ako rozjasniť pleť? | ílová maska

By Simona Dubravova - piatok, decembra 03, 2021

Ako najradšej relaxujete? Ja sa priznám, že na relax sem tam zabudnem, respektíve nemám až tak moc času naň, ale keď sa už podarí, tak je to maska na tvár, dobrá kniha a káva. Najlepšie všetko naraz. V poslednom čase som vždy akosi povedome siahla skôr po látkových či hydrogélových, no obľúbencov mám aj pri klasických maskách. Ktorá je vaša obľúbená? A viete, prečo je dobré používať masky na pleť?

ako rozjasniť pleť? | ílová maska

Masky na tvár

Masky sú skvelou doplnkovou starostlivosťou, nepoužíváme ich však denne. Sú koncentrované - čiže majú účinné a silné zloženie, ktoré nie je vhodné požívať každý deň. Tým by sme pleti mohli skôr uškodiť a narobiť si zbytočnú šarapatu. Keď potrebujeme pleti rýchlo dodať hydratáciu, siahneme po hydratačnej maske. Potrebujete pleť rozžiariť a detoxikovať? Skúste ílovú masku.

Poznáme niekoľko druhov masiek - textílne masky na tvár, hydrogélové, zlupovacie masky či klasické. Klasické masky na pleť nanesieme, necháme pôsobiť a opláchneme. Pri textílnych a hydrogélových zvyčajne prebytočný gél zapracujeme do pleti. Masky si vyberáme podľa typu pleti a podľa toho, čo naša pokožka práve potrebuje.

Zamerať by sme sa ale mali predovšetkým na výber správnych prípravkov na každodennú starostlivosť o pleť a masku vyberať až potom, keď uvidíme, čo naša pleť potrebuje doplniť. Správne nastavená skincare je ale naozaj základ.

ako rozjasniť pleť? | ílová maska

Ružová ílová maska Mary Kay

Milovníčky ružovej farby sa teraz zaiste potešia, pretože nie len obal ale aj vnútro je ružové. Ostatných poteší najmä to, že hlavnou ingredienciou tejto masky je výťažok z plumérie. Tá je známa vďaka svojím skvelým antioxidačným vlastnostiam. Ružový íl je zas plný minerálov, ktoré sú prospešné pre pleť. 

Maska je vhodná pre suchá aj mastnú pleť. Ja osobne mám pokožku tváre suchú a malinko som sa obávala, či mi produkt, ktorý je vhodný aj na iný typ pleti sadne. Konzistencia je naozaj zamatová a pleť mi nevysušila. Pokožka ostala naozaj jemná a žiarivá. Nádherne vonia po pivonkách a čajovníku.

Skvelým pomocníkom na nanášanie masiek je štetec na masky. Nie len z praktického hľadiska, ale teda viete koľko baktérii máme na rukách (?). Čím menej sa pleti dotýkame, tým lepšie. Mne chvíľu trvalo, kým som si zvykla nanášať masku pomocou štetca, no teraz nechápem, prečo som ho nezačala používať skôr.

Tipy na ílové masky

Ďalšia veľmi dobrá ílová maska je od značky YUZEN Multi-active mask. Konzistenciou je to skôr pena, čo niekoho môže prekvapiť. Je vhodná na všetky typy pleti. Obsahuje veľa antioxidantov, ktoré sú pre pleť prospešné. Čistí pleť do hĺbky, detoxikuje ju a rozjasní. 

Vyskúšať odporúčam aj ílovú masku Resibo All Clean Creamy Purifying clay mask, ktorá je taktiež určená pre každý tip pleti. Má jemnučkú konzistenciu, ktorá so dobre nanáša. Pleť je po nej rozžiarená, osviežená, detixikovaná a vyčistená do hĺbky. navyše je to vegánsky produkt.

Ak hľadáte veľa muziky za málo peňazí, skúste pozrieť aj Pure Clay od L'Oreal alebo Pink Clay od Revolution. 

Keďže sa blížia Vianoce, určite sa hodí každá zľava na nákup darčekov. Možno vás poteší, že už teraz môžete využiť zľavové kupóny Notino a nakúpiť výhodnejšie.


Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, aby vám neunikli žiadne novinky a súťaže. Viac fotiek a súťaže nájdete aj na instagrame @s.dubravova.
Majte pekný zvyšok dňa!
 
| tento článok vznikol v rámci spolupráce |

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx