rozjasňujúci make-up vhodný aj na zimu | teint miracle

By Simona Dubravova - štvrtok, novembra 30, 2023

 S príchodom chladného počasia naša pleť môže začať trpieť. Suché miesta, šupinky, napnutá pleť – to všetko môže na našej pleti vyvolať chladný vzduch a zima. Preto by sme mali počas tohto obdobia dbať na to, aby sme pleť dostatočne zásobovali živinami a zbytočne ju nezaťažovali, napríklad make-upom, ktorý môže našu pleť ešte viac vysušiť. Ideálne je zvoliť si dobrý podkladový krém a ľahší a výživnejší make-up. 
 
lancome teint miracle

Moja pleť je počas tohto chladného obdobia naozaj namáhaná, používam čo najhutnejšie a najvýživnejšie krémy aké sa používať dajú, no veľmi si zakladám aj na make-upe. Ako som spomínala vyššie, volím si ľahšiu textúru, ktorá pleť nezaťaží. Veľkým plusom je, ak je aj rozjasňujúci, pretože vytvorí pekný efekt rozžiarenej pleti. 
 
lancome teint miracle

Ak by som vám mala odporučiť len jeden, tak určite poviem Lancome Teint Miracle, ktorý spĺňa všetko, čom som uviedla vyššie. Má naviac aj SPF 15, no ja si pod neho dávam ešte samostatné SPF50 – celoročne, pretože neviem nakoľko sa dá na tak nízku ochranu spoľahnúť.
 
Čo sa týka krytia, povedala by som, že je to stredné krytie, ak ho porovnám s Teint Idole Ultra Wear, ktorý má krytie vysoké. Dá sa vrstviť, naozaj pekne zakryje nedokonalosti ale vyzerá prirodzene a šťavnato -  pleť krásne prejasní. Na pleti vydrží celý deň, ja ho ráno prestriekam fixátorom, a počas dňa sa mi nepohne z miesta až do večera, pokiaľ sa neodlíčim. Nezalieza do vrások ani nevytvára nepekné mapy – nevysušuje, naopak pleť vie pod ním dýchať a vyzerá hydratovane. Navyše, veľmi dobre sa s ním pracuje či už použijete prsty, štetec alebo hubku. Ak porovnám konzistenciu s Idole Ultra Wear, tak tento Teint Miracle ju má takú vláčnejšiu a porovnateľne ľahšiu.
 
lancome teint miracle

Na výber je až 12 odtieňov, takže si myslím, že sa dá vybrať perfektne sadnúci odtieň. Ja mám 010 Beige porcelaine, počas leta mi perfektne sedí, no počas zimy by som brala aj o niečo málinko svetlejší ale na druhú stranu, make-up sa vie pekne prispôsobiť pleti, takže to nie je až taký problém. Prípadne môžeme svetlejší odtieň docieliť zmiešaním dvoch odtieňov alebo jednoducho použiť svetlejší púder. Pre naozajstné bledule bude skvelý odtieň 005 Beige ivoire.
 
lancome teint miracle

Momentálne sú na Notino.sk niektoré odtiene aj v zľave, takže máte skvelú príležitosť. 
 
Máte skúsenosť s make-upom od Lancome? Ak áno, ako túto skúsenosť hodnotíte? 

 |tento článok vznikol v rámci spolupráce |

 
Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, aby vám neunikli žiadne novinky a súťaže. Viac fotiek a súťaže nájdete aj na instagrame @s.dubravova.
 Majte pekný zvyšok dňa! 

 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx