all black everything.

By Simona Dubravova - nedeľa, júna 19, 2016

Pekný deň prajem. Momentálne vás zdravím z Ríma, kto sleduje môj instagram, tak vie. Dnes vám ale ukážem outfit spred pár dní. Milujem čiernu farbu a jednoduchosť a tento outfit to len potvrdzuje. Nohavice som si zaobstarala z eshopu a zo začiatku som nad kúpou uvažovala a teraz som neskutočne rada, že som ich nakoniec zobrala. Konečne som sa dočkala aj skvelého počasia na tieto sandálky, ktoré sice nevyzerajú, ale sú jedny z najpohodlnejších topánok ktoré mám. Máte radi all black everything outfity? 
Hello everybody, how are you? I am in Rome  now, who is following my instagram know. I want to show you outfit from few days ago. I love black and simplicity. These new black pants are my favourites now. What do you think about all black everything outfits? 
heels - topankovo.sk | top, pants - dresslink.com

black pants


black pants

black pants

black pants

black pants

  • Share:

You Might Also Like

11 komentárov

  1. Já černé outfity prostě miluju, takže! :) a ty boty jsou úplně perfektní!
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Love all black things. Your outfit is stunning .

    OdpovedaťOdstrániť
  3. What a fabulous look dear.Love those jumper and the shoes.
    I love your blog and I follow you on GFC member and Google+.
    I invite you to visit my blog.
    Kisses from Germany.XOX

    http://kintanfashion.blogspot.de

    OdpovedaťOdstrániť
  4. beautiful look,wow:)
    chiara
    tuttoquellocheci-piace.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť
  5. You look gorgeous love! Great look!
    Love, Pisa
    www.inlovewithmyclothes.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten outfit je krásny. Veľmi ti sekne.

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Fashion is about expressing your identity, showing someone who you are through your fashion choices and using your clothes to tell someone something about you.
    Etilaam Buy

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx