bambucké maslo je zázrak | mary kay satin body

By Simona Dubravova - streda, decembra 01, 2021

Kozmetické produkty s bambuckým maslom sú veľmi obľúbené. Samotné bambucké maslo je vhodné aj na detskú pokožku a na všetky typy pleti - či už suchú, mastnú alebo problematickú. Má skvelé regeneračné účinky a využijete ho takmer na všetko. Viac sa dozviete v dnešnom článku.

satin body mary kay

Blahodárne účinky bambuckého masla

Bambucké maslo môžete poznať aj pod pojmom karité alebo shea butter. Je bohaté na nenasýtené mastné kyseliny, antioxidanty ale aj na vitamín A, D, E a F.  Samotné bambucké maslo sa dá využiť na veľa spôsobov. Regeneruje pokožku, používa sa na popraskané pery, pomáha aktivovať kolagén, chráni pleť pred popraskaním a poškodením spôsobeným chladom a vetrom. Pokožku upokojuje, vyživuje a dodáva jej jemnosť. Je skvelým pomocníkom v boji proti striám a celulitíde - pokožku spevní, posilní, vracia jej elasticitu a jazvičky blednú. Preto je bambucké maslo hojne využívane aj ako súčasť kozmetických produktov.

bambucké maslo je zázrak | mary kay satin body
 
Hodvábne telové mlieko s bambuckým maslom Mary Kay Satin Body
 
Ja som veľká milovníčka telových mliek. Keďže mám suchú pokožku, rôzne telové mlieka, maslá a krémy sú u mňa nutnosť. Vyskúšala som už veľa produktov, niektoré mi sadli menej a niektoré viac. Ku mnohým sa opakovane vraciam a striedam ich podľa potreby. K tým obľúbeným patrí aj telové mlieko Satin Body od Mary Kay. Prvýkrát som ho vyskúšala v rámci spolupráce, no mám už asi tretie balenie, ktoré som si kúpila aj mimo spolupráce. Po nanesení je pokožka krásne hydratovaná. Niekde som čítala recenziu, že kolekcia Satin body je ako luxusný domáci wellness. S týmto môžem len súhlasiť, pretože som vyskúšala aj telový peeling a sprchovací gél z tejto kolekcie a ... to musíte proste zažiť na vlastnej koži, a to doslova.
Telové mlieko obsahuje, samozrejme, bambucké maslo a je obohatené o vitamín E. Po nanesení je pokožka zamatovo jemná, hydratovaná. Veľmi rýchlo sa vstrebáva, no efekt cítite ešte aj na druhý deň.
 
bambucké maslo je zázrak | mary kay satin body
 
 
Neviem ako to máte vy, ale u mňa balzám nemôže chýbať počas celého roka, nie len cez chladné obdobie. Peeling na pery som prvýkrát vyskúšala práve tento od Mary Kay, priznám sa, že dovtedy som na pery žiadny peeling nepoužívala. Cukrový peeling odstráni odumretú kožu a pery jemne vyhladí, navyše dobre chutí! Občas sa musím teda premáhať, aby som ho z pier nezjedla. Používam ho tak 2 x až 3 x do týždňa alebo podľa potreby. Balzám pery hydratuje a zanecháva ich jemné. Má tiež príjemnú vôňu a chuť. Okrem bambuckého masla obsahuje aj jojóbové maslo, ktoré pomáha zvlhčovať a hydratovať.

zľava: Cukrový peeling s bambuckým maslom Citrus & White tea Satin body Mary Kay a Balzám na pery s bambuckým maslom Satin Body Mary Kay

Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, aby vám neunikli žiadne novinky a súťaže. Viac fotiek a súťaže nájdete aj na instagrame @s.dubravova.
Majte pekný zvyšok dňa!
 
| tento článok vznikol v rámci spolupráce |

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx