New in: Cien Cosmetic

By Simona Dubravova - utorok, júna 26, 2012

Skoro na každom blogu čítam samé chváli na kozmetiku Cien. Rozohodla som sa teda, že ju vyskúšam aj ja.Včera som mala nakupovací deň s K. tak som sa stavia aj v Lidli a hovorím si, že keď som už tu.... Pleťová voda a mlieko ma vyšli na 1,49€ a peeling a gél na 1,29€. Som vážne, vážne zvedavá. Stretli ste sa už aj vy s touto kozmetikou? Ak chcete, neskôr môžem pre vás spraviť recenziu :)
Mám toho samozrejme viacej, no rozdelila som to do dvoch článkov. Ďalší new in možno dnes, možno zajtra. Bavia vás takéto new in posty? :) Majte sa pekne.

  • Share:

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Nemám s touto kosmetikou zkušenosti, tak si ráda přečtu tvůj názor na ní. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie ceny sú veľmi lákavá čo však kvalita.. nemám s Cien vôbec skúsenosti takže recenzia by veľmi potešila :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár, veľmi si vážim Vašu spätnú väzbu ❤ xx