3,2,1 ... pripravená na Valentín

By Simona Dubravova - streda, februára 13, 2019

Zajtra nás čaká najzamilovanejší deň v roku, Valentín. Pre niekoho komerčný sviatok, no pre iného pekné pripomenutie lásky. Nech už ste na tom akokoľvek, láska sa má síce prejavovať počas celého roka, no podľa mňa je pekné, ak má tento najkrajší ľudský cit aj svoj vlastný deň. Každý sme iný a niekto možno nedokáže kedykoľvek povedať druhej osobe tie dve jednoduché, a predsa tak krásne slová - milujem ťa. A ak má práve tento deň sv. Valentína spôsobiť, že človek prejaví svoje city druhej osobe, tak prečo nie? Okrem toho, láska má veľa pôdob - partnerská, rodičovská, sebaláska - stačí si len vybrať. Určite zajtra nezabudnite povedať svojim blízkym, čo pre vás znamenajú. Aby som túto tému premostila do beauty článku, tak vo valentínskom duchu sa nesie aj aktuálna kampaň Oriflame. Ak sa chcete potešiť napríklad zľavami, poďte sa pozrieť, čo je nové a čo som sa rozhodla vyskúšať ja. 
pripravená na Valentín s Oriflame


 Aktuálny katalóg Oriflame 03/2019 nájdete online TU. Tentoraz som si vybrala 4 produkty, u ktorých som šla takmer na istotu, aj keď som zatiaľ osobnú skúsenosť nemala. Nakombinovala som si "z každého rožku trošku" a tak tu mám make-up, telové mlieko a produkty do sprchy.  

pripravená na Valentín s Oriflame

Valentínske líčenie je základ zajtrajšieho dňa. A ak si vyberiete správny make-up, už máte polovicu úspechu. Ja som si vybrala Dlhotrvajúci krycí krém s minerálmi Giordani Gold. Má ľahunkú textúru, veľmi dobré krytie a naozaj vydrží. Veď valentínska večera sa môže predlžiť, tak nech vyzeráme božsky, no nie? Nájdete na strane 63.

Telový krém Milk & honey gold

V špeciálny deň sa treba rozmaznať aj špeciálnou starostlivosťou. Nový limitovaný Telový krém Milk & honey gold v krásnom darčekovom balení prevonia, hydratuje a zjemní pokožku tela. Obsahuje výťažky mlieka a medu, hneď sa vstrebáva a nezanecháva pokožku mastnú. Ja môžem len odporúčať. Navyše je za skvelú cenu, mrknite na stranu 6.

pripravená na Valentín s Oriflame

Nakoniec som si nechala ale moje najobľúbenejšie novinky telovej starostlivosti. Swedish Spa sa stalo takou mojou závislosťou, zatiaľ každý produkt, ktorý som sa rozhodla vyskúšať nebol krokom vedľa. Do mojej zbierky pribudli hneď dva, a to Penový sprchový gél Swedish Spa, ktorý má taký jemnulinký sviežo-kvetinový nádych a Sprchovací olej Swedish Spa, ktorý hydratuje pokožku už v sprche, takže sa následne nepotrebujete mazať krémom. Pri týchto produktoch bolo aj vedecky dokázané, že upokojujú myseľ a uvoľňujú napätie tela .... takže na rande pôjdete úplne zrelaxované a uvoľnené ako po masáži :D Nájdete na strane 9 a 117.

Ak ste sa dostali až sem, veľmi pekne vám ďakujem za prečítanie a budem naozaj rada, ak mi dáte vedieť, či slávite Valentín alebo ako tento sviatok vnímate. Chystáte sa nejko špeciálne na tento deň?. :)
Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, aby vám neunikli žiadne novinky a súťaže. Viac fotiek a súťaže nájdete aj na instagrame @s.dubravova.

Majte pekný zvyšok dňa! S.

  • Share:

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Niečo zo Swedish Spa už musím konečne vyskúšať, veľa ľudí si tieto produkty veľmi chváli :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Produkty od Swedish Spa bych klidně vyzkoušela, vypadají dobře:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné novinky, od Oriflame jsem už dlouho nic nezkoušela :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx