našla som tú pravú kozmetiku?

By Simona Dubravova - štvrtok, decembra 13, 2018

Práve je ten čas, kedy sa z každej strany na nás hrnú tipy na vianočné darčeky. Ja napríklad takéto články vždy ocením, pretože niekedy mi naozaj dochádza fantázia. Takto častokrát objavím aj nové značky, ku ktorým by som sa pravdepodobne nedostala, a ani by som po nich nesiahla, pretože by som o nich ani nevedela. A pri tejto kozmetike by to bola teda veľká škoda! Už ste počuli o talianskej   bio organickej kozmetike? Že nie? Tak si určite prečítajte dnešný článok.
talianska kozmetika PuravidaBIO


Táto bio organická kozmetika ma dostala svojím zložením, ktoré pozostáva len z certifikovaných organických prísad, bez kovov a parabénov. U mňa to bola láska na prvý dotyk, ale nejdem predbiehať, poďmne na to postupne. 

Nech máte akýkoľvek typ pleti, každá si nájde to svoje. Kedže neobsahuje žiadne škodlivé látky, je bezpečná aj na veľmi citlivú pleť, dokonca u nich nájdete aj rad určený pre našich najmenších. Ak máte radi voňavú kozmetiku, tak toto je ona! Pre mňa spĺňa azda všetko, čo od VYSOKEJ KVALITY očakávam. 

talianska kozmetika PuravidaBIO

PURAVIDABIO TELOVÉ MLIEKO
Zázvor a vanilka

Telové mlieka sú u mňa nutnosťou, je to taká moja malá závisloť. PuravidaBio telové mlieko Zázvor a vanilka ma zaujalo hlavne svojou netradičnou sladko-korenistou vôňou. Priznám sa, že s takouto kombináciou som sa doteraz ešte nestretla, no je naozaj príjemná! Navyše obal vyzerá krásne - a kto nemá rád pekné obaly, všakže?

Na výber je celkom zo štyroch vôní a každá obsahuje baobabový olej, ktorý je bohatý na vitamín C a bambucké maslo, ktoré má skvelé hydratačné účinky. Musím spomenúť aj prírodný antioxidant - vitamín E, citrónovú šťavu, balsamikový ocot ale aj sladký mandľový olej a panenský olivový olej. Úžasne prevonia pokožku a zanechá ju hladkú a hydratovanú. Za mňa TOP!


DETOX MASKA
Textílna maska

Urobiť si chvíľku čas len pre seba, dať si na tvár masku a jednoducho len relaxovať. V poslednom čase som si obľúbila skôr textílne masky, ktoré sa používajuú jednoducho a rýchlo, a vyhovujú mi mometálne viac, ako tie klasické. Táto maska je skvelá na detox, zvlhčenie pleti a krku, spevnenie a obnovenie pokožky. Podporuje proces udržania vlhkosti v pleti  - vďaka vitamínu D.  To ale nie je všetko, pretože je to naozaj vitamínový koktejl pre pleť. Kurkuma, Verbasco kvet, vínna šťava, granátové antioxidanty, jablko, vápno, kiwi, extrakt z rajčiakových šupeik, kyselina hyalurónová a výťažok z koreňa z repy, ktoré sa postarajú o potreby pleti a zbavia ju voľných radikálov z prostredia. 

Masku necháme pôsobiť 15/20 minút alebo podľa potreby. Nie je potrebné ju oplachovať. Prebytočnú emulziu pekne vmasírujem do pleti a môžem aplikovať krém, ktorý bežne používam. Na maske je síce napísané, že je na jendo použitie, no ja som ju dala do chladničky a použila som ju dva krát. 

talianska kozmetika PuravidaBIO

HYDRATAČNÝ KRÉM
Na suchú pleť

Hlavne počas studených zimných mesiacov dávam pleti zabrať. Striedanie zimy a tepla ju vedia pekne potrápiť. Hlavne teda, ak máte pleť takú suchú, ako ja. Tento krémik mi sadol úplne perfektne, krásna jemná vôňa, ľahká konzistencia a perfektná hydratácia. Vzácne vosky a oleje vytvoria na pleti akýsi nemastný film, ktorý síce necítite, no chríni pokožku a udržiava ju hydratovanú až do hĺbky. Ja ho momentálne používam aj ako denný krém, nočný krém a aj ako podklad pod make-up. Neviem si ho vynachváliť, hlavne teraz, počas tehotenstva, keď sa mi v dôsledku hormónov zbláznila pleť, je pre mňa záchranou. Odkedy ho používam, pokožka je hydratovaná, rozžiarená a na dotyk jemnučká. 

Ani tu nešetrili na kvalitnom zložení. Hlavnou zložkou je kyselina hyaluronová v kombinácii s pšeničným lyzátom. Nechýba ani vitamín E, jojóbový olej, olivový a argánový olej, aloe štava a výťažok z granátového jablka. 


ODSTRAŇOVAČ MAKE-UPU
Micelárna voda

Pleťová voda je určená na tvár a oči aj vďaka neutrálnemu pH. Pekne odstraňuje nečistoty, nedráždi pleť, naopak je skvelá proti začervenaniu, a obsah aloe vera pleť hydratuje. Zaujal ma obsah červeného hrozna, ktoré je skvelé ako ochrana proti baktériam a chráni pokožku pred stárnutím. Ovsený lizát zabraňuje zápalom a pôsobí upokojujúco, ryžový lyzát zas tlmí zápal. A opäť musím spomenúť úžasnú, jemnú vôňu!

talianska kozmetika PuravidaBIO

OBDARTE SEBA ALEBO SVOJICH BLÍZKYCH 
luxusným bio darčekom 

Ak ešte váhate nad touto TOP kozmetikou, možno vás presvedčia aj vianočné balíčky, ktoré momentálne zoženiete na e-shope puravidabio.sk. Môžete si vyrať z už vytvorených alebo si nakombinujte svoj vlastný setík. 

talianska kozmetika PuravidaBIO

Ak ste sa dostali až sem, veľmi pekne vám ďakujem za prečítanie a budem naozaj rada, ak mi dáte vedieť, či túto kozmetiku poznáte alebo nie. Kľudne mi napíšte, či ste už skúšali niektoré produkty alebo či vás niektoré produkty zaujali . :)
Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, aby vám neunikli žiadne novinky a súťaže. Viac fotiek a súťaže nájdete aj na instagrame @s.dubravova.

Majte pekný zvyšok dňa! S.

  • Share:

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Produkty vypadají krásně, vůbec značku neznám :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O značce jsem dosud neslyšela, ale produkty mají krásný obaly!

    Praguetales

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Najít tu pravou kosmetiku je někdy oříšek. Já ji také hledala dlouho, ale bohužel se nemohu držet jen u jedné značky :-) je jich tolik, tak je to těžké a mám více oblíbenců :-) tato nevypadá také vůbec zle!
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tuhle značku neznám, ale zaujala mě :) a to hlavně díky obalům :-) ty se fakt povedly.

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Bozemuj to vypada nadherne! Snad sezenu i v CR!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx