ako sa obliekať v tehotenstve?

By Simona Dubravova - streda, februára 20, 2019

Kým niekoľko rokov dozadu budúce mamičky svoje rastúce bruško skôr schovávali pod voľné strihy oblečenia, dnešná móda ponúka široký výber trendy oblečenia pre tehuľky. Ja sa tomu veľmi teším, pretože na svoje bruško som patrične hrdá a rada sa obliekam tak, aby ho bolo vidno. Priznávam, občas je to predsa len tvrdý oriešok, ale keďže na trhu je momentálne obrovské množstvo obchodov, ktoré majú vo svojej ponuke aj sekciu tehotenská móda, stačí len otvoriť notebook a trošku pohľadať.  Dnešná ponuka, nám tehuľkám, už umožňuje obliecť sa naozaj trendy a vyzerať dokonalo aj s bruškom. Veď nie nadarmo sa hovorí, že je to najkrajšie obdobie každej ženy. Šťastná a spokojná žena = krásna žena! Na to nezabúdajte. Sama mám zopár obľúbených stránok a kúskov z môjho šatníka, a v dnešnom článku sa o ne s vami rada podelím. 

SPODNÉ PRÁDLO 
tehotenské podprsenky, podprsenky na dojčenie

Začala by som netradične, ale z osobnej skúsenosti viem, že najdôležitejším kúskom oblečenia (nielen) v tehotenstve je práve spodná bielizeň. Podprsenka a dojčiaca podprsenka sú naozaj dobrým pomocníkom, no na to prídete aj samé. Ja som si ich zaobstarala hneď niekoľko, a aj keď som sa zo začiatku celkom obávala ako sa v nej budem cítiť, moje obavi boli naozaj neopodstatnené. Momentálne sa dajú zohnať veľmi pekné, dokonca aj atraktívne podprsenky určené pre tehotné, ktoré splňajú podmienku pohodlia, estetiky a hlavne funkčnosti. Mne sa najviac páčia tie z otto.sk. 
ako sa obliekať v tehotenstve?

TEHOTENSKÉ LEGÍNY
krásne vytvarujú bruško

Záleží aj od ročného obdobia - niečo iné si bude vyberať tehuľka v lete a po inom zas siahne v zime, to je predsa logické, všakže? No tehotenské legíny sú využiteľné celoročne. Lesklé, s potlačou, kožené či obyčajné? Priznám sa, že ja som ich nosila skoro stále, sú pohodlné, nikde nič neotláča a ak máte rady pohodlnejší a športový štýl, toto bude trefa do čierneho. Stačí k nim zobrať obľúbené tenisky, tričko či mikinu a máme hotovo. Takéto legíny majú väčšinou vyvýšený pás s elastickou gumou, ktorá obopína bruško, a napríklad v zime vie pekne ochrániť pred prechladnutím. 

ako sa obliekať v tehotenstve?

ako sa obliekať v tehotenstve?

TEHOTENSKÉ ŠATY
elegantné či športové?

Niekedy si ale situácia predsa len vyžaduje elegantnosť. Šaty pre tehotné sú častokrát krajšie ako tie klasické. Ja som si mala teda problém vybrať, škoda, že ich všetky nestihnem vynosiť. A presne toto je jedna z tých situácií kedysi poviem, prečo tehotenstvo trvá len tak krátk?! Stále som naozaj milo prekvapená, koľko krásnych modelov som našla. Volány, prúžky, šaty na ramienka či bez. Väčšina šiat krásne obopína postavu a bruško, takže žiadne neforemné a voľné strihy, ale práve naopak. Ja som si vyberala skôr elegantné šaty (najmä volánové šaty, tie ja teda môžem), ale páčia sa mi aj ležérnejšie prúžky, ktoré bruško zvýraznia.

ako sa obliekať v tehotenstve?
ako sa obliekať v tehotenstve?

TEHOTENSKÝ OVERAL
nosiť, či nenosiť v tehotenstve?

Mojím absolútne najobľúbenejším kúskom je overal. Z hľadiska využiteľnosti je možno trošku nepraktický, priznávam. Predsa len každá vie, že návšteva WC počas tehotenstva je viac frekventovaná ako za normálnych okolností, no aj napriek tomuto malému nedostatku som ho nezatratila. Jeden kus oblečenia, ktorý môžete nosiť aj elegantne aj ležérne. Jeden kus oblečenia, kde vás nič neťahá, nič netrčí. Ak si vyberieme správny materál, môžme ho nosiť skoro celoročne. Ja som napriklad ako vianočný outfit s bruškom zvolila práve čierny, elegantný overal. Netreba ale zabúdať, že záleží hlavne na tom, v čom sa cítime dobre a pohodlne. 

ako sa obliekať v tehotenstve?


Ak ste sa dostali až sem, veľmi pekne vám ďakujem za prečítanie a budem naozaj rada, ak mi dáte vedieť, ako sa vám páči tehotenská móda. Ak máte tip na super obchod, učite mi nechajte komentár. Páči sa Vám môj výber?. :)
Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, aby vám neunikli žiadne novinky a súťaže. Viac fotiek a súťaže nájdete aj na instagrame @s.dubravova.

Majte pekný zvyšok dňa! S.
*Článok obsahuje spoluprácu, avšak to ničím neovplyvňuje môj názor na produkty uvedené v článku.
*Fotky použité v tomto článku - vlastný archív, booho.com, weheartit.com


  • Share:

You Might Also Like

7 komentárov

  1. Skvelý článok, ktorý preposielam hneď ako dopíšem tento komentár jednej kamarátke, ktorá nedávno zistila, že čaká bábätko a neskutočne sa teší. Problém je to však s oblečením, pretože sa veľmi rada pekne oblieka, ale bála sa, že tehotenská móda nie je pekná alebo štýlová :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vybrala jsi moc hezké kousky, jen ty overaly mi na tělulce připadají takové divné a možná i celkem nepraktické:D Ale je pravda, že v dnešní době je pro těhotné ženy obrovský výběr:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie overaly mne sa moc nepačia ale na leginy nedam dopustit. Este donedavna som nosila svoje klasicke nohavice ale v siestom mesiaci som zistila ze sa do nich prestavam zmestit a kedze som doma tak na tie leginy nedam dopustit
    Co sa tyka spodneho pradla nohavicky mam super, bavlnene a prijemne ale problem mam s podprsenkami. Velkosti ake mam ja sa nedaju hockde najst a tak chodim uz roky do jedineho obchodu. Momentalne nosim ešte sportovu lebo mi pri mojom objeme dobre drzi ubolene prsia ale onedlho uz budem potrebovat aj dojciacu. Len este neviem o kolko mi zas narastu, uz teraz je to. masaker.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super článek, kombinace s legínami vypadají fakt skvěle :).
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pánečku, tento výber je úžasný! Tehotenskú módu teda aktuálne nemusím riešiť ale väčšina týchto outfitov vyzerá ešte krajšie než nosím bežne :) Naozaj! Podľa mňa je ukazovanie bruška oveľa krajšie než zakrývanie sa voľnými vecami, no na druhej strane je možno druhá alternatíva pohodlnejšia :)
    Recenzie-Kozmetiky

    OdpovedaťOdstrániť
  6. The first sight of your blog is drawn to your style.
    Very useful blog, I am also a mother who is about to have a baby. You have a lot of styles of clothes that I need.
    Like your blog.
    :)
    straight bundles luxhairshop

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Je pravda, že v dnešní době existuje tolik možností, co se dá oblíct a některé modely jsou opravdu hodně povedené :) například ty dvoje šaty hned na začátku se mi moc líbí :) a přijde mi super, že se dělá pro těhotné ženy i jiné oblečení, než takové ty typické těhoténské kalhoty :)

    Maris

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx