praktické novinky? nech sa páči

By Simona Dubravova - štvrtok, novembra 28, 2019

Pôvodne som už nechcela spätne ukazovať tieto produkty, ale v poslednej dobe som si ich obľubila natoľko, že by bola škoda vám o nich nenapísať. Dermacol ma stále častejšie prekvapuje výbornými produktmi. No na začiatok by som začala tým, že chcem aby ste vedeli, že na blog vám dávam len to, čo vám viem odporučiť a stojím si za tým. Nie je to o tom, že produkt dostanem a musím ho vychváliť do výšin. NIE. O týchto produktoch nemusím vôbec písať a je to len mne, či vám ich ukážem. Samozrejme, sú tu produkty, ktoré mi nesadli. Ale o tých nepíšem. Radšej vám ich jednoducho neukážem, pretože to, že nesadli mne, neznamená, že nesadli niekomu inému. Pre niekoho to može byť najlepší produkt, chápeme sa. To len tak okrajovo, pretože už som tu mala narážky na to, že všetko je super a všetko mi sedí. 
dermacol tvárenka, dermacol lesk, dermacol fixačný sprej

novinky dermacol a Black Friday


DERMACOL BLUSH AND GLOW
krémové lícenky

Najviac ma zaujala Krémová tvárenka Blush and Glow v praktickom balení. Zo všetkých odtieňov mi njaviac sadlo číslo 07, čo je taká prirodzená hnedastá farba. Ostatné sa nesú v korálovej, ružovej a červenej farbe. Textúrou sú noazaj jemné a dobre sa snimi pracuje, výdrž je celkom dostačujúca. Na výber je 7 odtieňov.


DERMACOL BLUSH AND GLOW krémové lícenky

LESKY LIP UP
so zväčšujúcim efektom

U mňa sa teda zväčšovačí efekt nekonal, no napriek tomu ich nosím veľmi rada. Mal by obsahovať aktívnu látku Maxi lip, pri ktorej dochádza k vypnutiu pier. Hydratuje ich a vôbec nelepí. Aby sa dostavil efekt, les by sa mal používať minimálne tri krát denne po dobu mesiaca. Vybrať si môžete zo šiestich odtieňov.

LESK LIP UP so zväčšujúcim efektom

LONGWEAR MAKE UP FIXING SPRAY
fixačný sprej

Posledný produkt, ktorý vám dnes ukážem, je Dermacol fixačný sprej. Myslím, že ho nemusím nejako extra predstavovať, všetci vieme, na čo slúži. Dôležité ale je, že perfektne plní svoj účel a pleť zbytočne nevysušuje, nezaťažuje ani nevytvára pocit masky na pleti. Praktické balenie môžete nosiť aj v kabelke, a počas dňa si tvár prestirekať, aj keď jeho výdrž je super, mne vydrží celý deň - no záleží, čo počas dňa robíte.

LONGWEAR MAKE UP FIXING SPRAY fixačný sprej

A kedže vám určite neuniklo, že teraz skoro všade prebiehajú zľavy, nezabudnite pozrieť na NOTINO BLACK FRIDAY, kde si môžete nakúpiť napríklad aj tieto produkty za skvelé ceny. Konkrétne na Dermacol získate zľavu -20%, a to sa oplatí!

Ak ste sa dostali až sem, veľmi pekne vám ďakujem za prečítanie a budem naozaj rada, ak mi dáte vedieť, aký názor máte vy.  

Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, aby vám neunikli žiadne novinky a súťaže. Viac fotiek a súťaže nájdete aj na instagrame @s.dubravova.
Majte pekný zvyšok dňa! S.

  • Share:

You Might Also Like

2 komentárov

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx