U-BOX marec.

Monday, March 20, 2017

Ktorá z vás nemá rada prekvapenia? Ja sa môžem kľudne prihlásiť, ale paradoxne tento beauty boxík ma baví stále viac. Kto nevie, čo je táto krabička krásy, môže si viac prečítať v článku z februárového vydania U-BOXU (tu). Marcovú tému nemusím moc predstavovať, kedže nám pomaličky začína jar, aj marcové vydanie nesie v sebe závan dlho očakávanej jari. Navyše objavili sa tu značky ako Neutorgena, Nivea, ale aj Pilaten a Johnson's. Už ste zvedavé? Nejdem Vás teda ďalej napínať a poďme sa spolu pozrieť, čo sa skrýva v U-BOX marec!
U-BOX MAREC




Ružová, fialová - to sú hlavné farby marcového vydania. Tieto farbičky na Vás po otvorení krabičky vykuknú ako prvé. Ja som sa na box veľmi tešila, pretože moje skúsenosti z minulého čísla boli pozitívne, neodolala som a musela som si objednať ešte jeden a urobila som dobre.


U-BOX marec

Počet produktov, ktoré sa ukrývali tento mesiac v krabičke je 9. Výhodou je, že produkty sú v plnej veľkosti, teda sa nejedná o žiadne vzorky, ako je to pri iných beauty boxoch. Čo sa týka váhy, tak tentoraz to bol boxík - bacuľko, pretože bol naozaj dosť ťažký.

U-BOX marec

1. Sponky do vlasov v tvare kvietkov -  ktoré však majú určite viac využití, mne sa napríklad už vynímaju na zrkadle - ako dekorácia. 

2. Kvietkovaná čelenka do vlasov -  krásna jemná čelenka, ktorá oživý outfit a určite má využitie aj v lete - k festivalovým outfitom. 

3. Gumičky (náramky) - farebné gumičky alebo náramky využije každá z nás, ja napríklad potrebujem mať gumičku vždy poruke, a tieto už sú v mojej kabelke - keby niečo!

U-BOX marec

U-BOX marec


U-BOX marec

U-BOX marec

U-BOX marec

4. Nive mint & white tea mydlo na ruky - tuhé mydlá nie sú produktom, ktorý by som vyhľadávala a osobne viac preferujem tie tekuté, ale uvidíme, možno niekedy preň nájdem využitie.

5. Medilona propolis krém na ruky - krémov nie je nikdy dosť a u mňa je to kvôli mojím neustále suchým rukám nutnosť. Krémik je navyše obohatený o propolis, pokožku rúk hydratuje a rýchlo sa vstrebáva.

6. Pilník na popraskané nôžky - po namáhavej zime, celom dni strávenom v lodičkách, kedy dávame naším nôžkam zabrať, by sme sa o ne mali starať. Pomôže nám pri tom aj tento praktický drevený pilník.

U-BOX marec

7. Johnson's Be Fresh & Escape sprchový gél - novinka, ktorá okrem vôňe zaujme aj jemnou pokožkou, ktorú po sprchovaní zanechá.

8. Neutorgena Deep Moisture - táto značka patrí medzi mojích obľúbencov a má u mňa v šuflíku svoje miesto už nikoľko rokov. Ich produkty sú kvalitné a pokožku skvele hydratujú. Konkrétne tento deep moisture je určený pre citlivú pokožku.

9. Pilaten Lip mask - pre mňa úplná novinka, preto som trošku googlila a táto kolagénová maska s obsahom prírodných extraktov je určená na hydratáciu a zmäkčenie pier. Som celkom zvedavá, ako maska bude pôsobiť, určite Vám potom dám vedieť.

U-BOX marec

U-BOX marec

U-BOX marec

U-BOX marec

U-BOX marec

U-BOX marec

Marcová edícia bola veľmi vydarená a zamerná viac na produkty ako predchádzajúci mesiac, čo beriem ako veľké plus. Za cenu 11,99 eur v boxíku každý mesiac nájdete 9-11 produktov, ktoré sú prekvapením až do momentu otvorenia boxíku. Ak vás teda boxík zaujal, môžte objednávať na FB stránke - priamo v správe.


You Might Also Like

6 ideas

  1. Veľmi pekne napísané :) Ja som akurát tiež vydala článok s marcovým boxíkom :) Súhlasím s tebou, boxík sa mimoriadne vydaril, je plný skvelých produktov a doplnkov :)

    ReplyDelete
  2. ooo ten je super, hlavne tie vecicky do vlasov by som vyuzila :)

    LIFE IN PICTURES BY LU

    ReplyDelete
  3. Tu masku na pusu jsem taky objednala, jsem na ni zvědavá .)

    ReplyDelete
  4. Celkem fajn produkty v něm. :)

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥