produkty, ktoré ma (ne)zaujali

By Simona Dubravova - utorok, januára 22, 2019

Pomaličky sa nám končí prvý mesiac v novom roku, a môžem povedať, že ja som nadmieru spokojná s tým, ako som doňho vkročila. Žiadne predsavzatia sa nekonali, tie si veru nedávam už nejaký ten rok. Veď načo, ak chcem niečo zmeniť, urobím tak kedykoľvek počas roka. Ale o tom som dnes nechcela. Dnes mám pre vás oddychový beauty článok, v ktorom sa dozviete, ktoré produkty ma v poslednom čase zaujali (alebo skôr nezaujali?). Nuž, poďme sa na to pozrieť. 
Oriflame katalóg 2/2019


Nový mesiac priniesol aj nový katalóg Oriflame 2/2019, ktorý aktuálne nájdete online TU. Vybrala som si z neho zopár zaujímavých produktov, ktoré som testovala a ako to celé dopadlo? 

Oriflame katalóg 2/2019 Hodvábny krycí krém Giordani Gold Liquid Silk

Produkty Giordani Gold si u mňa získali miesto na poličke už dávnejšie a ich dekoratívna kozmetika ma zatiaľ nikdy nesklamala. Čo sa make-upu týka, doma mám už MasterCreation a najnovšie k nemu pribudol aj Hodvábny krycí krém Giordani Gold Liquid Silk. Má síce ochraný faktor o niečo nižší (spf12), no na toto obdobie postačujúci. Okrem toho, že dokonale vonia má aj veľmi jemnučkú hodvábnu textúru, ktorá sa pekne a prirodzene prispôsobuje pleti. Čo sa týka krytia, myslím, že je stredne krycí. Jedinou nevýhodou je, že ak máte počas chladného obdobia suchú pleť, tento make-up vám ich ešte viac zvýrazní. Jeho cena je 18,90 eur a nájdete ho na strane 114.

Oriflame katalóg 2/2019 Vyživujúca pleťová maska maska s kakaovým maslom a Rozjasňujúca zlupovacia pleťová maska s liči

Masky na tvár sa snažím použivať pravidelne, aspoň raz/dva krát za týždeň. Veľmi rada skúšam nové, preto mi vyhovujú skôr tie menšie jednorázové balenia. Tak môže človek vyskúšať, či mu maska sadne alebo nie, pretože, povedzme si na rovinu, ceny niektorých masiek sú vyššie. Keď som teda v katalógu uvidela tieto roztomilé jogurtíkové balenia z radu Love Nature, musela som ich vyskúšať. Vyživujúca pleťová maska maska s kakaovým maslom sa v zime hodí a Rozjasňujúca zlupovacia pleťová maska s liči ma zas zaujala zložením. O niečo viac ma nakoniec oslovila kakaová, no obe účel splnili. Pleť je po nich vyživená, rozjasnená a nabudce si ich objednám opäť. Nájdete ich na strane 83 a cena za dve 3,99 eur.

Oriflame katalóg 2/2019 Hydratačné sérum Optimals Hydra

Kedže sa mi minulo moje obľúbené sérum na pleť, chcela som vyskúšať aj inú alternatívu a do oka mi padlo práve toto ultraľahké Hydratačné sérum Optimals Hydra. Zaujal ma hlavne chladivý účinok, ktorý najmä ráno prebudí pleť. Má ľahkú textúru, ktorá sa rýchlo vstrebáva do pleti. Obsahuje vitamíny C, E a je obohatené aj o výťažok z čučoriedok a morušky. Na moju suchú a citlivú pleť je perfektný. Nájdete ho na strane 59, za cenu 9,99 eur. 

Ak ste sa dostali až sem, veľmi pekne vám ďakujem za prečítanie a budem naozaj rada, ak mi dáte vedieť, ako ste nový rok začali vy. Kľudne mi napíšte, či ste už skúšali niektoré produkty alebo či vás niektoré produkty zaujali . :)
Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, aby vám neunikli žiadne novinky a súťaže. Viac fotiek a súťaže nájdete aj na instagrame @s.dubravova.

Majte pekný zvyšok dňa! S.

  • Share:

You Might Also Like

13 komentárov

  1. Masky se mi líbí, ale ještě jsem si je nepořídila :)
    Soutěžíme o balíček

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Oriflame katalog mi chodí pravidelně, ale moc často z něj objednávky nedělám. Produkty rozhodně nevypadají špatně, ale zkusím teda hlavně ty masky, na ty už jsem chválu četla :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňa veľmi zaujalo to hydratačné sérum, nejaký čas po ňom pokukujem. Vyzerá skvelo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. veľmi pekné fotky <3 ja moc oriflame nepoužívam, ale veľmi ma zaujali tie masky <3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pěkné fotky. Já jsem si zrovna objednala z Avonu nějaký balzám, rtěnku a takové drobnosti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. S maskami to mám podobně, vždycky si musím alespoň jednu týdně dopřát. Tyto na jedno použití vypadají fajn :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já většinou objednávám přes avon.. Jinak ty masky vypadají zajímavě.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mě se ty masky líbí. Připomínají mi ty ze Sephory nebo Balei.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásné fotky :) Z Oriflame už taky moc neobjednávám. Dříve jsme od nich nakupovali všelijaké produkty, teď mi přijde že jsou dražší. Tak jsem se přeorientovala na Avon :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Masky vypadají super, ale bohužel mi pleťová kosmetika od Oriflame moc nesedí. Každopádně mám ráda jejich krémy na ruce a na tělo:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Oriflame produkty som mala vždy veľmi rada a dá sa povedať, že som s nimi nikdy nemala nejaký veľký problém, rada som skúšala rôzne novinky, ktoré ma zaujali, no pravdupovediac, Oriflame katalóg som v rukách nemala už pekne dlho :) Najviac mi padli do oka práve pleťové masky

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx