spring wislist.

Sunday, February 10, 2013

Dostala som akúsi jarnú náladu, aj keď vonku stále sneží. Vytvorila som si teda wislist, aby som aspoň trošku zabila nudu. Dnes opäť pokračujem pozeraním Upírskych denníkov a válaním sa v posteli. Zajtra si plánujem ukuchtiť kuskus s kuracím mäskom na mede, tento recept som našla u Petul. Už sa na to teším. No, a pekný zvyšok nedele.
Doteraz som samú seba presviedčala, že galaxy legíny mi netreba. Ale ja ich proste chcem a musím ich mať. Huňatú vestičku zháňam celú zimu, ale zatiaľ som ešte nenašla takú, ktorá by mi padla presne do oka. A keď sa troška oteplí, budem ju nosiť stále. Šaty s aztéckym vzorom - láska na prvý pohľad, dúfam že ich pri najbližšej návšteve Tally Weijlu nájdem. A keď si na ne oblečiem riflovú košeľu, bude to paráda. Nájsť bielu košeľu je celkom fuška, to vám poviem. No a jeansi, tie sa zídu vždy, hlavne čierne. Tie moje sú už dosť vyšúchané, chúďatká. Kedže cez zimu som moc náramky nenosila, musím si to vynahradiť. A tie neónové sú super. Cez leto som sa tomuto trendu vyhýbala, ale teraz sa mi to pomaličky začína páčiť. Stále hovoríme o náramkoch samozrejme.

A nezabudnite na GIVEAWAY !!! :-)

You Might Also Like

16 ideas

  1. Pekný wishlist :) Ja tiež dobre dlho zháňam košeľu ale riflovú a nikde nič :D

    http://alexis-kingdom.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ty košilky jsou nádhrný i ty šaty:)

    ReplyDelete
  3. Parádní wishlist :) Ty šaty jsou můj favorit :)

    ReplyDelete
  4. skvělé věci, nejkrásnější galaxy legíny

    ReplyDelete
  5. mám tam veľa podobných a dokonalých vecí :) ♥

    ReplyDelete
  6. ty legínky a vestičku také sháním :)

    ReplyDelete
  7. ta bílá košile je dokonalá! a ten náramek s ostny chci taky)

    ReplyDelete
  8. Tie saty sa mi velmi pacia aj ked aztecje vzory nemusim

    ReplyDelete
  9. Všetko je skvelé :)Tá košeľa je super :)

    ReplyDelete
  10. ja som bola na seba taka pysna, ako sa nakupnym najazdom v poslednej dobe pekne vyhybam... a vcera som len nahodou prechadzala nakupnym centrom a podobny jarny zoznam sa mi v hlave vyrojil...aach.

    ReplyDelete
  11. riflovou košili až sháním taky pěkně dlouho, ale většinou jsou z takové té nepříjemné tvrdé látky:/:D

    ReplyDelete
  12. brala bych tu bílou košili, světlé džíny, galaxy legíny a všechny náramky! :3

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥