all black everything.

By Simona Dubravova - Sunday, June 19, 2016

Pekný deň prajem. Momentálne vás zdravím z Ríma, kto sleduje môj instagram, tak vie. Dnes vám ale ukážem outfit spred pár dní. Milujem čiernu farbu a jednoduchosť a tento outfit to len potvrdzuje. Nohavice som si zaobstarala z eshopu a zo začiatku som nad kúpou uvažovala a teraz som neskutočne rada, že som ich nakoniec zobrala. Konečne som sa dočkala aj skvelého počasia na tieto sandálky, ktoré sice nevyzerajú, ale sú jedny z najpohodlnejších topánok ktoré mám. Máte radi all black everything outfity? 
Hello everybody, how are you? I am in Rome  now, who is following my instagram know. I want to show you outfit from few days ago. I love black and simplicity. These new black pants are my favourites now. What do you think about all black everything outfits? 
heels - topankovo.sk | top, pants - dresslink.com

black pants


black pants

black pants

black pants

black pants

  • Share:

You Might Also Like

10 ideas

  1. Já černé outfity prostě miluju, takže! :) a ty boty jsou úplně perfektní!
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  2. loving the shoes! enjoy Rome :D
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    ReplyDelete
  3. Love all black things. Your outfit is stunning .

    ReplyDelete
  4. What a fabulous look dear.Love those jumper and the shoes.
    I love your blog and I follow you on GFC member and Google+.
    I invite you to visit my blog.
    Kisses from Germany.XOX

    http://kintanfashion.blogspot.de

    ReplyDelete
  5. beautiful look,wow:)
    chiara
    tuttoquellocheci-piace.blogspot.it

    ReplyDelete
  6. You look gorgeous love! Great look!
    Love, Pisa
    www.inlovewithmyclothes.com

    ReplyDelete
  7. Ten outfit je krásny. Veľmi ti sekne.

    NINAVE

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.