rose jeans & sweater.

By Simona Dubravova - Monday, September 25, 2017

 Pamätám si, ako som veľmi, veľmi, veľmi túžila po ružovom svetri s 3D ružami. Bolo to možno dva roky dozadu, ak sa dobre pamätám...Tento svetrík bol jeden z kúskov, ktorý som mala na sebe raz a už som viac po ňom nesiahla. Na vešiaku síce vyzeral dobre, ale pri nosení som sa v ňom necítila príjemne a celkovo ma nezaujal ani na postave. To máte tak, strašne po niečom túžite a keď to máte, zistíte, že to nie je také perfektné. Je to ten taký prvotný ošial, ktorý časom vyprchá. Nedávno som mu dala opäť šancu, no nepresvedčil ma ani tentoraz. Ale, aspoň je ružový! 
rose jeans & sweater.

bag - ny | 3D rose sweater - Romwe.com

rose jeans & sweater.rose jeans & sweater.

rose jeans & sweater.

rose jeans & sweater.

Máte aj vy doma kúsok, ktorý ste veľmi chceli a napokon ste ho nevyužili tak, ako ste plánovali? liveinfoxworld.blogspot.com

  • Share:

You Might Also Like

10 ideas

  1. vau, ten svetrík je naozaj prekrásny a originálny!:)

    Saja Frey Blog

    ReplyDelete
  2. Nemôžem si pomôcť, ale tie sandálky sú dokonalé! <3
    WITH GREY WOLF

    ReplyDelete
  3. Úžasná kombinace všech kousků! Nemám ani na jeden kousek nějaké výhrady :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    ReplyDelete
  4. Jaaaaj, veď ani neviem, čo sa mi viac páči. Počínajúc svetríkom, ten je top, pokračujúc topánkami, jeansami.. Nádherný outfit, si kočka !

    ReplyDelete
  5. Love your ripped jeans and high heels outfit! :)

    Looking beautiful! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    ReplyDelete
  6. Beautiful inspirational photos! :)
    kisses from Italy
    http://blamod.com

    ReplyDelete
  7. So beautiful! Adoring your top! It looks like it's made of flowers!

    Paulo Paradox | www.pauloparadox.com

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.