clinique moisture surge 100H auto-replenishing hydrator & moisture surge Intense 72H lipid-replenishing hydrator

By Simona Dubravova - utorok, júla 05, 2022

Po dlhej dobe som opäť objavila skvelý krém na pleť, ktorý spĺňa snáď všetko, čo moja pleť potrebuje. Ak hľadáte ten správny krém pre suchú pokožku, možno to bude práve tento hydratačný krém od Clinique. Skúšala som obe verzie - 100H auto-replenishing hydrator aj 72H lipid-replenishing hydrator a musím povedať, že oba sú skvelé, no jeden z nich je naozaj top! Viac sa dočítate v dnešnom článku.

clinique moisture surge 100H auto-replenishing hydrator & moisture surge Intense 72H lipid-replenishing hydrator

Oba krémy majú ľahkú gélovú textúru, sú určené pre suchú pleť a majú hydratačné účinky. Líšia sa najmä zložením a konzistenciou. Cena je pri veľkosti balenia 50 ml pri oboch rovnaká. Neobsahujú alkohol, oleje ani parfumáciu. 

O značke Clinique v skratke 
Značka Clinique je vo svete pomerne známa, založila ju v 1968 Estée Lauder. Je to hypoalergénna kozmetika pre všetky typy pleti. V portfóliu značky nájdete nie len hydratačnú starostlivosť, ale aj make-up, parfémy či starostlivosť pre mužov. 
 

Clinique moisture surge 100H auto-replenishing hydrator je veľmi jemný hydratačný krém s ľahkou gélovou textúrou. Je vhodný pre všetky typy pleti, aj pre suchú. Pleť hydratuje a rozjasňuje. Krém preniká hlboko do pleti (až 10 vrstiev), kde pomáha vytvoriť si vlastný zdroj vody a uzamykať ju v pleti. Sľubuje intenzívnu hydratáciu pokožky až po dobu 100h, ktorá trvá aj po umytí pleti. Hlavné aktívne látky, ktoré v tomto kréme nájdete sú aloe vera a kyselina hyalurónová, ktoré pomáhajú pokožku hydratovať a vyzerať sviežo. Kyselina HA na seba viaže vodu, preto je skvelým zdrojom hydratácie. Obsahuje aj rastlinku menom cica, ktorá má upokojujúce účinky pre suchú, ale aj citlivú pleť. Krém je naozaj skvelý, vhodný aj ako podklad pre make-up, po nanesení sa rýchlo vstrebe a vôbec ho na pleti necítite. Je nástupcom Moisture surge Intense 72H lipid-replenishing hydrator, no musím sa priznať, že aj keď je tento krém naozaj perfektný, mne o niečo viac sedí práve Intense 72H.

clinique moisture surge 100H auto-replenishing hydrator & moisture surge Intense 72H lipid-replenishing hydrator
 
Moisture surge Intense 72H lipid-replenishing hydrator je ikonický krém Clinique Moisture surge intense s inovovaným zložením. Tento krém mi sadol tak, akoby bol vyrobený priamo pre moju pleť. Je určený na suchú pokožku, má hydratačné a vyživujúce účinky. Jeho hlavnou zložkou je aloe vera, kyselina hyalurónová, cica a kofeín. Práve aktivovaná voda aloe vera spolu s kyselinou hyalurónovou zabezpečujú intenzívnu hydratáciu, zatiaľ čo cica pleť upokojuje. Kofeín pomáha pleti s rehydratáciou. Lipidy posilňujú ochrannú bariéru pleti, čím ju chránia pred vonkajšími vplyvmi prostredia a pomáhajú udržať vlhkosť. Tento krém sa mi zdá o niečo hutnejší ako Moisture surge 100H, ale je stále jemnučký a gélový. Povedala by som, že moju pleť aj lepšie vyživí. Pleť mám po ňom úplne žiarivú, šťavnatú a jemnú. Ja potrebujem, aby som krém na pleti "cítila". Tento je ľahký a na pleti neprekáža, no nevstrebe sa tak rýchlo ako Moisture surge 100H. Je vhodný aj ako podklad pod make-up. Pre zaujímavosť, krém Moisture surge Intense 72H testovalo až 106 žien v extrémnych podmienkach na Sibíri počas štyroch týždňov. 

clinique moisture surge 100H auto-replenishing hydrator & moisture surge Intense 72H lipid-replenishing hydrator
 
Oba krémy pleť krásne hydratujú. Ak chcete teda naozaj ľahunkú konzistenciu, ktorú na pleti necítiť, siahnite práve po Moisture surge 100H. Ak potrebujete, tak ako ja, krém, ktorý je na pleti ľahunký, no chcete mať "pocit naneseného krému", tak odporúčam práve Moisture surge Intense 72H. 
 
Krém zoženiete vo veľkosti 25ml, 50ml a 75ml.  

clinique moisture surge 100H auto-replenishing hydrator & moisture surge Intense 72H lipid-replenishing hydrator
 
Tu na obrázku, ktorý som si požičala z e-shopu NOTINO.SK môžete vidieť rozdiel v konzistencii. 
clinique moisture surge 100H auto-replenishing hydrator & moisture surge Intense 72H lipid-replenishing hydrator

 
Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, aby vám neunikli žiadne novinky a súťaže. Viac fotiek a súťaže nájdete aj na instagrame @s.dubravova.
Majte pekný zvyšok dňa! 
 
| tento článok vznikol v rámci spolupráce |

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx