ten pravý čas na relax

By Simona Dubravova - utorok, decembra 18, 2018

Práve teraz, počas tohto najväčšieho sviatočného zhonu, ktorý ja osobne nejako nechápem, by sme mali vypnúť a relaxovať. Stres neprospieva ani nášmu telu a ani našej pleti. Kašlite na náhaňanie sa za darčekmi, kašlite na upratovanie a radšej tento čas venujte sebe a svojim blízkym. Nájdite si aspoň hodinku času pre seba a jednoducho relaxujte - dajte si obľúbenú masku, nalejte si obľúbené víno, zoberte si obľúbenú knihu a vyložte si nohy. Alebo vymeňte knihu za dnešný článok a poďte si prečítať, čo zaručí dokonalý relax mne. 
pravý čas na relax | Oriflame 01/2019

Nájsť si čas pre seba je veľmi dôležité, určite na to nezabúdajte. Aj keď je to len na polhodinku, uvidíte, ako sa vám hneď zlepší deň a zvýši celková energia. Každý z nás je iný, a každý z nás má rád niečo iné. U niekoho je to chutný čaj a dobrá hudba, niekto zbožňuje masky a niekto si len lahne, zavrie oči a jednoducho oddychuje. Ja si napríklad veľmi rada prezerám katalóg s kozmetickými novinkami. Aktuálny katalóg Oriflame 01/2019 (17.12. - 13.01.2019) nájdete aj online TU, no ja si viac užívam listovanie v tom klasickom, papierovom. 

pravý čas na relax | Oriflame 01/2019

Oriflame Vyživujúci sprchovací krém s mandľovým olejom Love Nature

Skvelým oddychom je pre mňa aj horúca sprcha. Vtedy úplne vypnem a zabudnem na všetky povinnosti, ktoré ma ešte čakajú. A voňavé sprchovacie krémy, to je moje. Navyše ak krásne vyživia pokožku a prevoňajú ju, je to úplne dokonalé. V tomto zimnom období som si zamilovala Vyživujúci sprchovací krém s mandľovým olejom Love Nature. Je bez obsahu mydla, s vyvážením pH a jemnou krémovou textúrou. Mandľový olej obsahuje vitamíny A,E a B1, ktoré pokožku vyživujú a hydratujú. Nájdete ho na strane č. 11 za 3,99 eur/500ml. 

Oriflame Vyživujúce telové maslo Swedish Spa a Telový píling s kryštálmi soli Swedish Spa

Priznám sa, že telové peelingy nepoužívam až tak často akoby som chcela, ale rada by som sa v tom polepšila. Zbavia pokožku odumretých buniek a zanechajú ju krásne jemnú. Konečne som si našla čas, aby som vyskúšala aj ospevovaný Telový peeling s kryštálmi soli Swedish Spa a musím povedať, že ho budem použvať pravidelne. Úžasne funguje - a tá vôňa? Tú si zamilujete. Okrem kryštálikov soli obsahuje mandľové škrupinky, no nemusíte sa báť, peeling je naozaj jemný. Súčasťou zloženia je aj olejová zložka, ktorá zabezpečí premastenú pokožku, ktorú už netreba natierať telovým mliekom, maslom, či olejom. Nájdete na strane 34, za 9,99 eur.

Z toho istého radu mám aj Vyživujúce telové maslo Swedish Spa, ktoré má konzistenciu našlahanú úplne jemnúčko, ako obláčik. Pri nanášaní ohúri aj jemnou vôňou, ako všetky produkty z tohoto radu.  Je vhodné najmä pre suchú pokožku, o čom napovedá jeho zloženie. Obsahuje bambucké maslo, kokosový olej, mandľový a kanolový olej, ktoré zabezpečujú hĺbkovú hydratáciu, zvláčnenie a vyživenie. Rýchlo sa do pokožky vstrebáva a nezanecháva na pokožke mastný film, takže sa môžete hneď obliecť. Nájdete na strane 34, za cenu 5,99 eur.

Oriflame Vyživujúce telové maslo Swedish Spa a Telový píling s kryštálmi soli Swedish Spa

Oriflame štetec na krycí krém Giordani Gold a korektor Giordani Gold Secret

No a keď som oddýchnutá a zrelaxovaná, je čas sa spraviť aj krásnou. Dlho som používala hubku na nanášanie make-upu, no teraz som prešla opäť ku klasickým štetcom. Veľmi sa mi osvedčil Štetec na nanášanie krycieho krému Giordani Gold. Má zamatovo jemnučké štetinky, ktoré nevypadávajú a pracuje sa s ním naozaj veľmi dobre. Navyše jeho zhotovoneie vyzerá luxusne a kvalitne. Nájdete na strane 78 za cenu 9,90 eur.

Korektor Giordani Gold Secret síce nezapadá do témy relaxu, ale keď píšem o skrášlovaní sa, myslím, že tu má svoje miesto. Jeho zloženie je obohatené o omladzujúci rastlinný výťažok. Bez problémov zamaskuje všetky drobné nedokonalosti pleti, môžme ho použiť aj na citlivé patrie v okolí oči. Nezachádza do vrások a kľudne ho môžeme vrstviť, a tak si vytvoriť vlastný stupeň krytia podľa toho,  čo chceme zakryť. Nájdete na strane 78, za cenu 11,90 eur.

pravý čas na relax | Oriflame 01/2019

pravý čas na relax | Oriflame 01/2019

Ak ste sa dostali až sem, veľmi pekne vám ďakujem za prečítanie a budem naozaj rada, ak mi dáte vedieť, ako relaxujete vy. Kľudne mi napíšte, či ste už skúšali niektoré produkty alebo či vás niektoré produkty zaujali . :)
Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, aby vám neunikli žiadne novinky a súťaže. Viac fotiek a súťaže nájdete aj na instagrame @s.dubravova.

Majte pekný zvyšok dňa! S.

  • Share:

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Moc krásné produkty, líbí se mi ty obaly :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mají krásné obaly, taková pěkná zimní edice... Mám ji na stole od kolegyně ale ještě jsem se k ni nedostala

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jo, obaly jsou fakt pěkné :) líbí se mi všechny produkty ve článku kromě toho štětce.

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. zial ja uz neprichadzam do styku s oriflame kozmetikou ale ako vidim stale si drzia svoju kvalitu..po tomto clanku mam chut si ist dat masku na tvar a aj veru ze ide..ak budes mat cas a bavi ta lifestyle a vlogy tak pozri moj youtube :)
    https://www.youtube.com/channel/UCv0NknfmLoMjq7dt1-VTyTA

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx