NAÏF | denný krém a čistiaci gél na tvár

By Simona Dubravova - pondelok, októbra 17, 2022

Prvýkrát som sa stretla so značkou NAÏF pri detskej kozmetike pre Oliverka asi tri roky dozadu. A zostala som pri nej dodnes. No produkty pleťovej kozmetiky pre seba som skúsila len pomerne nedávno. Sama nechápem, prečo mi to toľko trvalo. Prípravky pre dospelých od NAÏF boli vyvinuté s ohľadom na potreby budúcich mamičiek, keďže v tehotenstve je dobré sa niektorým látkam vyhnúť. Neobsahujú žiadne parabény, minerálne oleje, silikóny ani chemické penidlá a iné nezmysli, ktoré by pleť mohli zaťažovať.

NAÏF | denný krém a čistiaci gél na tvár 

NAÏF je prírodná kozmetika, ktorú vytvorili dvaja oteckovia pre svoje bábätká, a ako som písala v úvode, v jej zložení nenájdete nezmyselné ingrediencie ako chemické konzervanty, syntetické penidlá a PEG, SLS/SLES, fenoxyetanol a iné potenciálne škodlivé či alergénne látky. Parfum, ktorý produkty obsahujú nespôsobuje alergické reakcie.

 

Gél je na báze oleja, pri kontakte s vodou sa gélová konzistencia mení na mliečnu penu. Zložením je vhodný aj na tú najcitlivejšiu pleť. Vďaka tomu, že obsahuje ľanový a slnečnicový olej, nie je pleť po použití napnutá, podráždená či vysušená. Dokáže odlíčiť aj make-up, ale ja ho radšej používam len na dočistenie už odlíčenej pleti. Pravidelné a dôkladné čistenie pleti je naozaj najdôležitejším krokom v celej rutine. Len dobre vyčistená pleť dokáže dostatočne vstrebať všetky aktívne látky z pleťových produktov.

Ak by vás to zaujímalo, tak obal je vyrobený z cukrovej trstiny a produkt je 100% vegánsky a ocean friendly.

 

Neodmysliteľnou súčasťou rannej či večernej rutiny je nepochybne krém. Krém by ste si mali vyberať predovšetkým podľa konzistencie, ktorá vám vyhovuje najviac. U mňa sú to väčšinou mastnejšie textúry, ktoré dokonale vyživia a zvláčnia moju inak suchú pleť. Ošetrujúci denný krém od Naïf obsahuje mandľový a ľanový olej s avokádom. Vďaka nim je pokožka vyživená, hydratovaná a vláčna. Má príjemnú vôňu, ktorou je Naif typický. Konzistencia je nadýchaná a bohatá. Ako plus tiež hodnotím, že je krém v tube, a tak si do neho nezanášame baktérie prstami - ako je to pri klasických krémoch v tégliku.

 
Toto sú len dva produkty z ich, inak pomerne rozsiahlej ponuky. Skúšala som, napríklad, aj umývaciu penu, ktorá je fakt skvelá! Pre tehotné majú olej na strie alebo tehotenský balzam na strie. Naozaj si vyberiete produkty pre celú rodinu. Ich produkty môžem len odporučiť, o čom svedčí aj fakt, že ich používame už tri roky.
 
Ak vás zaujíma aj detská prírodná kozmetika, tak odporúčam ich zjemňujúce telové mliečko či ošetrujúci krém. U nás je veľmi obľubený aj jemný šampón, ktorý v očkách neštípe a podporuje rast vláskov. Pre extra citlivú pokožku detí môžem odporučiť aj čistiaci a umývací gél pre deti a bábätka alebo ešte jeho jemnejšiu verziu hydratačný umývací krém pre deti a bábätká. A aby som nezabudla, najobľúbenejší Oliverkov produkt je jednoznačne ich jemná relaxačná pena! Počas leta bol naším MUST HAVE krém s SPF 50 a 30.
 
Skúšali ste už kozmetiku Naïf pre seba alebo pre svoje detičky, prípadne ste o nej počuli?

Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, aby vám neunikli žiadne novinky a súťaže. Viac fotiek a súťaže nájdete aj na instagrame @s.dubravova.
 
Majte pekný zvyšok dňa! 
 
 
 
| tento článok vznikol v rámci spolupráce |

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx