obľúbený rúž na pery

By Simona Dubravova - sobota, augusta 21, 2021

 Červená klasika, jemné béžové odtiene alebo žiarivá ružová? Samozrejme, odtieňov je nespočetne veľa a každá z nás má ten svoj (nie len jeden) obľúbený. Ja si rúž vyberám najmä podľa nálady, no ako dobre viete, vybrať si ten správny odtieň môže byť niekedy doslova veda. Mal by sa vám hodiť k pleti, musí mať tú správu textúru, nesmie pery vysušovať, mal by dlho vydržať... Vám nemusí sedieť práve ten, ktorý by som ja vychválila do nebies - a je to úplne normálne, pretože každá z nás je iná, a každej vyhovuje niečo iné. Napriek tomu vám dnes prinášam tipy na rúže, ktoré patria momentálne k mojím obľúbencom, a vás nebudú stáť majland. A verím, že budú aj pre vás skvelým produktom.

obľúbený rúž na pery 

Podľa čoho si vyberáte odtieň rúžu? Ako som písala vyššie, u mňa je to poväčšine podľa toho, na aký odtieň mám náladu. Samozrejme, prispôsobujem to outfitu, aby to celé ladilo. Najčastejšie ale siaham práve po menej výrazných ružovkastých alebo béžových odtieňoch. Sem tam mám však chuť na poriadnu červenú. Trafiť pekný odtieň červenej je ale niekedy ťažšie, akoby sa mohlo zdať. No a potom sú tu dni, kedy vyberiem zo šuflíka výraznú a žiarivú farbu. Inokedy zas stavím na prirodzený look a vyberiem kozmetickú taštičku, v ktorej mám svoje balzamy na pery.


obľúbený rúž na pery
 

Matné rúže majú u mňa najväčšie zastúpenie, a aj v tomto článku sú 3 zo 4 práve matné. Sú z radu Ultra Matte. Ak sa bojíte vysušených pier, tak nemusíte. Rúže obsahujú hydratačný avokádový olej, ktorý dodá perám matný vzhľad bez vysušenia. Čo sa týka konzistencie, tak rúž je veľmi jemný, má hodvábnu štruktúru a nanáša sa veľmi dobre. Avon totiž vylepšil jeho zloženie a obohatil celý rad o príjemnú vôňu. Máte z čoho vyberať - dostupných je 48 odtieňov. 


obľúbený rúž na pery
Ja mám odtieň Coral fever, čo je príjemná sýta korálová farba. Béžový odtieň má názov Perfectly nude, a je to presne taká tá telová farba, ktorú som dlho hľadala. Ak máte rady jemné ružovkasté tóny, tak potom Blush bude skvelou voľbou. No a nakoniec som si nechala výrazný odtieň z radu mark. Twist & play Lip Stylo v odtieni Electric Love. Je to veľmi výrazná ružová, no spraví naozaj veľa parády (pozri swatch na ruke)
obľúbený rúž na pery
zľava: mark. Twist & Play Lip Stylo Electric love, Avon Ultra Matte Coral fever, Perfectly nude a Blush.

Čo nosíte radšej? Rúž, tekutý rúž alebo obyčajný balzam na pery? Dajte mi vedieť aj vaších obľúbencov, rada sa inšpirujem a vyskúšam niečo nové. 


Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, aby vám neunikli žiadne novinky a súťaže. Viac fotiek a súťaže nájdete aj na instagrame @s.dubravova.

Majte pekný zvyšok dňa! 

 

  • Share:

You Might Also Like

1 komentárov

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx