voňavé, praktické a šetrné k prírode

By Simona Dubravova - nedeľa, júla 14, 2019

S letom sa mi neodmysliteľne spája vôňa kokosu a malín. A okrem toho, ešte samozrejme aj dovolenka, more a cestovanie. Práve preto mi prídu balenia s obsahom do 100 ml veľmi praktické. Môžete si ich so sebou vziať aj do lietadla, nemusíte prelievať svoje obľúbené produkty do menších nádobiek. Proste ušetríte čas a miesto. Napríklad na balenie outfitov, všakže. Ale aby som nadviazala na začiatok článku - ak milujete kokos a maliny v spojení s praktickosťou a ochranou prírody, určite vás poteší dnešný článok, kde vám ukážem, najobľúbenejšie letné produkty a nejaké tie novinky. 
Yves Rocher Manoi suchý olej na telo a vlasy

nové letné produkty Yves Rocher

SUCHÝ OLEJ NA TELO A VLASY
Yves Rocher Monoi de Tahiti

V týchto teplách by som bola najradšej niekde pri mori, no Oliverko musí ešte predsa len trošku podrásť. Ale keď nejdem za exotikou ja, exotika prišla za mnou. Tento suchý olej na telo a vlasy Monoï de Tahiti vonia božský. Úplne vidím samú seba takto s vyloženými nohami niekde pod palmou s drinkom v ruke. Na pokožke nevytvára žiadny mastný film, krásne ju prevonia a zanechá na nej malé trblietky. A čo sa vlastne skrýva za týmto tajuplným názvom? Monoï je starobylé tahitské slovo, a v preklade znamená vonný olej. Vyrába sa namáčaním lístkov rastliny tiaré do kokosového oleja. Už niekoľko tisíc rokov sa využíva na lekárske, náboženské či kozmetické účely.

Suchý olej na telo a vlasy Monoi de Tahiti

Yves Rocher a suchý olej Manoi s jemnými trblietkami


KONCENTROVANÉ ZLOŽENIE = ŠETRNEJŠIE K PRÍRODE
koncentrované sprchové gély a koncentrovaný šampón Yves Rocher

Yves Rocher je už dlhšiu dobu známe aj tým, že značke nie je príroda ľahostajná. ich koncentrované sprchovacie gély už určite poznáte, pravidelne pridávajú nové a nové vône. Namiesto bežného 400ml flakónu vám stačí jeden koncentrovaný 100ml. 1 KVAPKA = 1 DÁVKA = 1 SPRCHA. Takéto balenie vystačí na 40 spŕch, čo je množstvo, ktoré ako jedno bežné balenie. 
Flakóniky sú recyklovateľné, obsahujú o 50% menej plastov, majú ľahko rozložiteľné zloženie a obsahujú len 100% zložky rastlinného pôvodu. A navyše, za každý jeden zakúpený flakón s označením LOVE MY PLANET, Yves Rocher vysadí jeden strom. To sa mi zdá veľmi fér, čo poviete? 

Ďalším ekologickým produktom, je koncentrovaný šampón na vlasy. Tu takisto platí, jedno stlačenie = jedno umytie vlasov. Vystačí na 30 použití, čo zodpovedá používaniu 300ml flakóniku. Prekvapilo ma, že po umytí sú vlasy krásne lesklé a ľahko sa rozčesávajú aj bez použitia kondicionéru. Ja zvyknem používať ešte ocot na vlasy alebo iný kondicionér, no pri tomto šampóne ho naozaj nie je treba. Nie len ja, ale aj môj priteľ si týchto mini pomocníkov obľúbil. 

koncentrované sprchovacie gély Yves Rocher malina a vanilka


SVIEŽI PARFUMOVANÝ SPREJ NA VLASY
Yves Rocher My Green Summer

Super pomocníkom na leto je aj Parfumovaný sprej na vlasy My green Summer, ktorý ich krásne prevonia. Nezaťažuje vlasy, ani ich nemastí, takže sa nemusíte obávať, že by ste mali na hlave po niekoľkých hodinách slamu. Povedala by som, že má takú jemnú, osviežujúcu vôňu vďaka esenciálnym olejom z mäty, citrónu, bergamotu a extraktu z tonky. Obsahuje 98% prírodných zložiek a fľaštička je recyklovateľná

Parfumovaný sprej na vlasy Yves Rocher

mini koncentrované balenia Yves Rocher

Milujem kokos, takže môjho favorita už asi poznáte. Som naozaj veľmi rada, že čoraz viac značiek venuje pozornosť aj prírode a Yves rocher paktrí k tým, ktoré sú naozaj férové, a môžem ich len a len odporučiť ďalej - kvalitou, ale aj cenou a prístupom.

Ak ste sa dostali až sem, veľmi pekne vám ďakujem za prečítanie a budem naozaj rada, ak mi dáte vedieť, či poznáte niektorý produkt z dnešného článku alebo ste už stihli aj tieto produkty vyskúšať? 

Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, aby vám neunikli žiadne novinky a súťaže. Viac fotiek a súťaže nájdete aj na instagrame @s.dubravova.
Majte pekný zvyšok dňa! S.

  • Share:

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Produkty vypadají fajn, ten Monoi jsem teď viděla na prodejně a dost mě zaujal, už jen jak se třpytí:D)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Produkty doma mám taky, mám Yves Rocher moc ráda :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Koncentrované sprchové gely jsem si pořídila na dovolenou, protože většinou v kufru hraji hodně o místo :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx