REVLON ColorStay make-up

By Simona Dubravova - piatok, júla 06, 2012

Nebudem sa diviť, ak ste o tejto značke nikdy nepočuli. Neviem, či sa dá zohnať niekde v kamennom obchode na Slovensku alebo v Čechách. Ja som si ho objednávala od jednej milej pani z mimibazaru (pani má slovenský aj český účet). Spolu s poštovným som zaplatila 11,50 €, čo je úžasná cena, lebo ja som lacnejší nenašla. Jedine ak by ste si ho kúpili v Amerike.
Prišiel mi v pondelok a hneď v pondelok som ho musela skúsiť. Poctivo som si zapisovala všetky plusy a mínusy tohoto zázraku. Bála som sa odtieňu, pretože ich bolo na výber dosť, nakoniec som si vybrala 150 Buff pre normálnu/suchú pokožku. Predáva sa v dvoch "verziách" - pre mastnú/zmiešanú a spomínanú normálnu/suchú. Myslím že som sa trafila dobre.

Keď som ho naniesla na pleť, bála som sa, že budem strašne bledá. Po pár sekundách sa však prispôsobil.

Make-up ma hutnejšiu konzistenciu, ktorá sa trošku horšie nanáša, ale po čase sa to naučíte a nerobí to žiadny problém (niekomu vyhovuje nanášať prstami, niekomu štetcom). Nerobí žiadny škvrny a nevysušuje, nevytvára šupinky. Na tvári ho vôbec nevidno ale skvele sa prispôsobí a kryje. Ako som už spomínala, skvele sa prispôsobuje tónu pleti, nie je oranžový ako drogérkové make-upi (áno aj ja ich používam).

Čomu som nechcela veriť je, že na tvári drží 16 hodín a z pleti neschádza. Konečne je koniec špinavým vreckovkám pri smrkaní. Drží a drží, žiadne lesklé miesta som nepostrehla. Má SPF 15, no to má teraz už aj väčšina make-upov.

Jediné, čo ma trošku sklamalo je, že nemá pumpičku. Nie je to zase nejaké hrozné, ale pumpičkou sa dá korigovať množstvo. Takto sa môže stať, že sa vám vyleje na ruku viac, ako ste chceli.

Moc toho na obrázku nevidno. Chcela som odfotiť, ako vypadá na tvári, ale foťák somnou nespolupracuje.
Ale ak to chcete moc, moc vedieť, pozrite --> TU (a ešte fotku jednej dievčiny, dúfam že sa nude hnevať- PRED a PO použití make-upu )

Záver:
Tento zázrak už nikdy nedám z ruky. Najlepší make-up aký som kedy mala. Keby som mohla, dám mu aj milión percent.
Body:
(5/5)
Ak máte ešte nejaké otázky k tomuto make-up (alebo k hocičomu inému), napíšte tu

  • Share:

You Might Also Like

3 komentárov

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx