kozmetika pre deti | časť prvá

By Simona Dubravova - streda, februára 12, 2020

V dnešnej dobe sa na trhu pohybuje toľko značiek kozmetiky pre deti, že pre niekoho môže byť naozaj ťažké orientovať sa v tom, ktoré produkty pre detskú pokožku sú najlepšie. Nutne nemusíte pozerať po prírodnej kozmetike (aj keď ja osobne by som ale volila práve tú),  no všímať by ste si mali najmä zloženie. To by malo byť čo najšetrnejšie, bez chémie a zbytočností. Ja vám dnes dve také značky predstavím - nám vyhovujú po každej stránke, no zapamätajte si, že každé bábätko je iné a to čo vyhovuje jednému, nemusí druhému.

detská kozmetike pre bábätká a novorodencov


Detská pokožka je veľmi jemná a citlivá. Po narodení sa musí prispôsobiť novým podmienkam, už nie je chránená ako predtym, keď bolo dieťatko v brušku. Prvých pár týždnňov sa neodporúča používať žiadna kozmetika, najlepšia je čistá voda, no paradoxom je, že už v nemocnici vás učia umývať bábätka s kozmetikou. Ja som prvý mesiac umývala len v čistej vode, používala som len klasickú vazelínu na premastenie suchých šupiniek a detský olej na masáž. Neskôr sme už pomaly nabehli na prírodnú kozmetiku, dodnes ju používam, no s rozumom. Natierame sa len keď vidím, že je Oliverova pokožka suchšia (je pravda, že počas zimy je to čatejšie), krém na tvár je však v týchto chladných dňoch nutnosťou.

Čítali ste ale o praznivých účinkoch masáži bábätiek? Ak nie, odporúčam si prečítať, má veľa pozitív a ja som sa snažila masírovať čo najčastejšie, po kúpaní - pred spaním, aby sa drobček pekne uvoľnil. 

...................

NAIF BABY & KIDS
kozmetika bez zbytočností

Popravde, vyznáte sa vždy v zložení, ktoré je napísané na etikete? Ak odpoviete nie, tak rovnako na tom boli dvaja otcovia, ktorý stoja za zrodom tejto značky. Zistili, že je naozaj ťažke identifikovať, ktorá kozmetika pre bábätká a novorodencov je škodlivá a ktorá naopak, kvalitná. A tak vznikla NAIF, bezpečná prírodná komzetika pre deti bez nezmyslov. Bez škodlivých a dráždivých látok ako sú napríklad parabény, chemické konzervanty, esenciálne oleje, sulfáty, alergénne parfémy, fenoxyethanol či PEG. Menej je niekedy viac, a tu je jasný príklad toho, že je to pravda. A aké prírodné látky nájdete v produktoch naif? Aloe Vera, bambucké maslo, oleje z avokáda, semienka bavlny, mandlí, makadámiových orieškov, ľan, levanduľový a rozmarínový extrakt, ryžový púder a
slnečnicové semiačka.

detská kozmetika naif

naif pena do kúpela, šampón pre bábätká

Túto kozmetiku môžete používať aj v tom prípade, ak vaše dieťatko trpí na atopický ekzém, pretože sú dermatologicky testované a ich zloženie je vyvynuté pre najjemnejšiu detskú pokožku. Ekzém síce nevyliečia, ale pokožku krásne hydratujú. Navyše, sú vegánske.

Odkedy sa ku mne dostala táto značka dostala, pri Oliverkovi používam výlučne Naif. Ukážem vám, ktoré výrobky máme odskúšané, no v ich ponuke toho nájdete oveľa viac, napríklad aj prípravky na ochranu pred slnkom či na rozčesávanie vláskov. Vôňu, ktorú tieto prípravky majú, doslova zbožňujem, je to taká jemná bábätkovská voňa.

prírodná kozmetika pre bábätká a novorodencov

naif kozmetika bez chémie

"Pri detskej kozmetike by sme sa mali vyhýbať látkam ako sú parabény, chemické konzervanty, esenciálne oleje, sulfáty, alergénne parfémy, fenoxyethanol či PEG." 

...................

PURAVIDA BIO
talianska prírodná kozmetika

O tejto kozmetike ste už na mojom blogu čítali, no vtedy som sa zamerala na pleťovú kozmetiku, pre dospleých. Ak by ste si chceli prečítať viac, tak celý článok nájdete pod názvom "Našla som tu pravú kozmetiku?"  Kedže som si na sebe vyskúšala, aká v skutočnosti je, nebála som sa po nej siahnuť aj pri Oliverkovi. Ich BABY RAD obsahuje päť prípravkov, všetko v 100% bio organickej kvalite, s použitím certifikovaných organických prísad bez kovov a parabénov. Kedže neobsahuje žiadne škodlivé látky, je bezpečná aj pre tých najmenších.

puravidabio prírodná detská kozmetika

Všetky produkty majú krásnu, jemnú hypoalergénnu vôňu santalového dreva, oranžových mandlí, bieleho pižma, mastenca, dúhovky a bavlnenej kvetiny. Detský hydratačný krém je možné používať už od prvych dní života a pomáha zmierniť detskú dermatitídu či sčervenanie. Detský šampón má zas upokojujúce učinky v prípade svrbenia.

bio organická kozmetika pre detskú pokožku

jemná komzetika pre deti a novorodencov

Ak ste sa dostali až sem, veľmi pekne vám ďakujem za prečítanie a budem naozaj rada, ak mi dáte vedieť, aký názor máte vy.  

Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, aby vám neunikli žiadne novinky a súťaže. Viac fotiek a súťaže nájdete aj na instagrame @s.dubravova.
Majte pekný zvyšok dňa! S.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx