Avon Beauty Box

By Simona Dubravova - štvrtok, septembra 27, 2018

Krabičky krásy sú veľmi obľúbené, a tak ma vôbec neprekvapilo, že tomuto trendu sa prispôsobil aj Avon. Už som vyskúšala niekoľko boxíkov, a osvedčili sa mi tie, pri ktorých je obsah dopredu známy. Samozrejme, niekomu viac vyhovuje to prekvapenie, no pri slovenských krabičkách som bola viac sklamaná ako prekvapená, a preto idem radšej na istotu. A čo vy? Máte radšej tie, ktorých obsah je zahalený rúškom tajomstva alebo preferujete tie, kde je obsah vopred známy? V celom článku sa dozviete, ako hodnotím novinku od Avonu - ich nový Beauty box.


Dizajn krabičky je naozaj krásny, určite ju využijete na skladovanie kozmetiky, mne ju bolo teda ľúto vyhodiť a využívam ju práve na tento učel. Navyše má veľmi praktický magnetický uzáver. 

Avon Beauty Box

Avon Beauty Box

Box obsahuje 7 produktov, nejde o žiadne vzorky, ale normálne, plné produkty. To sa často nestáva a hodnotím to veľmi pozitívne. Nájdete tu prevažne novinky a obsah je veľmi dobre namixovaný, každý si tu nájde to svoje. Zostavil ho sám vizážista značky Avon - Pavel Bauer. V krabičke nájdete: Rozjasňovač v tyčinke Magix, Tekutý matný rúž, Riasenka big&false lash volume mascara, Ceruzka na tvarovanie obočia, Lak na nechty nailwear pro+, Ceruzka na oči Gemstones a Mini toaletný parfém Far Away Rebel.  

Avon Beauty Box

Avon Beauty Box

Avon Beauty Box

Z celkového počtu sú v krabičke 4 značky mark. Priznám sa, že produkty od Avon som už pekne dlhú dobu neobjednávala a tak som sa potešila, pretože kedysi som túto kozmetiku veľmi obľubovala. V súčastnosti som si našla v krabočke hneď niekoľko obľúbencov. Prvým je krémový a praktický Rozjasňovač magix v tyčinke. Krémová konzitencia je vhodnejšia na suchú pleť, čo mi vyhovuje. Efekt je naozaj jemný, no intenzita sa dá zvýšiť podľa vašej chuti. Dobre sa s ním pracuje a naniesť ho môžete kamkoľvek chcete (či už na lícne kosti, pod obočie, nad hornú peru, na telo...). Ďalším skvelým pomocníkom je aj Tvarujúca ceruzka na obočie. Na konci je zrezaná, čím si viete lepšie vykresliť a orámovať obočie. Riasenka Big and False lash volume ma prekvapila, a to v dobrom! Pamätám si, že som mala jendu obľúbenú riasenku práve od Avon a objednávala som si ju stále dookola. Momentálne si nespomeniem na názov, no táto jej môže konkurovať. Riasy pekne nadvihne, zahustí a vytvorí "efekt umelých rias". V poslednej dobe viac používam tekuté rúže a tento Tekutý rúž s matným efektom mi padol vhod. No, po nanensení nemám pocit, že je matný, kedže má v sebe jemné trblietky, každopádne pekne vonia a má jemnulinkú konzistenciu. 

Avon Beauty Box - Swatche odtieňov

Avon Beauty Box | mark. Big & false lash volume mascara

Avon Beauty Box | mark. Perfect brow sculpting pencil

Na toto jesenné obodbie je Parfém Far Away Rebel ako stvorený. Navyše toto praktické mini balenie je perfektné do kabelky, kde nezaberie veľa miesta. Mňa teda vôňa neohúrila, nevonia mi, no maminka z nej bola naopak celá paf. A keď spomínam jeseň, vedľa nešliapnete ani s nasledujúcimi dvoma produktami. Ceruzka na oči Gemstones má jemnú zemitú fialovú farbu a dobre sa nanáša, na viečkach aj pekne drží. No a každá správna dáma by sa mala starať o svoje ruky a mať svoje nechty vždy upravené. S tým pomôže Lak na nechty Nailwear pro+ v odtieni Frosted Peach. Je to taká sivohnedá farba s prímesou trblietok. Jemné, no vkusné zároveň.

Avon Beauty Box

Avon Beauty Box | Avon true Glimmerstiks eyeliner Brilliant Amethyst

Súčasťou je aj brožúrka, ktorá obsahuje tri typy na líčenie, ktoré sa dajú vytvrotiť pomocou produktov, ktoré v krabičke nájdete. Celková cena produktov je okolo 36 eur, no krabička sa predávala za 19,99 eur, čo je perfektná cena! Momentálne už box nie je dostupný, no som zvedavá, čo ďalšie si Avon pripraví a teším sa na ďalší takýto Beauty Box. Produkty si však môžete kúpiť aj samostatne, verím, že vás niektorý z nich zaujal. 

Ak ste sa dostali až sem, veľmi pekne vám ďakujem za prečítanie a budem veľmi rada, ak mi dáte vedieť, či si objednávate Beauty boxíky, prípadne, ktoré produkty sú vaše obľúbené. Čo hovoríte na túto novinku? 
Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, aby vám neunikli žiadne novinky a súťaže. Viac fotiek a súťaže nájdete aj na instagrame @s.dubravova.

Majte pekný zvyšok dňa! S.

  • Share:

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Mám tento beauty box a súhlasím, že riasenka, ceruzka na obočie i lesk na pery sú super. Rozjasňovač mi nesedí nakoľko je krémový a jeho efekt takmer ani nevidím. No a lak a linky nie sú v mojich farbách čiže tie neviem zhodnotiť.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Box je moc hezký, ale já se bojím, že by dali odstíny, co by mi nevyhovovaly

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je pěkný box...většina těch produktů se mi fakt líbí:D.
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Teda zní to dobře. S beauty boxy jsem skončila hned v jejich začátcích, tenkrát tu byl tuším ještě pouze Ladybox a ten mne spíše zklamal. Myšlenka se mi líbila, stejně tak i jak celý box vypadal, ale jak píšeš - plné produkty nebývají zvykem. Stejně tak jsem jako tehdy ještě nekuřá neocenila ani vitamíny pro kuřáky. Jen pár produktů co mě zsujalo, ale vím, že bych si je nikdy nekoupila. Tento box vypadá zsjímavě. Produkty se mi líbí. S Avon kosmetikou jsem si hrála jako dítě, když jsem se k ní dostala u maminky, ale jinak již jsem dloohou od nich nic nezkoušela.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásny dizajn krabičky aj produkty vyzerajú sľubne, za tú cenu je to skvelá kúpa :)
    THE NOELA

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Box nevypadá špatně, ale pro mě celkem nevyužitelné produkty :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jéjo, to je ozaj pekný balíček. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Kromě laku na nehty, který nepoužívám, bych 100% využila všechno. Ten rozjasňovač bych chtěla zkusit a ten lesk na rty bych taky zkusila, protože nejsem zrovna největší milovník rtěnek :) boxík mi přijde dobře nakombinovaný :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx