Paco Rabanne Lady Million Empire | kvetinovo-ovocná chypre vôňa

By Simona Dubravova - utorok, júna 27, 2023

Prvý parfém, pri ktorom som si povedala, že toto je moja vôňa bol Lady Million od Paco Rabane v zlatom flakóniku. Pri žiadnej inej vôni som nezažila, že by mi úplne cudzí ľudia len tak na ulici chválili parfém. Druhýkrát sa mi to stalo po niekoľkých rokoch, keď som opäť siahla po vôni od Paco Rabnne Lady Million, tentokrát je to však ružový flakónik s názvom Empire. 

Paco Rabanne Lady Million Empire

Ani neviem prečo prešiel tak dlhý čas, kým som si opäť kúpila Lady Million, vždy som akosi podvedome siahla po niečom inom a skúšala som nové a nové vône. Potom na mňa na notino.sk vyskočila (pre mňa) novinka mojej obľúbenej vône, a tak som si na skúšku vzala 30 ml flakónik s tým, že som si nebola istá, či mi sadne. Keď som vôňu doma vyskúšala, bola to láska na prvé "ovoňanie". Ovocno-kvetinová vôňa ma zaujala najmä zložením, v ktorom je sladká mirabelka a magnólia

Zloženie vône z oficiálnej stránky je nasledovné:

Hlavu tvorí: pomaranč, neroli a červená ríbezľa
Srdce tvorí: magnólia, pomarančový kvet, osmanthus, mirabelka
Základ tvorí: brandy, pačuli, biele pižmo

Vôňa je nazačiatku naozaj sladšia a intenzívna, pre niekoho ideálna na večer, ja ju nosím aj počas dňa. Je nevtieravá, neokukaná a nie je vôbec ťažká. Výdrž je skvelá, cítiť ju na oblečení aj po niekoľkých dňoch. Keď trochu vyprchá, cítim najmä pomaranč a mirabelku, po cca hodinke je vôňa jemná a naozaj ženská. Je vhodná na leto aj zimu, na každú príležitosť či všedný deň, keď chcete byť neprehliadnuteľná.

Ako som spomínala, vôňa dobre drží počas dňa a nemusíte sa v nej okúpať, aby ju bolo cítiť. Stačí jej naozaj málinko, jeden, maximálne dva streky, takže aj menší flakónik vám vydrží pomerne dlho.  

Paco Rabanne Lady Million Empire

Paco Rabanne Lady Million Empire

Môžem povedať, že mne Paco Rabanne Lady Million Empire sadla viac ako pôvodná, zlatá Lady Million, aj keď zbožňujem obe verzie a určite si ich budem kupovať opakovane. Krásny flakónik je nie len ozdobou poličky, ale ak siahnete po menšej verzii tak sa vám hravo zmestí aj do kabelky

Ak sa vám takýto typ vône páči (ovocná, kvetinová vôňa), určite neváhajte a skúste aspoň vzorku. Inak ju zoženiete v troch veľkostiach - 30, 50 a 80ml. Za mňa môžem povedať, že za výdrž, vôňu a prevedenie má odomňa 10/10! A čo vy? Skúšali ste alebo sa len chystáte? Aký typ vôní obľubujete?

Paco Rabanne Lady Million Empire

Paco Rabanne Lady Million Empire

| tento článok vznikol v rámci spolupráce |
 
Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, aby vám neunikli žiadne novinky a súťaže. Viac fotiek a súťaže nájdete aj na instagrame @s.dubravova.
 Majte pekný zvyšok dňa! 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx