intenzívny hydratačný krém s probiotikami | heimish matcha biome

By Simona Dubravova - piatok, decembra 15, 2023

 Už v predchádzajúcom článku som načrtla, že suchá a citlivá pleť (ale aj akýkoľvek iný typ pleti) potrebuje najmä v chladnom počasí špeciálnu starostlivosť. Je dobré si vybrať krém, ktorý je nabitý výživnými látkami špeciálne pre typ pleti, ktorý máme. Ja mám v tomto období rada veľmi hutnú konzistenciu krémov, ale samozrejme na trhu nájdete akúkoľvek konzistenciu, ktorá vám sadne či už z osobnej preferencie alebo zložením. Ja dnes opäť trochu zavítam medzi kórejskú kozmetiku a ukážem vám jeden produkt od značky, ktorú už odo mňa poznáte – HEIMISH.

heimish matcha biome

Heimish má naozaj skvelé produkty, naposledy som písala o odličovacom balzame, ktorý je naozaj bezkonkurenčný! Ak hľadáte naozaj kvalitný produkt na odličovanie za dobrú cenu, určite sa naň pozrite. 

 

Čo sa týka krémov, v ponuke má heimish viac druhov, napríklad ľahký hydratačný krém, hĺbkovo hydratačný krém pre unavenú pleť alebo hĺbkovo hydratačný pleť s upokojujúcim účinkom. 


heimish matcha biome

Ja som siahla po Matcha Biome, čo je intenzívny hypoalergénny hydratačný krém s probiotikami a matcha. Má naozaj hustú, no jemne našľahanú textúru, jemnučkú ako obláčik. Radosť nanášať na pleť! S pH 5,5 je vhodný aj pre veľmi citlivú pokožku na posilnenie kožnej bariéry. Probiotiká a matcha pomáhajú pokožku rozjasniť, zjemňujú viditeľnosť jemných vrások a podieľajú sa na celkovom zlepšení pokožky, ale zmiernia aj prejavy začervenania. Probiotiká obsiahnuté v kréme normalizujú mikrobióm, čím posilňujú ochrannú funkciu pokožky. Kombinácia diamantového prášku s bambuckým maslom nie len že znie luxusne, ale postará sa aj o uzamknutie vlhkosti v pokožke. (napríklad aj pri problematickej pleti, kde nevytvorí mastný a lepkavý pocit). Po nanesení nie je mastný, pleť je na dotyk jemná a na pohľad vyzerá zdravo. 

 

Zaujímavosťou je, že krém namiesto vody obsahuje extrakt z listov zeleného čaju. Je to silný antioxidant, ktorý má tonizačné schopnosti – zmierňuje podráždenie, pomáha udržať pružnosť pokožky a zjednotený tón pleti.


heimish matcha biome

heimish matcha biome

Aby som ešte popísala, čo je Matcha biome, ide o fermentovaný komplex, ktorý obsahuje probiotiká a matchu. Pre pleť sú blahodárne jej detoxikačné účinky. Dokáže hojiť a upokojiť pleť, stimuluje rast prospešných baktérií a pomáha pleti brániť sa proti vonkajším vplyvom. V zložení nájdeme aj vitamín B5 ( panthenol), vitamín B3 (niacínamid), extrakt z pupočníka ázijského ( centella asiatica), bambucké maslo a adenozín (stimuluje produkciu kolagénového proteínu). 

 

Je skvelý aj pod make-up, pleť zhydratuje a pripraví na líčenie. Ja ho používam na pleť aj ráno, aj večer. 

 

Ak s kórejskou kozmetikou len začínate, prípadne hľadáte nejaké nové produkty, odporúčam vyskúšať práve heimish, pretože má cenovo dostupné produkty v naozaj vysokej kvalite. Ja sa v najbližšej chystám vyskúšať nejakú masku a krém na očné okolie.


Teraz na notino.sk máte aj dopravu zdrama pri nákupe nad 35 eur!


heimish matcha biome

 |tento článok vznikol v rámci spolupráce |

 
Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, aby vám neunikli žiadne novinky a súťaže. Viac fotiek a súťaže nájdete aj na instagrame @s.dubravova.
 Majte pekný zvyšok dňa! 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx