aktívne látky v kozmetike | produkty Revolution skincare

By Simona Dubravova - sobota, januára 02, 2021

aktívne látky v kozmetika a produkty Revolution Skincare

 V poslednej dobe sa o aktívnych látkach v kozmetike píše naozaj veľa, čomu sa osobne veľmi teším. Aby váš make-up bol dokonalý, treba sa patrične venovať aj starostlivosti o pleť. Ak ste už objavili ich čaro "na vlastnej koži", verím, že chcete skúšať nové a nové produkty. Aktívne látky v kozmetike sú veľkým pomocníkom, no v ich kombinovaní treba byť skôr opatrný, pretože niektoré kombinácie môžu vašu pleť podráždiť. Práve tu platí, že menej je viac. Väčšinou každá značka uvádza, ktoré látky radšej nekombinovať. V konečnom dôsledku ale sami uvidíte, čo vám bude vyhovovať.  Produkty si vždy vyberajte podľa typu pleti a problému, ktorý aktuálne riešite. Keď som s aktívnymi látkami začínala, vsadila som práve na produkty od značky Revolution Skincare, ktorú vám dnes ukážem. 

So značkou Revolution Skincare ste sa už pravdepodobne stretli. Začínali s dekoratívnou kozmetikou, ktorú pozná mnoho fanúšikou make-upu po celom svete. Patrí do skupiny anglickej kozmetickej značky Revolution Beauty London. Rad produktov na starostlivosť o pleť (skincare) je zameraný na všetky typy pleti a tak si z ich portfólia vyberie naozaj každý. Obsahujú aktívne látky a prírodné esencie, ktoré si vedia poradiť s rôznymi problémami, ktoré nás môžu v súvislosti s pleťou trápiť. A na svoje si prídu aj muži. Väčšina produktov je vegánska a netestovaná na zvieratách. Ceny sú naozaj prijateľné. Všetky ich produkty nájdete aj na notino.sk, odkiaľ mám tieto produkty aj ja. 

Keď som si porovnávala zloženie produktov iných značiek, Revolution Skincare mal trošku odlišné zloženie, niektoré látky boli menej účinné. Čo ale podľa mňa nie je veľký problém ak s aktívnymi látkami práve začínate. Pár produktov som si dokonca obľúbila tak, že ostali v mojej skincare rutine doteraz. 

Začnem mojím najobľúbenejším produktom:

Revolution Skincare 30% AHA + BHA Peeling solution    

Viete, že poznáme dva druhy peelingov. Mechanický a chemický. Mechanické peelingy väčšinou obsahujú väčšie zrkná. Pleť "obrusujú" a tým ju zbavujú odumretých buniek kože. Ja tento druh peelingu nepraktikujem už dlhšiu dobu, pretože som našla čaro práve chemického peelingu. Veľa ľudí sa pri pojme chemický peeling vyľaká. No v tomto prípade ide o pôsobenie napríklad ovocných kyselín do hlbších vrstiev kože. Fungujú tak, že narušujú vrchnú vrstvu kože a stimulujú ju tak k tvorbe kolagénu. Medzi ich účinky patrí napríklad zlepšenie stavu pleti alebo zjemnenie pigmentových škvŕn, vyhladená a prejasnená pokožka.. Po chcemickom peelingu može byť pokožka tváre súchá, preto sa vždy odporúča naozaj dobrá hydratácia pleti. 

Čo sa týka samotného produktu Revolution Skincare 30% AHA + BHA peeling solution, ide o intenzívny chemický peeling pre rozjasnenie pleti. Nezľaknite sa jeho červenej farby, pri aplikácii na pleť je prisevitný. Z aktívnych látok, už ako názov napovedá, obsahuje AHA, čiže alfa-hydroxykyseliny, ktoré redukujú vrásky a prejasnia pleť. BHA, čiže beta-hydroxykyselina alebo inak ju poznáme aj pod názvom kyselina salicylová preniká do pórov a čistí ich. Táto "kyselinka" sa používa vo večernej rutine a neodporúčala by som ju používam viac ako dva krát do týždňa. Ja si ju aplikujem na maximálne 10 minút. Zo začiatku mierne poštipkáva, ale nie je to nič nepríjemné, čo by sa nedalo vydržať. Následne ju zmyjeme vlažnou vodou a pokračujeme s produktami, ktoré bežne večer používame. Ja potom dôraz kladiem predovšetkým na hydratáciu. Tu ešte dodám, aby ste v rannej rutine nezabudli na SPF, pretože po chemickom peelingu je SPF nutnosť (aj keď vlastne SPF je nutnosť VŽDY). Výrobca uvádza, že produkt nie je vhodný na citlivú a poranenú pleť a v prípade známok podráždenia ho okamžite zmyte a prestaňte používat. 

aktívne látky v kozmetika a produkty Revolution Skincare


Revolution Skincare Gold Elixire

Ide o pleťový elixír s obsahom šípkového oleja. Je to skvelé sérum, ktoré rozjasní pleť a dodá jej svieži vzhľad. Revolution Skincare Gold Elixir sa postará o vypnutie pleti a jej vyživenie. Pleť je hladká, pružná a vďaka zlatistým čiastočkam aj vyzerá na pohľad zdravšie a jasnejšie. Obsahuje olej so semien ruže a  esenciálne mastné kyseliny. Je super na suchú ale aj zmiešanú pleť. Môže sa používať ako v rannej, tak aj vo večernej rutine. Najlepšie je ho nanášať po použití krému.

aktívne látky v kozmetika a produkty Revolution Skincare

aktívne látky v kozmetika a produkty Revolution Skincare


Revolution Skincare 1% Bakuchiol Serum 

Pleťové sérum vhodné na všetky typy pleti a môžete ho používať v rannej aj večernej rutine. Revolution Skincare 1% Bakuchiol Serum je prípravok s vysokým obsahom aktívnych látok. Používa sa aj ako náhrada retinolu, pretože je jemnejší, čo ale neznamená, že je menej účinejší. Bakuchiol je vhodný pre ženy s citlivou, suchou pokožkou alebo jednoducho ak vaša pleť netoleruje retinol. Jeho veľkou výhodou je, že sa môže kombinovať aj s inými aktívnymi látkami, čo pri retinole nie je vždy vhodné. 

Z účinkov spomeniem napríklad detoxikácia, rozjasnenie pleti, revitalizácia, výživa, bojuje proti pigmentovým škvrnám, proti tmavým kruhom, je skvelý na zjednotenie pleti či proti začervenaniu. Podľa jednej klinickej štúdie, aplikácia bakuchiolu dva krát denne počas 12 týždňov vedie k viditeľnému zjemneniu vrások, k vyššej elasticite a pevnosti pokožky, k zjemneniu pigmentácie. Potvrdil to aj plastický chirurg Dendy Engelman z NY. 

aktívne látky v kozmetika a produkty Revolution Skincare


Revolution Skincare 10% Niacinamide + 1% Zinc

Toto sérum je určené na rozšírené póry a je vhodné skôr na mastnejšiu pleť so sklonom k nedokonalostiam. Aj keď má niacinamide hydratačné účinky, zinok skôr vysušuje. Ja ho používam prevažne lokálne na miesta, kde ma trápa rozšírené póry.

Ako som spomínala vyššie, pleť upokojuje a zároveň ju čistí. Pomáha zmierňovať akné a minimalizuje póry, reguluje tvorbu kožného mazu. Pri mastnej pleti je možné ho použiť ako podklad pred nanášaním mak-upu. Môžete ho používať ráno aj večer. 

aktívne látky v kozmetika a produkty Revolution Skincare


Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, aby vám neunikli žiadne novinky a súťaže. Viac fotiek a súťaže nájdete aj na instagrame @s.dubravova.
Majte pekný zvyšok dňa! 

  • Share:

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Krásne fotky a skvelý príspevok. Ja mám doma od Revolution peeling solution a niacinamid a som moc spokojná.
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem strašně ráda za tenhle článek. Protože celý internet je zahlcený séry od The Ordinary, které si sice taky každý chválí, ale k dostání víceméně nejsou. Minimálně ne všechny najednou. Tak jsem ráda, že vím, že i séra od Revolution skincare stojí za vyzkoušení :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx