ako si rýchlo upraviť obočie | benefit gimme brow+ & 24 hr brow setter & fluff up brow wax

By Simona Dubravova - sobota, novembra 25, 2023

Dokonalé obočie behom pár minút sa možno zdá ako vec nemožná, no verte, že so správnymi pomocníkmi je to noazaj možné. Upravené obočie vie krásne doladiť celkový vzhľad tváre. Niekedy nie je potrebné byť ani nalíčená, stačí mať len upravené obočie. Nie vždy však máme chuť či čas sa s obočím hrať, no a preto tu mám dnes tip, ako si vieme behom pár minút (šikovnejší možno aj za pár sekúnd) vytvoriť krásne prirodzené obočie. Tak si pripravte šálku dobrého čajíku a poďte si prečítať dnešný článok.

ako si rýchlo upraviť obočie | benefit gimme brow+ & 24 hr brow setter & fluff up brow wax

 Všetky tri produkty nepoužívam však naraz, väčšinou ich používam samostatne podľa toho, aký efekt chcem docieliť. Áno viem, vyzerajú podobne, takže ktorý na čo slúži? Vysvetlíme si to postupne. 

ako si rýchlo upraviť obočie benefit gimme brow+

Tento malý fešák Benefit GIMME BROW+ obočie prifarbí, prečeše, dodá "objem" a jemne zafixuje. Dosiahnete s ním taký "messy look" obočia. Tým, že si viete vybrať z pomerne veľa dostupných odtieňov obočie vyzerá prirodzene. Vie obočie aj fixovať, ale naozaj veľmi jemne. Preto ak chcem obočie poriadne zafixovať, použijem aj samostatne fixačný gél - budem o nich písať ešte nižšie. Zo všetkých troch má najmenšiu a najhrubšiu štetinku, no napriek tomu sa s ním ľahko a precízne pracuje. Je dostupný v dvoch veľkostiach, v mini verzii ako mám ja alebo v klasickej verzii. 

ako si rýchlo upraviť obočie benefit fluff up brow wax

Fixačný vosk Benefit FLUFF UP BROW WAX je bezfarebný alebo lepšie, a presnejšie povedané má textúru do biela, nie je priesvitný ale pri nanášaní ho nie je vidieť a zaschne do matného finishu. Kefka je podobná ako u GIMME BROW+ ale je o niečo väčšia. Ako som písala aj vyššie, na to, aký tvar kefká má, sa s ním pracuje veľmi dobre. Vytvoríte s ním uhľadený ale aj jemne našuchorený look. Pomerne celkom dobre zafixuje obočie (výrobca uvádza 12h, toľko reálne asi nedrží, záleží však od toho, aké hrubé máte chĺpky obočia), ale pri nanášaní treba byť opatrný s množstvom ak chceme vrstviť, lebo pár krát sa mi stalo, že sa mi začal droliť. Pred tým, ako vosk zaschne sa dá obočie upravovať. 

ako si rýchlo upraviť obočie benefit 24 hr brow setter

Do tretice vám predstavím gél na obočie Benefit 24-HR BROW SETTER, ktorý je úplne transparentý, nemá žiadnu farbu. Má gélovú konzistenciu, ktorá sa vďaka mäkkej a dlhej kefke, ktorá má dvojakú veľkosť štetiniek nanáša veľmi precízne. Naozaj veľmi dobre drží, ja ho niekedy používam aj v kombinácii s GIMME BROW+, ale taktiež treba mať v tom cvik a pri použití oboch produktov sa mi pár krát objavili biele šupinky. Pod gél môžete použiť aj tiene alebo ceruzku. Pekne vyčeše chĺpky a zároveň stále vyzerá prirodzene. Oproti FLUFF UP BROW WAX má väčšiu, precíznejšiu a mäkšiu kefku, je úplne bezfarebný. Čo sa týka výdrže, tá je super, ja mám ale jemné obočie, takže neviem úplne povedať ako dlho podrží husté chĺpky. 

ako si rýchlo upraviť obočie | benefit gimme brow+ & 24 hr brow setter & fluff up brow wax

Tu môžete pekne vidieť rozdiel v kefke, ktorú má FLUFF UP BROW WAX (vľavo) a 24-HR BROW SETTER (vpravo).


ako si rýchlo upraviť obočie | benefit gimme brow+ & 24 hr brow setter & fluff up brow wax

Všetky tri produkty mám z notino.sk, a momentálne tam prebieha aj BLACK FRIDAY so skvelými zľavami na mnoho produktov, napríklad aj na tieto od Benefit. 

Páči sa vám trend vyčesaného obočia, ale ste skôr za klasiku? S týmito troma pomocníkmi si viete vytvroiť vzhľad presne taký, aký chcete! :-)

 |tento článok vznikol v rámci spolupráce |

 
Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, aby vám neunikli žiadne novinky a súťaže. Viac fotiek a súťaže nájdete aj na instagrame @s.dubravova.
 Majte pekný zvyšok dňa! 



  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx