zimné radosti | Notino Winter box

By Simona Dubravova - štvrtok, decembra 06, 2018

Verím, že nie som jediná, na koho už lezie tá pravá vianočná nálada. Vianočné dekorácie, ozdobené výklady, vianočné pesničky. Myslím, že ignorovať sa to nedá, ani keby niekto chcel. Ale prečo by sme sa tomu mali vyhýbať? Veď Vianoce sú najkrajší čas v roku a decmeber sa celý nesie v akejsi inej, kúzelnej atmosfére. Pre niekoho je toto obdobie plné stresu a naháňania sa po obchodoch. Každý si však môže urobiť tento čas pekným, nie hektickým. Stačí spomaliť, netrápiť sa zbytočnosťami, nehnať sa za dokonalosťou (a darčekmi) a vychutnávať si tie magické momenty, hudbu a maličkosti. Venovať čas svojím blízkym. Ja napríklad zbožňujem zimné večery s teplým čajom v ruke, zabalená v deke pri rozprávke. Tak si spravte pohodlie, zabaľte sa do perinky, zoberte si čaj a poďte si prečítať dnešný článok o novom zimnom boxe od Notino. 
Notino Winter box

Po úspešnom letnom boxe, Notino prednedávnom predstavilo aj ich zimnú verziu - Winter Beauty box, ktorý má ešte viac nadupaný obsah! Ja som sa nemohla dočkať, kedy ho otvorím a prezriem si, čo si pre nás tentokrát pripravili. 

Notino Winter box

Celým obsahom boxu vás prevedie prehľadná brožúrka, kde sú všetky produkty opísané. Ja som si tam našla navyše aj ručne písané venovanie! Obsah je nakombinovaný p-e-r-f-e-k-t-n-e, všetko sú to must-haves, ktoré v zime určite oceníte. A možno vám práve aj toto obdobie spríjemnia. Okrem noviniek tam objavíte aj overené klasiky. Obsah si viete dohladať dopredu ale prekvapením môžu byť farebné varianty niektorých produktov, ktoré vám prídu náhodne. 

Krabička obsahuje 14 produktov v plnej, ale tiež v cestovnej verzii. Celková hodnota je viac než 100, no box sa predáva za 46.

Notino Winter box

Notino Winter box

STAROSTLIVOSŤ O PLEŤ

V tejto kategórii bolo pre mňa príjemným prekvapením sonický čistiaci prístroj FOREO Luna Play. Na mojom wishliste už bol pomerne dlhý čas a neviete si predstaviť moju radosť, keď som zistila, že bude v krabičke. Trafili sa ešte aj do mojej obľúbenej farby. Za ten čas, čo ho používam, môžem povedať, že ešte nejaké veľké zázraky nevidím, no mám pocit, že sa mi zlepšila pleť a je úplne jemná na dotyk. Potešila ma aj KORIKA SciBeauty kórejska antistresová plátenná maska. S maskami tejto značky mám už veľmi pozitívnu skúsenosť. Novinkou pre mňa bol ale Saffee Oil-To-Milk odličovač make-upu, ktorý v 2 krokoch odličuje nečistotoy aj vodeodolné líčenie. Má olejovú textúru, ktorá sa pridaním vody v druhom kroku zmení na mlieko. Všetky tri produkty sú v plnom balení. 

Notino Winter box

Notino Winter box - FOREO Luna Play sonic čistiaci prístroj

PODMANIVÉ VÔNE

Trojica vôní v cestovnom balení je skvelá voľba do kabelky. Ja tieto mini balenia nosím vždy pri sebej, veď nikdy neviete, kedy sa zídu! Bottega Veneta Knot Eau Florale je romatická vôňa, zatiaľ čo Clavin Klein CK Women je novinka, ktorá oslavuje ženskosť vo všetkých jej podobách. Okrem týchto  dvoch však mysleli aj na pánov a Hugo Boss Bottled Tonic je osviežujúca a elegantná interpretácia legendárnej vône Boss Bottled.

Notino Winter box

DEKORATÍVNA KOZMETIKA PRE DOKONALÝ LOOK

Milujem rúže a obzvlásť tie tekuté. Bourjois Rouge Edition Velvet mi sadol aj odtieňom, aj textúrou, aj vôňou. O nechtíky sa postará dlhotrvajúci lak Dermacol 5 Day Stay, s ktorým mám taktiež skúsenosť. S výdržou som spokojná, samozrejme záleží na tom, či ruky používate viac alebo menej. Farba je pekná, intenzívna a aj pomerne rýchlo zasychá. V plnom balení tu je potom ešte vodeodolná ceruzka na oči Rimmel Exaggerate Waterproof  Eye Definer, ktorá má tiež dobrú pigmentáciu aj výdrž. Štvoricu uzatvára maskara Artdeco All In One Mascara pre väčší objem. Zatiaľ som ju neskúšala, no sľubuje objem, optické predĺženie a natočenie rias. 

Notino Winter box

STAROSTLIVOSŤ NA CESTY 

Klasika, ktorú určite poznáte a možno aj používate - micelárna voda Garnier Skin Naturals pre citlivú pleť. Sama som ju používala a bola som nadmieru spokojná. Ďalší produkt, o ktorom som čítala samé chvály a dúfala som, že ho čoskoro vyskúšam aj ja - Nuxe Huile Prodigieuse multifunkčný olej na tvár, vlasy a telo. Mal by hydratovať, vyživovať, upokojovať, a to všetko bez pocitu masnoty. Šampón Schwarzkopf Professional BC Bonacure Oil Miracle Brazelnut Oil som už stihla vyskúšať a obľúbiť si ho tak, že objednávam aj plné balenie. Umýva vlasy bez zaťaženia a poskytuje im výživu a lesk. No a všetky tieto produkty si môžete na cesty zbaliť do striebornej kozmetickej taštičky Notino.

Notino Winter box

Notino Winter box

Celkovo box hodnotím na výbornú, mňa teda prekvapil v najpozitívnejšom zmysle slova. Pomer cena a produkty - určite sa oplatí. Dostanete sa tak k zaujímavým produktom, ktoré sú využiteľné a za výbornú cenu. Myslím, že Winter box je vhodným darčekom aj pre blízkych pod stromček. Krabička sa dá neskôr využiť ako dekorácia alebo na uskladnenie obľúbených produktov aj vďaka magnetickému uzatváraniu. 

Notino Winter box

Notino Winter box

Ak ste sa dostali až sem, veľmi pekne vám ďakujem za prečítanie a budem naozaj rada, ak mi dáte vedieť, či máte rady takéto boxíky. Kľudne mi napíšte, či ste už skúšali niektoré produkty alebo či vás niektoré produkty zaujali . :)
Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, aby vám neunikli žiadne novinky a súťaže. Viac fotiek a súťaže nájdete aj na instagrame @s.dubravova.

Majte pekný zvyšok dňa! S.

  • Share:

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Moc krásný boxík, fakt jeden z nejlepších co jsem zatím viděla :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tu růžovou micelární vodu mám ráda :)

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx