keď nie je dôležitá značka ale obsah | ypparfumeria.sk

By Simona Dubravova - streda, júna 26, 2019

Parfém dokáže o žene veľa povedať. Vyjadruje jej osobnosť, jej zmyselnosť, jej krásu. Milujúca, prchká, romantická, dravá či jemná. Nekonečne veľa možností - nekonečne veľa osobností. Je poznávacím znakom ženy, vie o nej veľa prezradiť. Dokáže vyjadriť jej postoje a pocity. Niekedy síce trvá dlhšie, kým si nájde ten svoj pravý parfém, no keď sa tak stane, už navždy bude jedinečne neobyčajná. Keď kráča po ulici, otáča sa za ňou nie len opačné pohlavie. To ako vyzerá, čo má oblečené, to si nebude pamätať nikto. Ale ako vonia, to sa vryje do pamäti každému.

Každý z nás pozná tie drahé značky parfémov, kde platíme viac za meno a prestíž ako za obsah. Odkedy sa na trhu objavili kvalitné alternatívy značkových parfémov za atraktívnu cenu, stali sa veľmi obľúbenými. Musím však upozorniť, že sa nejedná o napodobeniny ale originálne parfémy francúzskej značky Yodeyma Paris, ktoré majú  rovnaké zloženie ako známe značky Dolce&Gabbana, DKNY, Calvin Klein, Chloe, Lancome a iné. Nemusíte už viac platiť za meno značky, ale len za recpetúru,  ktorá je v tomto prípade totožná na 99,9%. Obsah flakónikov tvorí jeden z najprestižnejších návrhárov francúzskej parfumérie - Frederico Restrepo, a vône prešli náročnou kontrolou kvality. Ešte stále som vás nepresvedčila? 

ORIGINÁL ZA KAŽDÚ CENU?
Kúpiť si drahý originál, to chápem. Ale kúpiť si fake s lacným nekvalitným obsahom, ktorý môže narobiť viac zlého ako dobrého, vôňa sa nepriblíži originálu ani omylom - to teda naozaj nechápem. Práve preto hovorím áno ak je to kvalitná alternatíva drahých parfémov, čo práve značka YODEYMA je. Ceny sú veľmi prijateľné, vône majú totožné zloženie ako známe značky a ich výdrž je perfektná.

YODEYMA PARIS

YODEYMA PARIS

AKO HODNOTÍM YODEYMA?
Aby som vedela ohodnotiť kvalitu parfému, vybrala som si POWER WOMEN. Má rovnaké zloženie ako Lady Million od Paco Rabane, ktorý mám doma a používam ho. Porovnala som si vône na ruke, pričom som nevedela, ktorá je od známej značky a ktorá je jej alternatíva. Obe vône voňali totožne, žiaden rozdiel som nepostrehla. Takýto test som spravila aj na sestre, ktorá ich tiež nevedela rozoznať. Čo sa týka výdrže, tiež hodnotím na jednotku s hviezdičkou. Na oblečení som ju cítila ešte po troch dňoch. 
A tak ako pri známej značke, aj tu som od okolia dostala pochvalu, že krásne voniam. Okrem toho, flakóniky parfémov sú veľmi jednoduché a vkusné, takže sa budú pekne vynímať či už na kozmetickom stolíku ale na poličke v kúpeľni. 

YODEYMA PARIS

YODEYMA PARIS

Ktoré značkové parfémy ma ešte zaujali?
Celebrity Women inšpirovaná La Vie Est Belle Lancôme
Adriana inšpirovaná Sí Giorgio Armani
Seduction inšpirovaná Chloé Chloé
Black Elixir inšpirovaná Black Opium Yves Saint Laurent

Musím povedať, že som veľmi milo prekvapená, pretože tu naozaj platí, za málo penazí veľa kvalitnej muziky. 

Ja mám svoj parfém z instagramového profilu YPPARFUMERIA.SK, no nájdete ich tiež aj nafacebooku Y.P PARFÉMY LIPTOV. K nákupu som dostala aj milý darček v podobe vzoriek, bižutérie a samozrejme nechýbal ani katalóg parfémov. 

Každý deň môžete voňať úplne inak, pretože ceny sú naozaj skvelé a tak namiesto jedného parfému známej značky budete mať tri značkové alternatívy. Za mňa úplne perfeknté, určite neostávam len pri jednom. 

YODEYMA PARIS


Ak ste sa dostali až sem, veľmi pekne vám ďakujem za prečítanie a budem naozaj rada, ak mi dáte vedieť, či poznáte značku YODEYMA PARIS alebo ste už vyskúšali značkové alternatívy známych parfémov?

Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, aby vám neunikli žiadne novinky a súťaže. Viac fotiek a súťaže nájdete aj na instagrame @s.dubravova.
Majte pekný zvyšok dňa! S.

  • Share:

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Mám 6 menších balení parfémů Yodeyma, které znám a jsem nadšená. Voní opravdu stejně :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O tomto koncepte som už počula a znie to fakt lákavo. Super mi príde hlavne tá výdrž, že naozaj konkuruje originálu. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  3. značku nepoznám, ale myslím že je už kopec týchto značiek ktoré ponúkajú podobné vône

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx