Krémy na suchú pleť | čo používať počas zimy

By Simona Dubravova - nedeľa, novembra 28, 2021

Sychravé a studené počasie vie našu pokožku potrápiť. Ak hľadáte tip na krémy, ktoré sú vhodné aj na suchú pleť počas zimy, v dnešnom článku vám ukážem rovno štyri. Rôzne textúry, rozdielne značky no všetky otestované na mojej suchej pleti, ktorá je počas chladného počasia ešte suchšia, a preto si dávam veľmi záležať na tom, čo použijem.

Krémy na suchú pleť | čo používať počas zimy

Počas roka vystriedam pár krémov podľa toho, aké ročné obdobie je a čo práve moja pleť potrebuje. Celoročne mám ale suchú pleť, ktorá potrebuje hydratáciu. Aj keď osobne mám radšej mastnejšiu textúru, v dnešnom článku budú až tri krémy, ktoré nemajú príliš mastnú konzistenciu, a aj napriek tomu som si ich obľúbila (alebo skôr moja pleť).

Aká je to suchá pleť?

Ak by ste si chceli urobiť test na typ pleti, stačí ak si odlíčite pleť a počkáte hodinu bez toho, aby ste na ňu čokoľvek nanášali (žiadne sérum, krém, proste nič). Ak po hodine cítite nepríjemné pnutie pleti, máte chuť si hneď na tvár naniesť krém, prípadne sa vám objavili suché šupinky alebo suché miesta, máte suchú pleť. 

Suchá pleť nedokáže zadržiavať v pleti hydratáciu, preto je potrebné hľadať krémy, ktoré pomôžu hydratovať, vyživovať a na povrchu pleti vytvoria film, aby zabránili strate vody.

Krémy na suchú pleť | čo používať počas zimy
 
 
Nejde síce primárne o pleťový krém ale o telový balzám vhodný pre suchú až atopickú pokožku, no ja ho používam práve na pleť (je vhodný na telo aj na pleť). Hĺbkovo hydratuje a vyživuje pokožku, upokojuje ju, obnovuje stratenú rovnováhu pokožky a je vhodná pre celú rodinu - aj pre najmenších. Má nemastnú textúru, pekne a rýchlo sa vstrebe. 


Krém má skvelé hydratačné účinky a okrem toho chráni pred slnečným žiarením vďaka SPF30. Má jemnú, nemastnú zamatovú textúru, ktorá zjednotí odtieň pleti. Je vhodný na suchú aj citlivú pleť. Obsahuje vitamín E, glycerín a kyselinu salicylovú. Podporuje syntézu kožných aquaporínov a lipidov vďaka patentu Aquagenium.
 
Krémy na suchú pleť | čo používať počas zimy 
 
Mary Kay Extra zvláčňujúci nočný krém 
 
Tento krém je tak multifunkčný, že ho využijete nie len na pleť, ale aj pery či suché miesta na pokožke - na lakte, na ruky alebo chodidlá. neupcháva póry. Je ale veľmi mastný, čo je pre mňa, ako som už spomínala vyššie, veľké plus (no niekomu to môže vadiť). Pomáha udržať v pleti vlhkosť a zvláčňuje ju. Okrem toho, nádherne vonia!

Mary Kay Intenzívny hydratačný krém

Tento krém má hutnejšiu textúru, ktorá je ale na pleti úplne ľahunká a dodá jej potrebnú hydratáciu. Nie je však mastný a dobre sa vstrebáva. Stačí použiť naozaj malé množstvo krému a pleť je jemná a hladká, zhydratovaná. Má príjemnú, nevtieravú vôňu.

Krémy na suchú pleť | čo používať počas zimy

Na Notino.sk aktuálne prebieha Black Friday počas ktorého si môžete niektoré produkty zakúpiť až v 40% zľave.

Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, aby vám neunikli žiadne novinky a súťaže. Viac fotiek a súťaže nájdete aj na instagrame @s.dubravova.
Majte pekný zvyšok dňa!
 
| tento článok vznikol v rámci spolupráce |

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx