vôňa kávy, lesných plodov či kokosu | limitová edícia EAT ME

By Simona Dubravova - streda, augusta 26, 2020

Milujete vôňu kávy? Ak áno, tak dnešný článok bude pre vás ako stvorený. Ak ste odpovedali skôr nie, aj tak čítajte ďalej, pretože v novej limitke od Dermacol nájdete napríklad aj vôňu tiramisu, pistácii, karamelu či lesného ovocia. Tento letný kokteil, ktorý je navyše 100% vegánsky sa im veľmi podaril, poďme sa teda pozrieť na produkty bližšie.

letná limitovaná edícia EAT ME od DERMACOL
 

Musím sa priznať, že tento článok mám rozpísaný už veľmi dlho, snáď aj od vtedy, ako som vám ich ukazovala na instagrame v stories. Som teda rada, že som sa k tomu konečne dostala a môžem vám ukázať, čo všetko táto sladká letná limitovaná edícia EAT ME od Dermacol obsahuje.

Nájdete tu päť rôznych produktov, a to podkladovú bázu,  krémový make-up, riasenku, púder na obočie a lesky na pery s úžasnými vôňami.

 DERMACOL EAT ME LIP SHAKE 

lesk na pery

 Ach, tie vône leskov na pery sú na zjedenie, a ja si neviem vybrať len jedného favorita. Ružový vonia ako lesné ovocie, priehľadný je kokos, oranžový má vôňu marhúľ a hnedý je karamel. Nečakajte ale veľké krytie, ide predsa o lesky na pery. Na perách pôsobia príjemne, obsahujú navyše prírodné ošetrujúce oleje. (na foto sú len tri, pretože jeden som darovala neterke)

letná limitovaná edícia EAT ME od DERMACOL

EAT ME PRIMER STACHIO MAKE-UP BASE

pistáciová podkladová báza

Podkladová báza s vôňou pistácii ma prekvapila, naoazj som nečakala, že tento produkt mi bude vyhovovať aj vôňou aj konzistenciou. Je veľmi jemne našľahaná, príjemná, dobre sa s ňou pracuje, nežmolí sa a zanecháva matný finish. Pleť je po nej na dotyk jemná. Obsahuje pistáciové maslo a olej monoi.

EAT ME MASCARACCINO MASCARA

kávová maskara

Riasenka nemá klasickú čiernu farbu, ako sme zvyknutí, no tmavo hnedá farba pôsobí prirodzene aj pri brunetkách a blondínkach. Tvar kefky my osobne veľmi vyhovuje, riasy pekne vytočí a dodá jemný objem. Ako už napovedá aj názov, pri nanášaní vám do nosa udrie vôňa mliečnej kávy.

letná limitovaná edícia EAT ME od DERMACOL

EAT ME ESPRESSO BROW POWDER

espresso púder na obočie

Veľmi praktický pomocník na úpravu obočia v dvoch odtieňoch. Svetlejší, vhodný pre blondínky a hnedovlásky a tmavší, pre brunetky a čiernovlásky. Mne osobne vyhovujú práve takéto púdrové produkty na obočie, takže za mňa výborný produkt. S aplikátorom sa dobre pracuje, pekne vyplní medzierky a drží. Púder na obočie má vôňu espresso.

letná limitovaná edícia EAT ME od DERMACOL

EAT ME CREAME SÚ FOUNDATION

krémový make-up s vôňou tiramisu

Najlepšie som si nechala opäť na koniec. Krémový make-up s vôňou tiramisu ma prekvapil so všetkých produktov snáď najviac. Je vhodný pre všetky typy pleti, a znesie ho aj moja suchá pleť, za čo má veľké plus. Vôňa je naozaj príjemná, sladká ako tiramisu. Make-up má krémovú konzistenciu, veľmi dobre sa s ním pracuje, má stredné krytie, krásne sa prispôsobí pleti a vytvorí matný finish. Je dostupný v dvoch odtieňoch. Mne sedí máloktorý make-up, no tento si ma veľmi získal a už som ho skoro minula. Mohla by som ho nazvať aj najobľúbenejším produktom tohto leta.

letná limitovaná edícia EAT ME od DERMACOL

Na záver môžem povedať, že táto letná limitovaná edícia od Dermacol sa veľmi vydarila. Krásne vône, ktoré ale vôbec nie sú umelé, práve naopak. Za mňa teda palec hore, a ak máte radi takéto voňavé veci, určite neoľutujete.

Navyše teraz môžete na NOTINO.SK nakúpiť túto značku s 30% zľavou.

letná limitovaná edícia EAT ME od DERMACOL

Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, aby vám neunikli žiadne novinky a súťaže. Viac fotiek a súťaže nájdete aj na instagrame @s.dubravova.
Majte pekný zvyšok dňa!


  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx