žiarivé novinky | dermacol

By Simona Dubravova - pondelok, januára 31, 2022

Dĺžim vám jeden post s novinkami od Dermacol, ktoré som vám ukazovala na mojom instagrame ešte počas decembra. Konečne som sa dostala k tomu, aby som vám spísala celý článok, tak sa poďme pozrieť bližšie na jednotlivé produkty. Medzi novinkami nájdeme zlupovacie masky, make-up, hubku ale aj púder a vysoko krycí korektor.

žiarivé novinky | dermacol

Neon vibes zlupovacie masky sa nedajú prehliadnuť, pretože už samotný obal upúta pozornosť. Ružová je rozjasňujúca, s obsahom granátového jablka, ktoré je plné antioxidantov a panthenolu, ktorý pleť zanechá rozjasnenú a hydratovanú. Zelená je hydratačná, a jej obsahom je panthenol, a voňavá a sladká marakuja. Maska pleť spevní, hydratuje, rozjasní. Obe masky majú tuhú textúru, pri nanášaní sa trošku lepí -  ale je to asi najmä pre to, aby dobre držala na pleti kým zaschne. Krásne vonia a navyše má krásnu dúhovú farbu. Trvá približne 15-20 minút, kým maska zaschne, potom pomaly zlupujeme dole. Tam, kde som dala hrubšiu vrstvu šla maska lepšie odstrániť ako tam, kde bola vrstva jemná. Celkovo je pleť rozjasnená a hydratovaná. Ja teda hodnotím ako veľmi dobrý priemer.

žiarivé novinky | dermacol
 

Novinka, ktorá zaujímala predovšetkým vás, je nový make-up s obsahom kolagénu. Make-upy od Dermacol sú všeobecne veľmi dobré čo sa týka porovnania kvality a ceny. Sama mám veľa obľúbencov tejto značky. Musím ale povedať, že na prvé vyskúšanie mi nesadol, no keď som vychytala nedostatky, urobil nakoniec pekný efekt. Nanášala som ho na mokro hubkou (tak ako som zvyknutá) na hydratovanú pleť a vytvorili sa mi žmolky. Preto som pri druhom pokuse použila aj bázu pod make-up a nanášala som ho nasucho hubkou. V tomto prípade už pekne sadol na pleť a vytvoril pekný svieži efekt. Ak chcete dosiahnuť vysokú kryciu schopnosť, naneste viac vrstiev.

žiarivé novinky | dermacol
 

Špongia na make-up je u mňa využívaná často, a teda často ju mením. Vyskúšala som už aj drahšie značky a môžem povedať, že táto sa veľmi vydarila. Nie je príliš veľká ani príliš malá, úplne ideál. Mne sa make-up nanáša najlepšie práve s hubkou, ktorú pred tým navlhčím. Krásne zapracuje make-up do pleti, dá sa s ňou dobre pracovať. Určite však nezabúdajte hubku pravidelné čistiť. Existujú na to rôzne prípravky, prípadne stačí vlažná voda s mydlom a nechať vyschnúť na dobre vetranom mieste.

žiarivé novinky | dermacol
 

Transparentný fixačný púder má jemnú textúru a na pleti je úplne ľahunký. Make-up pekne zafixuje a vytvorí matný efekt. Púder by nemal meniť farbu make-upu ale zdá sa mi, že po použití malinko pleť zosvetlí. Na pleti dobre drží, počas dňa je ale potrebné prepudrovať najmä oblasť brady a nosa, kde sa obtiera rúško. Súčasťou balenia je aj labutienka. Nejde však o úplnú novinku.

žiarivé novinky | dermacol
 

Vysoko krycí korektor je tekutý korektor, ktorý využijete aj na kontúrovanie. Dobre sa s ním pracuje vďaka penovému aplikátoru. Je vodeodolný, maskuje nedokonalosti na citlivej pleti aj na pleti s akné. Má ľahkú textúru, ktorá neupcháva pory, navyše nezvýrazňuje vrásky a dá sa pekne zapracovať do pleti. Zakryje aj tmavé kruhy pod očami, za mňa naozaj vydarený produkt.

žiarivé novinky | dermacol

 Už ste tieto novinky videli, prípadne ste ich aj vyskúšali? Dajte mi určite vedieť do komentára vašu skúsenosť, prípadne ktorý produkt vás najviac zaujal.

Inak vedeli ste, že e-shop Notino.sk zaradil do svojej ponuky veci pre bábätká? Nájdete tu všetko od hračiek, cumlíkov, plienok až po monitor dychu, a dokonca aj videopestúnku.


Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, aby vám neunikli žiadne novinky a súťaže. Viac fotiek a súťaže nájdete aj na instagrame @s.dubravova.
Majte pekný zvyšok dňa!
 
| tento článok vznikol v rámci spolupráce |

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx