Maybelline Lash Sensational Sky High | recenzia

By Simona Dubravova - sobota, apríla 29, 2023

Táto špirála nie je žiadnou novinkou a zažila aj svoj veľký boom asi v roku 2021. Ja som sa k nej dostala len pred pár mesiacmi, a ak ste náhodou túto riasenku ešte neskúšali, tak vás možno presvedčí táto recenzia. Na začiatok poviem, že ja teda nie som ten štastlivec s dlhými riasami, takže na výber riasenky som dosť náročná. Maybelline je značka, pri ktorej som si našla pomerne dosť obľúbencov (nie len) medzi riasenkami, a podľa môjho názoru majú množstvo vydarených a kvalitných produktov, ktoré môžu konkurovať aj drahším značkám. 
Maybelline Lash Sensational Sky High | recenzia

Maybelline Lash Sensational Sky High

Riasenka sľubuje objem, maximálnu dĺžku rias a zahustenie už v jednej vrstve. Môžem povedať, že wow efekt naozaj urobí (nie však v prvej vrstve), riasy predĺži aj zahustí. Skvelé je, že sa nežmolkuje a farba vydrží po celý deň. Konzistencia je mokrá, ale tak akurát, aby sa s ňou dobre pracovalo, a aby sa dostala na všetky mihalnice. Zároveň je však textúra naozaj ľahká. Kefka je perfketne ohybná a s takouto konzistenciou sa naozaj potom dobre pracuje. Aj keď toto nie je môj obľúbený typ kefky, tak musím povedať, že na oku mi vykúzlila práve ten WOW EFEKT.

Neviem, či sa niekomu podarí vytvoriť wow efekt s prvou vrstvou, pretože ja musím vrstviť. Po prvom nanesení treba riasy rozčesať a pridať druhú vrstvu, dostať maskaru na všetky riasy. Nemusíte sa báť zlepenia.

Čo sa týka pigmentácie, tak farba je naozaj čierna a krásne drží na oku celý deň. Riasy nemenia tvar, farba sa nežmolkuje ani nedrolí, neotláča sa. Ak by ste ju chceli v hnedej farbe, dostupná je aj tá.

Maybelline Lash Sensational Sky High patrila medzi trendy TikToku a zaplavila naozaj celý internet. Myslím, že stále si zaslúži byť na horných priečkach, lebo je naozaj perfektná. Dodá dĺžku, objem a zahustenie. Má aj skvelú cenu, na NOTINO ju momentálne nájdete v zľave za 8,24 eur!

Maybelline Lash Sensational Sky High | recenzia

Maybelline Lash Sensational Sky High | recenzia

 | tento článok vznikol v rámci spolupráce |
 
Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, aby vám neunikli žiadne novinky a súťaže. Viac fotiek a súťaže nájdete aj na instagrame @s.dubravova.
Majte pekný zvyšok dňa! 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx