plyšový sveter

By Simona Dubravova - Thursday, November 09, 2017

 Všetko, čo robím, sa snažím robiť najlepšie ako viem. Tak, aby som s výsledkom bola spokojná, aby som sa svojou prácou mohla prezentovať. No nie vždy to funguje tak, ako si predstavujeme. V živote stretnete ľudí, ktorým proste nesadnete. A verte, že ich bude viac ako tých, ktorí k vám budú milí, ktorí vás ocenia. Tieto situácie sú ale práve tie, ktoré nás posúvajú vpred, aby sme boli lepší a lepší. Nie pre nich, ale hlavne pre seba.

overszize plyšový čierny sveter 

jeans - topshop | fluffy sweater - hm


PLYŠOVÝ SVETER
Čo si budeme klamať, jeseň patrí k mojím obľúbencom hlavne vďaka tomu, že môžem vytiahnuť všetky plyšové svetre, kabáty a kožúšky. Milujem prechádzky jesennou prírodou, všetky tie farby a vône. Predchadzajúce celkom svetlé outfity vystriedala moja obľúbená čierna, a to v podobe kúsku z H&M - čierny plyšový oversize sveter. Oversize kúsky mám rada hlavne vďaka tomu, že sú pri nosení veľmi pohodlné. Tiež nosíte takéto oversize svetre, kabáty, tričká?

overszize plyšový čierny sveter

overszize plyšový čierny sveter

overszize plyšový čierny sveter

overszize plyšový čierny sveter

overszize plyšový čierny sveter

overszize plyšový čierny sveter

 PRIODY SÚŤAŽ
Na FB LIVEINFOXWORLD do nedele prebieha SÚŤAŽ s Priody Cosmetics SK !! 💜
O čo súťažíme? O skvelé Pleťové sérum s kyselinou hyalurónovou, s extraktom z uhorky a aloe v hodnote 52eur od značky PRIODY + produkt podľa vlastného výberu.
priody.sk

  • Share:

You Might Also Like

10 ideas

  1. Krásný outfit! Oversize svetry nosím také velmi ráda.

    ReplyDelete
  2. to je pravda, že nie každý každému sadne, ale je to úplne prirodzené :) outfit je veľmi pekný, páčia sa mi jesenné fotky a aj svetrík :)
    MakeupbyVeo

    ReplyDelete
  3. vyzeráš super ako vždy ;) veľmi sa mi páčia hlavne čižmy, ale aj svetrík... pred časom sa mi ale takéto fluffy topy nepáčili, no keď som od tety taký dostala, totálne som zmenila názor :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete
  4. Plyšový sveter je super, ja som si jeden tiež kúpila, ale ja mám žltý a nie je oversized.. ale v pondelok alebo v utorok sa pobzerám po nejakých svetroch, lebo ich teda nemám veľa a striedam vždy tie isté :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Vypadá úplně suprově, taky bych si takový přála! Já kdysi podobný měla, ale strašně pelichal :/
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  6. Beautiful outfit! I like your blog, wanna follow each other?:)

    https://julesonthemoon.blogspot.it

    ReplyDelete
  7. moc krásný světřík a celý outfit se ti moc povedl :)
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.