačný sprej Shake, fix, glow kupovala je ten, aby mi zafixoval make-up, nie zhydratoval pokožku -  na to mám iné produkty. Mne osobne veľmi vyhovovali malé trblietavé čiastočky, pretože mám rada rozžiarený a presvetlený vzhľad pokožky. Nie je to ale nič veľmi prehnané, skôr naopak, naozaj decentné. Čo sa týka vône, tak má jemnú parfumáciu, čo môže niekomu prekážať, no opäť - ja osobne mám rada voňavé produkty, takže za mňa to je v poriadku.

Čo sa týka výdrže, tá ma prekvapila. Cez deň je potrebné ho prestriekať, mne osobne stačí ráno, a potom raz v priebehu dňa. No záleží, aj ako dlho potrebujete aby vám make-up vydržal, možno ho budete potrebovať počas dňa aplikovať aj viackrát. Na pleti nevytvára masku alebo pocit nejakého pnutia, po nastriekaní ho treba nechať pár sekúnd "uschnúť", a následne už ani neviem, že ho na pleti mám.


catrice shake fix glow

Čo sa týka zloženia, je naozaj zaujímavé. obsahuje totiž napríklad výťažok z ananásu a kvetu kaktusu, ktoré práve podporujú hydratáciu pleti a osviežia ju. Neobsahuje mikroplasty a je to vegánsky produkt. :-)

catrice shake fix glow

Je veľmi spratný (50ml), takže ho zmestíte aj do kabelky a môžete ho mať po ruke vždy, keď ho budete potrebovať. Za mňa je to veľmi vydarený produkt za skvelú cenu.

Ešte malý tip: Ak chcete aby vám počas dňa make-up držal naozaj naozaj veľmi dlho, skúste si pred nalíčením aplikovať na pleť aj podkladovú bázu. Možno sa zdá, že takéto drobnosti nie sú podstatné, no pripravená a dobre zhydratovaná pleť lepšie drží líčenie, ktoré potom toľko nezachádza do vrások.

V ponuke Catrice som videla viacero fixačných sprejov, zatiaľ som však vyskúšala len tento jeden. Do budúcna sa určite chystám ešte nejaké dokúpiť a porovnať. A čo vy? Už ste vyskúšali nejaký fixačný sprej od Catrice? 


 |tento článok vznikol v rámci spolupráce |

 
Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, aby vám neunikli žiadne novinky a súťaže. Viac fotiek a súťaže nájdete aj na instagrame @s.dubravova.
 Majte pekný zvyšok dňa! 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx