schwarzkopf professional mad about lengths | funguje vôbec tento rad pre dlhé vlasy?

By Simona Dubravova - pondelok, apríla 18, 2022

Produktom vlasovej starostlivosti sa na blogu príliš nevenujem, no ak nájdem niečo zaujímavé, rada sa o to s vami podelím. Ak patríte medzi tie šťastné ženy, ktorým sadne takmer všetko čo sa vlasovej kozmetiky týka, tak vám gratulujem. Ja musím teda vhodný produkt hľadať veľmi dlho. Je to niekedy naozaj fuška, čo vám poviem. O to viac sa teším, keď mi naozaj sadne šampón alebo maska. A ak obe naraz, o to lepšie. Rad Mad about lengths, ktorý je určený pre dlhé vlasy a sľubuje hydratovanie a spevnenie dĺžok, som objavila úplne náhodou. A ako to dopadlo? Stojí za vyskúšanie a spĺňa to, čo sľubuje?

schwarzkopf mad about lengths | starostlivosť pre dlhé vlasy

Schwarzkpf Professional je celosvetovo obľúbená značka vlasovej kozmetiky. Azda každá z nás sa s ňou stretla, o tom teda nepochybujem. Vo svojom portfóliu má niekoľko radov pre rôzne typy vlasov. Vedeli ste, že táto značka vznikla pôvodne v malej berlínskej drogérii? V súčastnosti udáva trendy na svetovom trhu a vlastní niekoľko patentov. Tento voňavý ružový rad Mad about lengths bol špeciálne vyvinutý pre zdravé a lesklé dlhé vlasy. Je určený pre všetky typy vlasovej pokožky. Neobsahuje sulfáty (SLS a SLES).

schwarzkopf mad about lengths | starostlivosť pre dlhé vlasy

Mad about Lengths Root to tip cleanser je jemný šampón pre hydratáciu, lesk, hebkosť a výživu vlasov. Vďaka ľahkej textúre vlasy nezaťažuje, dobre pení a tak stačí naniesť naozaj malé množstvo. Navyše, vonia neskutočne nádherne! Zloženie je obohatené o biotín, ktorý podporuje rast vlasov, o intenzívnu hydratáciu vlasov sa postará komplex Aqarine. Tento komplex aktivuje vlasové folikuly a pomáha pri prevencii štiepenia končekov.

Ja som si tento šampón naozaj obľúbila. Vlasy mám po umytí krásne prevoňané, jemné, lesklé a vyživené.

schwarzkopf mad about lengths | starostlivosť pre dlhé vlasy

Hydratačná maska Schwarzkopf Professional Mad about lengths Length embracing treatment je určená pre všetky typy vlasov a vlasovej pokožky. Vlasy vyživuje hĺbkovo, zanecháva ich krásne jemné. Znižuje ich lámavosť až o 95% vďaka technológii Length maximizing. Rovanko ako šampón, obsahuje biotín a komplex Aquamarine. Má ľahkú krémovú konzistenciu, ktorá vlasy nezaťažuje. Vyživí ich a vlasy sa dajú potom ľahko rozčesať, čo oceňujem, pretože sťažené rozčesávanie vlasov je môj problém pri väčšine produktov. Masku používam v kombinácii so šampónom a za mňa je to teda naozaj super kombinácia. Ja ju používam cca raz do týždňa, prípadne podľa potreby.

schwarzkopf mad about lengths | starostlivosť pre dlhé vlasy Tretím produktom je Bezoplachové sérum Mad about lengths. Má gélovejšiu konzistenciu a nanáša sa na navlhčenú pokožku hlavy ku korienkom. Následne ho rozmasírujeme. Vyrovnáva a udržuje hydratáciu vo vlasoch aj v pokožke hlavy, stimiluje rast vlasov a spevňuje ich. Konzistencia vlasy nezaťažuje ani nemastí. Biotín má pre vlasy posilňujúce účinky a komplex Aquamarine sa postará o hydratáciu.

 V tomto rade nájdete aj bezoplachový kondicionér v spreji Mad about lengths Split ends fix, ktorý by mal vlasom dodať lesk a končekom hydratáciu. Musím sa priznať, že tento produkt som neskúšala, takže neviem zhodnotiť. Ak s ním máte niekto skúsenosť, kľudne mi dajte vedieť, no vzhľadom na to, že tri produkty mi sadli, pri tomto by to asi nebolo iné. 

Možno taký malý tip pre vás. Ja si na končeky nanesiem ešte malé množstvo oleja NUXE. Vlasy ale musia byť úplne suché. Stačí sa dať naozaj MÁLINKO oleja do dlaní, trošku pošúchať a jemne vtrieť do dĺžok- ALE pozor nie na korienky vlasov, ale len na končeky a dĺžky! Vlasy už nerozčesávame aby sa nezlepili a nevyzerali mastné.

Za mňa teda naozaj vydarený rad, od obalu až po jeho obsah! Takto nadšená som bola už len z radu GENESIS od Kérastase, o ktorom som písala v článku Ako bojovať proti padaniu vlasov.

Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, aby vám neunikli žiadne novinky a súťaže. Viac fotiek a súťaže nájdete aj na instagrame @s.dubravova.
Majte pekný zvyšok dňa!
 
| tento článok vznikol v rámci spolupráce |

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx