nové dermokozmetické superséra | Mary Kay Clinical Solutions®

By Simona Dubravova - sobota, decembra 10, 2022

Chcete svojej pleti dopriať to najlepšie, no zároveň nechcete navštíviť dermokozmetickú kliniku? Riešením pre vás môžu byť novinky z radu Clinical Solutions od Mary Kay, ktoré vašu domácu starostlivosť o pleť pozdvihnú na vyššiu úroveň. Superséra sú totiž vyvinuté tak, aby vyriešili špecifické a konkrétne problémy pleti. Obsahujú vysoko účinné látky a zložky, ktoré sú prispôsobené všetkým typom pleti. 

Mary Kay Clinical Solutions®
V rade CLINICAL SOLUTIONS nájdete Retinol 0,5 sérum a Upokojujúce a obnovujúce mlieko, o ktorých som vám písala článok s názvom Čo je retinol a aké má učinky pre pleť? 
Najnovšie k nim pribudli dva produkty, a to supersérum proti vráskam a hydratačné supersérum. 

Čo to ale tie "superséra" vlastne sú? V prvom rade, slúžia ako doplnok k starostlivosti o pleť (skincare produkty), nenahrádzajú ju. Využívajú účinné zložky, ktoré cielia na konkrétny problém pleti. 

Ja som tieto dve novinky testovala od októbra, kedy ich značka Mary Kay predstavila na blogerskom evente, na ktorom som sa zúčastnila. Moja zvedavosť ma donútila ich vyskúšať ešte v ten večer po konferencii, pretože ma naozaj veľmi zaujali. A používam ich do dnes. Poďme sa teda na tieto superséra pozrieť bližšie. 

Mary Kay Clinical Solutions® Hydratačné supersérum
Ak chcete svojej pleti dopriať hydratáciu, toto sérum je tou správnou voľbou. Obsahuje tri zložky, ktoré pomáhajú hydratovať suchú pokožku a posilniť tak kožnú bariéru pleti. Kyselina hyaluronová v tomto sére má dvojité pôsobenie - nízko molekulová HA dodáva vlhkosť zvnútra a vysoko molekulová HA zadržiava vodu v pleti zvonku. Pleť tak vyzerá zdravo a hydratovane. Ceramidy sú taktiež účinou zložkou, ktorá pomáha zadržiavať vlhkosť v pokožke.  Treťou zložkou je extrakt z verbeny, ktorý pomáha udržiavať vlhkosť v pleti a fungovanie kožnej bariéry. 

Supersérum je skvelým pomocníkom aj pri veľmi suchej pokožke. Teraz, počas zimného obdobia je pokožka vystavovaná zime, a preto je aj náchylnejšia. U mňa kyselina hyaluronová v skincare chýbať nemôže, a toto supersérum je skvelé! Krásne mi zhydratuje moju naozaj veľmi suchú pokožku, konzistencia je príjemná, nelepí, pekne sa vstrebe a zanechá pleť jemnú a hydratovanú. 

Mary Kay Clinical Solutions®

Mary Kay Clinical Solutions® Supersérum proti vráskam
Toto sérum pomáha pokožke vytvárať prirodzený kolagén v pleti, ktorý zmierňuje viditeľnosť jemných vrások. Obsahuje účinnú kombináciu kľúčových zložiek, ktoré sa zameriavajú na faktory, ktoré ovplyvňujú stárnutie pokožky. Vitamín C je známy a účinný antioxidant, ktorý chráni pleť pred škodlivými účinkami UV žiarenia a voľných radikálov. Zmierňuje viditeľnosť vrások a pomáha pri tvorbe kolagénu a elastínu v pleti. Ďalším silným antioxidantom je Resveratrol, ktorý okrem toho, že zmierňuje vrásky, povrch kože aj chráni. Taktiež podporuje tvorbu kolagénu a elastínu, a zabraňuje jeho ubúdaniu. Špeciálny peptid Acetyl hexapeptid-8 bol vyvinutý, aby zmierňoval jemné vrásky a ich vznik v budúcnosti.

Vitamín C je moja obľúbená aktívna látka, a toto supersérum má skvelú kombináciu účinných zložiek, po ktorých je moja pleť rozžiarená, jemná a vypnutá. Konzistencia je ľahká, nemastná, pekne sa vstrebe do pokožky a pleť je po nej na dotyk jemná. Používam ho po hydratačnom supersére, a spolu fungujú ako skvelá dvojka. 

Mary Kay Clinical Solutions®

Ak hľadáte kvalitný produkt na hydratáciu alebo zmiernenie jemných vrások, odporúčam vyskúšať tieto superséra. Sú určené pre všetky typy pleti a neupchávajú póry, ale čo je najlepšie - skvelý účinok sa dostaví aj bez návštevy dermokozmetickej kliniky. Ja ich môžem len odporučiť.

TIP: Pre ešte lepší účinok supersér skúste po nanesení použiť Gua sha alebo masážny valček na tvár, ktorý zlepšuje vstrebávanie účinných látok zo sér hlboko do pleti. Okrem toho táto pomôcka iež pomáha proti jemným vráskam, stimuluje krvný obeh a uvoľňuje napätie v tvári.

| tento článok vznikol v rámci spolupráce |
 
Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, aby vám neunikli žiadne novinky a súťaže. Viac fotiek a súťaže nájdete aj na instagrame @s.dubravova.
Majte pekný zvyšok dňa! 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx