obľúbenci mesiaca | október

By Simona Dubravova - piatok, novembra 09, 2018

Všimla som si, že posledný článok s obľúbenými produktmi zožal u vás dosť veľký úspech, a tak vám po dlhšom čase prinášam pokračovanie. Názov je síce obľúbenci mesiaca, ale nazvala by som ho skôr ako "jesenný obľúbenci", pretože ich používam už dlhšiu dobu a stále ma bavia. Zároveň by som nadviazala na Singles day, ktorý je spájaný s jednotkami a s dátumom 11.11.. A tieto produkty sú teda momentálne u mňa číslo jedna! No ale ak ste zvedavé o čom vlastne tento sviatok je, a ktorým kozmetickým pomocníkom je venovaný tento článok, čítajte ďalej. 
obľúbenci mesiaca | oktober

obľúbenci mesiaca | oktober

obľúbenci mesiaca | oktober

Keď sa cítim a vyzerám unavene, pomôže mi s tým Dermacol Rozjasňujúci korektor vo vyklikávacom pere. Čo sa týka krytia, tak to je naozaj jemné, no na rozžiarenie očného okolia je perfektný. Páči sa mi balenie, ktoré vyzerá naozaj luxusne a tak isto sa s ním aj pracuje - jedna radosť. Textúra je jemná, krémová a aplikuje sa pomocou tenkého štetca. Použiť ho môžete na prejasnenie očného okolia, v oblasti nosa a pier, a tiež pod obočie. Nájdete ho v troch odtieňoch, ja mám najsvetlejší 01.

Dermacol Rozjasňujúci korektor vo vyklikávacom pere

Veľmi dlho som hľadala púder, ktorý by vyhovoval požiadavkám mojej pleti. Všetky ma buď strašne vysušovali a vytvárali mi suché miesta po tvári alebo mali veľmi mizernú výdrž. Raz mi moja kozmetička odporučila vyskúšať sypký Minerálny púder Mary Kay a ja som ho konečne našla. Môj ideálny púder! Krásne zafixuje make-up, ktorý potom drží kde má, počas dňa mi stačí jeden krát pepudorvať. Ale čo je hlavné, nevysušuje a svoj účel splňa ako inak, na jednotku. Má celkom dobrú kryciu schopnosť, dá sa pekne vrstviť a je veľmi ľahký. Na pleti ho ani necítiť a zanecháva na nej matný finish.

Minerálny púder Mary Kay

Leto je síce za nami, ale ja si stále idem na rozjasňovačoch. Tie vedia naozaj krásne rozžiariť celý make-up a ak máte počas jesene problém s únavou ako ja, oceníte každý možný spôsob ako vyzerať fresh. Momentálne používam Rozjasňovač L’Oréal Paris Wake Up & Glow Glow Mon Amour kvapky, ktoré sa nanášujú kvapkátkom. Okrem nádhernej vône majú veľmi dobrú ale zároveň jemnú pigmentáciu, ktorá krásne rozžiari, no nevytvára taký ten "hnusný mokrý efekt". Stači naniesť len kvapku, pretože obsahuje čiastočky, ktoré skvele odrážajú svetlo. Platí tu teda pravidlo - menej je niekedy viac. Ja ho rozotieram štetcom alebo jemne vklepkávam do pleti.

Ako sa nanáša rozjasňovač?
Poznáme tri druhy rozjasňovačov (tekutý, krémový a sypký) a každý z nich má iné špecifiká pri nanášaní. No jedno pravidlo platí pri všetkých troch, a to - pozor na nanášanie. nepreháňajte to a dávajte si pozor na množstvo. Tekutý je možno nanášať aj pod make-up, čiže ako podkladovú bázu alebo klasicky na už vytvorený look, na zvýraznenie. 

Kde všade môžme naniesť rozjasňovač?
Na stred čela, na stred nosa, na lícne kosti, nad hornú peru, na jamku v brade, pod oči, pod obočie. 

Rozjasňovač L’Oréal Paris Wake Up & Glow Glow Mon Amour

Asi pol roka dozadu som neustále nosila umelé trsy, no odkedy ich nemám, väčšinou nepoužívam ani riasenku. Napriek tomu ich mám doma celkom dosť, no ak už po nejakej siahnem, vždy mi nejako podvedome do ruky padne Avon True Vyživujúca predlžujúca riasenka Supreme. Riasy nezlepí aj pri viacerých vrstvách a pekne ich predĺži. Ja mám riasy od prírody krátke a riedke, takže zázraky nikdy nečakám, ale táto mi vytvorí krásne a prirodzené kukadlá (v rámci mojich možností). 

Avon True Vyživujúca predlžujúca riasenka Supreme

Na tému rúže som písala už niekoľko článkov. Kto ich čítal vie, že sú moja malá úchylka. Mala som možnosť testovať 11 nových odtieňov Dermacol 16H Lip Color, čo je dvojfázová farba a lesk na pery. Jendotlivým odtieňom, resp. najobľúbenejším by som sa venovala v inom článku, dnes vám ukážem len môjho top favorita, odtieň číslo 14. Je to krásna nude tlmená béžová farbička. Po nanesení farby počkáme, kým zaschne asi minútu a nanesieme lesk, ktorý ju zafixuje. Skúšala som naniesť aj bez lesku, no vtedy je farba strašne lepkavá. Výdrž pri tomto odtieni je perfektná, no neviem či to je iba môj prípad, no pri rôznych odtieňoch bola aj rôzna výdrž. Celkovo ale odporúčam, pretože väčšina odtieňov je nositeľná a sú dobre pigmentované.

Dermacol 16H Lip Color dvojfázová farba a lesk na pery

Takýto "nahý look" je môj obľúbený a takto ma môžete vidieť väčšinu času. Je jednoduchý, rýchly a prirodzený. 

obľúbenci mesiaca | oktober

Na záver by som vám povedala aj niečo viac o spomínanom SINGLES DAY. Ak ňom počujete prvý krát, nerobte si z toho nič. Tento sviatok pochádza z Číny odkiaľ sa veľmi rýchlo rozšíril do celého sveta. Je to niečo ako známy Black Friday, akurát tento sviatok je sviatkom nezadaných a spája sa s číslicou jedna. Veď byť single je fajn. Odmeniť samú seba, venovať sa sebe a rozmaznávať sa. Oslavuje sa 11.11.(už túto nedeľu), kedy priebehajú obrovské výpredaje. Na Notino.sk si môžete v tento deň užiť najväčšie zľavy a dopravu zdrama. Tešiť sa môžete na množstvo značiek od parfémov, cez dekoratívnu kozmetiku až po vône do bytu. Zaznačte si tento deň do kalendára, ide sa nakupovať! :-)

obľúbenci mesiaca | oktober

Ak ste sa dostali až sem, veľmi pekne vám ďakujem za prečítanie a budem naozaj rada, ak mi dáte vedieť, či ste o tomto sviatku Singles day počuli. Využívate takéto akcie a nakupujete cez zľavy? Kľudne mi napíšte, ktorý produkt je momentálne pre vás ten "top"a či ste skúšali niektorý z mojích obľúbencov . :)
Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, aby vám neunikli žiadne novinky a súťaže. Viac fotiek a súťaže nájdete aj na instagrame @s.dubravova.

Majte pekný zvyšok dňa! S.

  • Share:

You Might Also Like

9 komentárov

  1. to je aký pekný článok :) vybrala si skvelé produkty, sama mám doma napríklad špirálku, ktorá je veľkým prekvapením a taktiež 16 hodinové Dermacol rúže sú skvelé :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Púder od Mary Kay je fakt skvelý, aj dobre kryje aj zmatňuje. Rúž Dermacol mi nesedí vôbec, mám ho v sýto červenom odtieni a stráca sa veľmi rýchlo, navyše pery aj dosť vysušuje. No a ten korektor je super, ale náramne sa podobná na rovnaký produkty značky YSL.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako som písala vyššie v článku, niektoré odtiene ma naozaj prekvapili tým, že mali nižšiu výdrž, ale neviem čim to je :-) Tento červený mám aj ja, má síce menšiu výdrž ako nude odtieň o ktorom píšem, ale mne to neprišlo až tak katastrofa. Čo sa týka vysušovania, tak za mňa by som ich radila práve k tým podarenejším, mne pery až tak nevysušovali ... asi je to naozaj dosť individuánle:-) S korektorom máš pravdu, ale vyzerá užasne, no nie? ❤ xx

      Simona | l i v e i n f o x w o r l d

      Odstrániť
  3. Používám tu rtěnku od Dermacolu a jsem taky moc spokojená :) moc hezký článek :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherný look :) Rtěnky od Dermacol mám hodně ráda. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Řasenky od Avonu mám ráda, tahle vypadá taky fajn :)

    Praguetales

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jéé Simi, tobě to ale sluší! Pecka :) krásný, jemný až spíše chladný look.


    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx