black skort. (#UltimateVegasOutfit)

By Simona Dubravova - sobota, augusta 08, 2015

Prajem pekný sobotný podvečer. Verím, že si tento slnečný víkend spríjemňujete niekde pri vode alebo len tak relaxujete. Ja mám teplo rada, to áno, hlavne keď je niekde nablízku voda, haha. Aké máte plány na zajtra? V dnešnom outfite by som vám rada ukázala túto skort, objednávala som si ju už dávno-pradávno, ale dokopy som ju mala na sebe dva krát. Celý look je inšpirovaný štýlom Vegas, čo bolo aj zadaním projektu  #UltimateVegasOutfit. Vyrazila som v ňom na obed a neskôr na kávu, síce to nebolo Vegas, ale obed bol výborný, haha.

Have a nice Saturday evening. I believe that you are enjoying this sunny weekend somewhere near water or just relax. I love warm days, yes, especially when somewhere near is lake or something, haha. What are your plans for tomorrow? In today's outfit I would love to show this skort. I ordered it a long time ago but I wore it twice, maybe. The whole look is inspired by the style of Vegas. What do you think? Do you like it?
skort - new look | sandals -  koton | bag - orsay


black skort




black skort

black skort

black skort

black skort

  • Share:

You Might Also Like

14 komentárov

  1. ty si neskutočná! za každým niečím prekvapíš! ten účes je proste brutalita a aj outfit sa vydaril a sandálky sú perfektné :)
    pozývam na giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. this is the ultimate! sexy and chic! i love how you styled your hair,keeping it sleek really draws focus on the beauty of your outfit and your face :)

    Jessica | notjessfashion.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Outfit se mi hodne libi.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super outfit! Vyzeráš neskutočne. Ja mám rovnaké sukňo-šortky a nedám na ne dopustiť. Sú naozaj skvelé :)

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Outfit vypadá dokonale, úplně mi do toho prostředí sedí a ty boty jsou doslova božský! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten outfit Ti naprosto sedí! Přesně k Tvýmu typu osoby :)
    Jsi překrásná!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Followed back <3

    www.rabeasbeautytipps.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Beautiful look dear!

    http://www.adelaacanski.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Veľmi si podobná herečke Catherine Zeta Jones :-) (Mne už sa asi každý na každého podobá :D) Veľmi ti to pristane, fotky a ty si skvelá <3


    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Simone ! Super look! Greetz Edwin. foto-edwin.nl

    OdpovedaťOdstrániť
  11. You look amazing! Those heels are gorgeous.

    Jenn | Jennifer Jayne

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx