Avène & Floslek - akné a problematická pleť

By Simona Dubravova - nedeľa, marca 11, 2018

Krásnu nedeľu prajem! Peeling je v poslednom čase naozaj veľmi ospevovaný z každej strany a každá značka ho má vo svojej ponuke. Určite ste zaregistrovali rôzne novinky pleťových, či telových peelingov. Ja osobne tento druh pleťovej starostlivosti obľubujem, no mám zopár svojich obľúbencov a iné nehľadám. Dostal sa ku mne ale jeden veľmi zaujímavý peeling, ktorý ma prekvapil. Či milo, alebo naopak, nemilo sa dozviete nižšie. V dnešnom článku nájdete dva produkty, jeden dobre známy a druhý, ktorý bol novinkou aj pre mňa. 
Avène & Floslek - akné a problematická pleť


FLOSLEK Pharma Anti Acne
Enzymatický peeling

Musím sa priznať, že zo začiatku som bola dosť skeptická, čo sa tohto produktu týka. Prvotná obava opadla hneď po tom, čo som si prečítala niečo viac o tejto značke. Ide o poľskú kozmetiku, ktorej produkty sa zameriavajú pre jemnú a citlivú pokožku a sú vyrábané vo vysokej kvalite. Využíva prírodné ingrediencie a tak je šetrná nie len k pokožke, ale aj k prírode. 

Peeling je určený pre zmiešanú, problematickú, mastnú pleť s akné. Čistí a obnovuje pokožku pleti, pričom odstraňuje nečistoty a prebytočný kožný maz, odstraňuje začervenanie pleti a vyhladzuje tón pleti. Funguje ako prevencia proti akné, osvieži a okysličí pleť.

Používa sa na tvár a krk, je potrebné sa vyhnúť očnému okoliu. Peeling necháme pôsobiť 8-12 minút a odstránime s navlhčeným vatovým tampónom. Používame 1-2 krát do týždňa.

Peeling neobsahuje žiadne zrniečka, a teda sa jedná o enzymatický peeling. Ten obsahuje aktívne látky, ktoré odstraňujú odumretú kožu z pokožky a hydratujú ju. Je vhodný aj na extrémne citlivú pleť, pretože ju nedráždi a nespôsobuje začervenanie plet, ,ako to môžu spôsobiť niektoré chemické peelingy. Môžem potvrdiť, že pleť hydratoval, po použití som mala pokožku na dotyk jemnučkú a nemala som pocit suchej pokožky.

Anti Acne Enzymatický peeling  nájdete na notino.sk

FLOSLEK Pharma Anti Acne Enzymatický peeling

Avène Cleanance 
Micelárna voda pre problematickú pleť, akné

Značka Avène sa preslávila vďaka svojím produktom, ktoré obsahujú termálnu vodu a pomáhajú pleti bojovať s rôznymi problémami. Ponúka najväčšie spektrum produktov pre všetky stupne citlivosti – ak je vaša pleť citlivá, precitlivená, intolerantná alebo alergická.

Hlavnou prednosťou je neprítomnosť konzervačných látok, emulgátorov a parfumácie a minimálne množstvo starostlivo vybraných ingrediencií.

Micelárna voda je vhodná pre problematickú pleť, akné, citlivú a alergickú pleť. Má veľmi príjemnú vôňu a pleť krásne vyčistí. Neštípe a nevysušuje, a k pleti je veľmi šetrná, čo môžem len potvrdiť. Skúšala som s ňou odlíčiť aj očný make-up a vôbec nedráždi oči. 

Túto micelárnu vodu radím k tým najlepším, čo som doteraz mala možnosť vyskúšať. Ak hľadáte kvalitný produkt, ktorý je k pleti naozaj šetrný a nedráždi, odporúčam vyskúšať Micelárnu vodu Avène Cleance.

Avène Cleanance  Micelárna voda pre problematickú pleť, akné


Avène & Floslek - akné a problematická pleť

Tiež bola pre vás značka Floslek novinkou? Máte skúsenosť s niektorým z produktov? Ktorý produkt vás zaujal najviac? Určite mi dajte vedieť, teším sa na vaše komentáre.

Odporúčam Vám sledovať aj moju FB stránku, aby vám neunikli žiadne novinky a súťaže. Viac fotiek a súťaže nájdete aj na instagrame @s.dubravova.

Majte pekný zvyšok dňa! S. 

  • Share:

You Might Also Like

5 komentárov

  1. díky moc za tipy! :) já už několik let používám micelárku, čisticí gel a takové krémíky od Biodermy a jsem spokojená, ale uvidíme, třeba se jednou odhodlám ke změně :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Za máličko! Bioderma má niektoré produkty noazj super, ak budeš mať možnosť, určite vyskúšaj aj niečo od Avene ❤ xx

      Simona | l i v e i n f o x w o r l d

      Odstrániť
  2. Tyto produkty pro mě určitě nebudou, protože mám vyloženě suchou pleť, ale doporučím je kamarádce, díky za tipy!
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tyjo, o enzymatickém peelingu jsem ještě neslyšela, ale zní to moc zajímavě, kouknu :)

    Praguetales

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Avéne micelárku mám tiež a zatiaľ som si s ňou tvár čistila iba raz, ale už na prvý pohľad a dotyk sa mi páčili jej účinky na pleti :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx