paletka revolution pro new neutral

By Simona Dubravova - utorok, októbra 06, 2020

Krásny, dnes aj pomerne slnečný deň prajem. Som presvedčená, že dnešným ružovým článkom vás dnešok o trošku spríjemním. Môžete si totižto prečítať recenziu na jednu, už na pohľad luxusne vyzerajúcu paletku od Revolution PRO. Aké odtiene ukrýva? Aká je pigmentácia a ako držia farby pri líčení? Oplatí sa? To všetko sa dozviete v článku.

paletka revolution pro new neutral

Keď som túto paletku videla, vzhľadom ma očarila natoľko, že skončila v nákupnom košíku. To, že obľubujem oku lahodiace veci, to už určite viete. Paletka už nepatrí medzi novinky a stala sa známou pomerne rýchlo. Je veľmi podobná Huda Beauty The New Nude paletke, ktorá je ale cenou rozhodne niekde inde. 

Paletka Revolution PRO New Neutral obsahuje 18 tlmenejších neutrálnych odtieňov, z toho je jedna podkladová báza, 10 matných tieňov, 5 shimmery tieňov a 2 glitrové.

paletka revolution pro new neutral

Čo sa týka pigmentácie, tak tá je za mňa taký lepší priemer, niektoré sú na tom lepšie, niektoré ale horšie. Celkovo môžem povedať, že s pigmentáciou som za tú cenu naozaj spokojná. 

Z odtieňov, z ktorých je vyskladaná si viete spraviť denné líčenie, ale v podstate docielite aj jemné večerné líčenie. Páči sa mi výber zvolených farieb, tieto nude odtiene sú presne to, čo som od paletky očakávala. Najviac ma zaujali Karma, Jazz it up a For real.

Podkladová báza je tiež priemer, mala som aj lepšie a keď sa líčim s paletkou doma, siahnem po inom primery, no ak by som niekde cestovala, určite by som využila túto priamo v paletke, aby som so sebou nemusela brať zbytočne veľa produktov. 

Čo sa týka glitrových tieňov, pod ne treba použiť tuhú podkladovú bázu, aby sa trblietky dobre prichytili, inak budú z viečka odpadávať. Inak oba odtiene Party aj Golden sú nádherné.  Shimmery majú naozaj dobrú pigmentáciu, až na Glitzed, tú nie je moc vidieť. Z matných tieňov sú na tom podobne, a teda nemajú dobrú pigmentáciu Neutral a Delight. 

paletka revolution pro new neutral

horný rad zľava: neutral, glitzed, delight, glamour, majestoc, zoned

dolný rad zľava: calm, jazz it up, karma, party, golden, for real!

paletka revolution pro new neutralzľava: based, hidden, shadow, rumour, magic, whisper

paletka revolution pro new neutral  zľava: neutral, glitzed, delight, glamour, majestoc, zoned

paletka revolution pro new neutralzľava: calm, jazz it up, karma, party, golden, for real!

paletka revolution pro new neutral

paletka revolution pro new neutral

Za mňa teda veľmi príjemná paletka, v príjemnej cene a kvalite. Prvé tri odtiene - Glitzed, Neutral a Delight ma sklamali pigmentáciou, no u ostatných je farba krásne sýta. Výber farieb je super, v tejto paletke mi osobne nechýba žiadna farba. Báza pod očné tiene je praktickou alternatívou na cesty. Obal paletky vyzerá naozaj luxusne! Revolution PRO má v ponuke naozaj veľa skvelých produktov, nabudúce vám ukážem opäť jednu paletku od tejto značky.

Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, aby vám neunikli žiadne novinky a súťaže. Viac fotiek a súťaže nájdete aj na instagrame @s.dubravova.
Majte pekný zvyšok dňa!



  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx