black swim cover up.

By Simona Dubravova - Thursday, June 01, 2017

Mám rada také tie dni, ktoré využijem minimálne na 120%. Niekedy potrebujem, aby môj deň mal aspoň štyridsaťosem hodín. To by som stiha všetko, čo potrebujem. Toto bol jeden z tých skvelých dní, ktoré som si naplno užila a zabudla som aj na všetky povinnosti, ktoré sa mi nakopili. Slnko, voda, krásne miesta a vlasy strapaté od neposlušného vetríka. To mi úplne stačí. black swim cover up
lace up black sandals - topankovo | playsuit - hm | bag - carpisa

black swim cover upblack swim cover up

black swim cover up

black swim cover up

black swim cover up

black swim cover up

black swim cover up

A krásny MDD prajem. Tým myslím aj všetkých dospelákov, v ktorých je predsa len kúsok toho dieťaťa. ❤️

  • Share:

You Might Also Like

16 ideas

  1. Wow Simone
    I really love your outfit! You look beautiful!
    Have a fabulous weekend lovely! ❤️
    I'm back on the blog www.travelera.es

    ReplyDelete
  2. Také tie dni využité na maximum tiež milujem :) Pekný outfit, veľmi sa mi páčia topánočky a okuliare, škoda len, že na jedny nemám nohy a druhé mi nepasujú k tvári :D :D

    Candy | C a n d y G r a n t

    ReplyDelete
  3. Úžasné fotky, nádherné miesto. :)

    ReplyDelete
  4. Krásne prostredie na fotenie a topánky su mega! :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Outfit jako vždy skvělý :)

    ReplyDelete
  6. Opět krásný outfit i to místo ♥♥ Dohromady to tvoří úplně dokonalý dojem :)

    Pauline’s Tiny World♥

    ReplyDelete
  7. tie topánky sú krásne ! :) aj fotky ... tam na tom mieste v Rakúsku som raz bola a musím sa tam vrátiť :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem ❤ Tiež som si povedala, že sa tam ešte raz vrátim, chcem odtiaľ fotku so západom slnka :) xx

      Simona | l i v e i n f o x w o r l d

      Delete
  8. Super fotečky a krásné botičky! Fakt ti to sekne ♥
    Meet My Lovely World

    ReplyDelete
  9. Super fotky a moc ti to sluší! Máš krásné nohy :D :)

    Nikola Mills

    ReplyDelete
  10. Beautiful outfit, thanks for your comment in my blog, would you like to follow each other? :)

    http://julesonthemoon.blogspot.it/

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.