matný tekutý rúž s hydratačným účinkom | obľúbené rúže

By Simona Dubravova - štvrtok, marca 24, 2022

Vo vzduchu cítiť jar a pomaličky sa nám otepľuje. Mne takéto počasie dobíja baterky a mám lepšiu náladu, pomaličky schovávam teplé zimné veci a vyťahujem tie jarné. A mám chuť aj na výraznejšie farby na perách. Najčastejšie používam tekuté ruže, no nepohrdnem ani klasickým. Siaham však po takých, ktoré pery aj hydratujú. Dnes vám ukážem trojicu presne takých rúžov, ktoré spĺňajú všetky atribúty, ktoré som spomenula vyššie - výraznejšie odtiene, hydratácia, tekutá ale aj klasická konzistencia. 

obľúbené rúže v červených a ružových odtieňoch
 
Červený rúž, to je taká klasika, ktorou nič nepokazíme. Ja som si v poslednom čase červenú farbu na perách veľmi obľúbila, našla som odtiene, ktoré mi pristanú a ladia k pleti. Červená má totiž naozaj veľa odtieňov, stačí nájsť ten svoj, ktorý sa farebne hodí k vašej pokožke. 

Lip paint Hydrating matte 
Tekutý rúž s matným efektom od Avon v krásnej žiarivej ružovo-červenej farbe mám v odtieni Raspberry Truffle. Musím ale poznamenať, že výsledný efekt nie je úplne matný, skôr taký polomatný. Pigmentácia je naozaj skvelá, farba je krásna žiarivá. Pery vôbec nevysušuje a výdrž je taká klasika, po jedle a pití treba naniesť opäť, ale to ako veľký problém nevidím. Práve tento som si veľmi obľúbila a nosím ho teraz pomerne často.
 
obľúbené rúže v červených a ružových odtieňoch
 
Ak máte radšej rúž v odtieňoch ružovej, tak by sa vám mohol páčiť práve tento Crushed Orchid. Je to jemná ružová farba, ktorá pekne zvýrazní pery. Je taktiež z radu Lip Paint Hydrating matte od Avon. Hodnotím ich naozaj kladne, pretože len máloktorý matný rúž pery nevysuší, ale naopak, zanechá ich hydratované. Veľmi sa mi páči výber odtieňov a ich pigmentácia. Navyše, cena je tiež skvelá. Za málo peňazí máte veľa muziky. 

obľúbené rúže v červených a ružových odtieňoch
 
Keď sa bavíme o ružových odtieňoch, mám tu ešte jeden žiarivý. Mark Twist and Play Lip Crayon je ceruzka na pery, ktorú využijete ako rúž.  Ja mám Electric Love, a je to noazaj nádherný žiarivý ružový odtieň, s ktorým zažiarite. Dobre sa s ňou pracuje, nie je príliš tvrdá a vykreslíte s ňou aj kontúru pier, nevysušuje a na perách pekne drží. Po jedle a pití ju samozrejme treba naniesť opäť. Obsahuje aj "strúhatko", pomocou ktorého si môžete po zatupení ceruzku "naostriť".

obľúbené rúže v červených a ružových odtieňoch

Takto vyzerajú jednotlivé odtiene na ruke. 
Zľava Electric Love (avon mark. twist and play lip crayon), v strede Crushed Orchid (avon lip paint hydrating matte), v pravo Raspberry Truffle (avon lip paint hydrating matte).

obľúbené rúže v červených a ružových odtieňoch

Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, aby vám neunikli žiadne novinky a súťaže. Viac fotiek a súťaže nájdete aj na instagrame @s.dubravova.
Majte pekný zvyšok dňa!
 
| tento článok vznikol v rámci spolupráce |

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx