ako docieliť zdravé, pevné nechty a dokonalú manikúru | essie hard to resist a gel couture

By Simona Dubravova - piatok, marca 18, 2022

Slabé, krehké nechty náchylné na lámanie nás vedie niekedy naozaj potrápiť. Kto obľubuje prirodzené dlhé nechty mi zaiste potvrdí, že dosť zabolí, keď si ich nejaký čas pestujeme a jeden z nich sa zlomí. Vtedy musíme skrátiť všetky do rovnakej dĺžky. Mne sa to stáva pomerne dosť často, a preto som začala hľadať niečo, čím by som ich posilnila. Nečakala som, že to bude až také jednoduché. Poďte si prečítať viac v dnešnom článku.
 essie hard to resist 
 
Americkú značku lakov Essie určite poznáte, no ak náhodou nie, v jej portfóliu nájdete laky na nechty a  nechtovú starostlivosť. Typická je najmä pre svoje hravé farby. Na trhu je už od roku 1981 a odvtedy si ju obľúbili hviezdy aj profesionáli z celého sveta. Essie sa môže pýšiť kvalitou, ktorú si môže dovoliť každý z nás a z pohodlia svojej obývačky si môžete vykúzliť manikúru ako z červeného koberca.

Najnovšia novinka Essie Hard to resist je posilňovač nechtov, ktorá im hneď po nanesení dodá pocit pevnosti, odolnosti a dokonalý lesk. Odtieň 00 Glow and Shine je priesvitná jemnučká ružová farba, ktorá na nechtoch pôsobí prirodzene a krásne sa leskne. Nanášať by sa mal v dvoch vrstvách.
 
Po troch dňoch sú nechty vyživené, hladké, zdravé a menej krehké. 
Osobne som nečakala, že výsledok bude taký rýchly a viditeľný a ostala som veľmi milo prekvapená. Zatiaľ ma žiadny lak na posilnenie nechtov nenadchol tak, ako táto novinka od ESSIE.

 
Essie Gel Couture 
Krásne upravené nechty sú vizitkou každej ženy. Určite ale každá z nás pozná ten pocit, keď si spravíte dokonalú manikúru, no po pár umytiach riadu sa vám lak začína odlupovať? Keď vám poviem, že aj na tento problém existuje pomerne jednoduché riešenie? Je ním vrchný ochranný lak na nechty Essie gel couture. Predlžuje výdrž farebného laku a dodáva mu krásny lesk. Môžem potvrdiť, že po nanesení dvoch vrstiev tohto vrchného laku vydrží manikúra oveľa dlhšie. Je priesvitný, lesklý a pomerne rýchlo schne. Bez neho mi vydrží neporušene cca 3-4 dni (ak sa bavíme ale len o essie lakoch), s vrchným lakom gel couture 7-8 dní. Nekecám! Mám na to ale aj malý "hack". Keď si budete lakovať nechty, nezabudnite lak štetcom naniesť aj na ostrú hranu nechov. Docielite tým súvislú vrstvu, ktorá sa nebude toľko odlupovať. Mne s touto fintou vydrží manikúra neporušená dlhšie. 

Essie Gel Couture 
 
Okrem priesvitného top coat vrchného laku, Essie Gel couture nájdete aj v rôznych farebných odtieňoch. Vytvára efekt dlhotrvajúceho gélového laku, najlepšie je ho aplikovať v kombinácii s vrchným lakom. Má dlhú výdrž a vytvára naozaj pekný efekt gélovej manikúry ako zo salónu. Ja mám odtieň 484 Matter on fiction, čo je krásny jemný pastelový odtieň ružovej. Krásne kryje aj v dvoch vrstvách. Vytvorí efekt gélovej manikúry aj bez použitia UV lampy. Ja milujem takéto jemné ružové odtiene

Essie Gel Couture

Essie Gel Couture

Cenovo sú laky essie pre niekoho možno drahšie, no verte mi, že za tú cenu to stojí. Ak vás nebaví lakovať si nechty každý deň/druhý deň, nebojte sa investovať do tejto značky, pretože budete určite spokojné a pri správnej aplikácii vám manikúra vydrží minimálne týždeň . Tiež som sa zo začiatku obávala, že nebudú také kvalitné, no opak je pravdou, a laky na nechty essie sú naozaj skvelou voľbou, ktorú môžem len a len odporučiť.

Essie Gel Couture

Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, aby vám neunikli žiadne novinky a súťaže. Viac fotiek a súťaže nájdete aj na instagrame @s.dubravova.
Majte pekný zvyšok dňa!
 
| tento článok vznikol v rámci spolupráce |

  • Share:

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Essie mám ráda, sice laky na nehty už delší dobu nepoužívám, používám gellaky, každopádně ten růžový je dokonalý!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Essie som asi ešte nikdy neskúšala, vďaka za tip. :)

    www.beautiful-savage.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx