black mineral mask.

By Simona Dubravova - nedeľa, augusta 30, 2015

Dnes to nebude taký typický fashion post, aj keď kozmetika je s módou úzko spojená, všakže. Keďže sa nám pomaličky končí voľno, snažím sa užiť si ešte posledných pár dní ničnerobenia a relaxu. Nedeľu som teda strávila v štýle lazyday - kniha, maska, oddych. A práve o maske si dnes povieme viac. Rada by som vám ukázala jeden skvelý produkt - Black Mineral Mask od značky Avon. 

 Today it is not so typical fashion post, but I though cosmetics is closely associated with fashion, isn´t it? Because holidays slowly ends, I try to enjoy the last few free days doing nothing and relax. So I spent Sunday in the style lazyday - book, mask, relax. And it is the mask I want to say more about - Black Mineral Mask from the Avon.
liveinfoxworld.blogspot.com
 Maska ma čiernu farbu a je skôr mazľavej konzistencie, ja som ju skúšala nanášať aj rukou aj štetcom, a mne osobne štetec vyhovoval viac. Na tvár stačí aplikovať tenkú vrstvu a už len počkáme, kým nám maska zaschne a zmení sa z čiernej na sivú (cca 10-15min). Masku odstránime teplou vodou a osušíme. Ja si tvár hneď po umytí natriem hydratačným krémom.
liveinfoxworld.blogspot.com

Používam ju už dlhšie, cca 1-2 krát do týždňa a čierne bodky, ktorých som sa nemohla zbaviť, pomaly miznú. 
Ja som Black Mineral Mask kúpila v akcii za 3,50€, čo je naozaj skvelá cena.

The mask is black and rather greasy consistency, I tried it applied with the hand and also with brush, and brush suit me personally more. Just apply a thin layer on face and wait for mask turns from black color to gray (about 10-15min). Remove the mask with warm water and dry. I apply moisturize cream on my face immediately after washing.

I use it 1-2 times a week and blackheads, which I could not get rid of slowly disappearing.
I'm Black Mineral Mask bought on sale for € 3.50, which is a really great price.
liveinfoxworld.blogspot.com

+/-:
+ odstraňuje čierne bodky (removing blackhead)
+ cena (price)
+ obsahuje minerály (contains minerals)

- smell

  • Share:

You Might Also Like

7 komentárov

  1. How can you still look gorgeous even with black mask on? <3 <3

    Btw, thank you for your nice comment.
    Following you now. Would be nice if we follow each other <3

    Visit Valencialala.blogspot.com
    Shop @vanitygoods

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tá posledná fotka je top ! :D masku s čiernou farbou som ešte nemala, takže ďakujem za tip ! :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá dobře teda :D Podobnou jsem měla, ale úplně mi nesedla. Nad touhle popřemýšlím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Díky za tip a ta černá maska ti sluší. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadá to dobře. Musím vyzkoušet :)

    http://thechicflair.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx