newfrog coat.

Tuesday, January 07, 2014

Sľubujem, že v ďalšom outfite nebude sukňa, haha. Ale keď je také pekné jarné počasie, chcem si ho čo najviac užiť. Čítala som, že zima a sneh nás ešte čaká. Photoshop sa so mnou asi nebaví, ešte že existuje pixlr, haha. Nedávno mi prišiel tento úžasný kabátik z newfrog.com, čakala som iný materiál, ale aj tak sa mi strašne páči, najradšej by som ho nosila stále. Pravda, nie je nejak teplý, ale s kožúškom je mi v ňom v týchto dňoch fajn. A ten tigrovaný bralet/top som dostala od Ježiška. Zajtra nás čaká škola, úž sa (ne)tešíte?







 shoes - shoes4you | thights, bralet/top - gate | skirt - f&f | coat,earrings - newfrog.com | bag - tallyweijl

Sale for going out dresses! Starting at $9.99!
Preparing for the Valentine’s Day!
Free shipping worldwide! Don’t miss the rare chance!

You Might Also Like

15 ideas

  1. Ten kabátek je úžasný, aspoň bude vynositelný na jaře, aniž by v něm bylo horko. :D I když to v zasněženém období moc dobrý společník asi nebude. ALe je vážně pěkný. A máš boží nožky. :D

    ReplyDelete
  2. No tak tenhle outfit je božský!!! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. Mas pekne nozky, tak nos sukne kludne aj dalej. ;) A kozusinova vesta je skvela! :)

    ReplyDelete
  4. fakt krásný outfit! moc se mi líbí jak píšeš a všechny posty, tak se přidávám k webu♥ těším se na další články!

    ReplyDelete
  5. Prošla jsem i některé tvoje starší příspěvky a moc se mi líbí celkově tvůj styl. Decentní, elegantní, nevtíravý, zkrátka velmi příjemný. :))

    ReplyDelete
  6. Krasny outfit ! Ja sama sukne miluju, takze je rada vidim i na ostatnich !

    http://obsessionfor.blogspot.de/

    ReplyDelete
  7. Ten výstřih je geniální!!Moc se mi celý tvůj outfit líbí :)
    PS: skvělé náušnice! ;-)

    ReplyDelete
  8. Pekný outfit, kabátik a bralet sa mi veľmi páčia :)
    http://strayalley.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  9. Tak tenhle outfit je nádherný! Moc ti to sluší:-)

    ReplyDelete
  10. Very nice look!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥