kvalitné kórejské SPF | hello sunny banila co.

By Simona Dubravova - streda, júna 08, 2022

Kórejská kozmetika je známa najmä ľahunkými textúrami a tým, že si zakladá na rešpekte k pokožke a má výborné účinky pre pleť. Ak máte pocit, že ste ešte nenašli tú správnu konzistenciu ochranného krému proti slnku ktorá by vám vyhovovala, vyskúšajte, napríklad, nejaké kórejské SPF. Dnes vám ukážem jedno veľmi príjemné SPF na tvár kórejskej značky Banila co., ktorá nezruinuje vašu peňaženku.
hello sunny banila co.

Banila Co. je juhokórejská značka, ktorá prišla na trh v roku 2006. Drží sa hesla, že len krásna a zdravá pleť je perfektným základom líčenia. V ich portfóliu sa nachádza ochrana proti slnku a opaľovacie krémy na tvár, odlíčenie a čistenie pleti, ale aj produkty na líčenie.

Kórejská kozmetika je známa najmä jemnými textúrami, a práve táto opaľovacia emulzia SPF50 má takú jemnú konzistenciu, že ju na pleti po zapracovaní nie je cítiť ani vidieť. Jemnejšie SPF som snáď ani nemala, a to som si doteraz myslela, že fluid od La Roche Posay neprekoná už nič. Mýlila som sa, pretože som vtedy ešte nemala odskúšané žiadne kórejské SPF.

Pri objednávaní som prehliadla, že emulzia je určená skôr na mastnú a zmiešanú pleť, no musím povedať, že vďaka hydratačným účinkom sedí aj mojej veľmi suchej pleti. Prekvapilo ma najmä to, že pleť dlhodobo hydratuje. Striedam ju však, napríklad, s už vyššie spomenutými SPF od La Roche Posay.

hello sunny banila co.
zľava: nanesená hydratačná slnečná emluzia, vpravo: rozotretá emulzia
 Hello Sunny slnečná hydratačná emulzia je vhodná na každodenné použitie, zmierňuje podráždenie a začervenanie pleti a zároveň pokožku vyživuje, za čo môže najmä výťažok zo spiruliny a brezový extrakt. Neobsahuje žiadne umelé arómy ani farbivá. Má ľahunkú sviežu citrusovú vôňu a je vhodná na všetky typy pokožky, najmä pre zmiešanú a mastnú pleť, no mne vyhovuje aj pri suchej pokožke.

Pleť je po nanesení jemná a zvláčnená, nezanecháva žiadny mastný alebo lepkavý film či biely povlak, a dobre sa rozotiera. Opakujem to opäť, ale tá textúra je úplne jemnučká. Má veľmi vysokú ochranu proti slnku - SPF50 a pokožku ochráni pred UVA aj UVB lúčmi. Rad Hello sunny pokožku ochráni pred poškodením slnečnými lúčmi a zároveň jej dodáva žiarivosť a hydratáciu. 

Ja môžem povedať, že som si túto emulziu veľmi obľúbila, najmä vďaka jej ľahunkej textúre a príjemnej vôni. Pleť zhydratuje a nemám vôbec pocit, že som si nejaké SPF na tvár naniesla. V ponuke majú aj verziu ochranného krému v tyčinke. Ja sa chystám vyskúšať od nich ešte odličovací a čistiaci balzám na pleť. Kto vyskúšal už nejaký kórejský odličovač v takejto konzistencii určite vie, aké sú skvelé.

hello sunny banila co.

SPF je najlepším produktom proti stárnutiu pokožky, preto si ho nezabúdajte natierať na pokožku počas celého roka, nie len počas teplých letných dní. Vaša pokožka vám o pár rokov poďakuje. Nezabúdajte krém naniesť aj na dekolt a krk, tam sa známky stárnutia prejavujú dosť viditeľne. Ja si natieram s ochranným krémom aj ruky.

Máte skúsenosti s kórejskými SPF? Ak áno, vyhovovali vám alebo ste skôr za "klasické" ochranné krémy proti slnku? 

Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, aby vám neunikli žiadne novinky a súťaže. Viac fotiek a súťaže nájdete aj na instagrame @s.dubravova.
Majte pekný zvyšok dňa! 
 
| tento článok vznikol v rámci spolupráce | 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx