pink duster coat.

By Simona Dubravova - Tuesday, May 23, 2017

Nestáva sa často, že uprednostním botasky pred lodičkami. Nevadí mi ani tá nepohodlnosť z vysokých opätkov, na ktorú som si už vlastne zvykla (však to veľmi dobre poznáte). V lodičkách som to proste ja, no občas mám predsa len chuť na botasky, a toto je presne ten prípad - stavila som na maximálnu pohodlnosť. Spolu s momentálne veľmi obľúbeným "duster coat" dokonca ešte ladím aj s rozkvitnutou divou čerešnou. Už som to písala minule, a napíšem to aj teraz - milujem jar. 
pink duster coat
duster coat - dresslily.com | highwaisted jeans - topshop 

pink duster coat

pink duster coat

pink duster coat

pink duster coat


  • Share:

You Might Also Like

16 ideas

  1. Ten kabátik je nádherný <3

    ReplyDelete
  2. Moc krásný outfit, strašně moc ti to sluší. A ten kabátek, ten je :)

    Inspiration by Linda

    ReplyDelete
  3. Ja som rovnaký typ..v lodičkách som to proste ja, ale keď sem tam mám chuť na tenisky, tak si ich dám a vždy to vyzerá podobne ako u teba..že aj keď máš tenisky, outfit pôsobí elegantnejšie a nie úplne športovo :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Tak tento outfit se mi velice líbí! Moc ti sluší :)

    ReplyDelete
  5. Tvoje fotografie sú proste úžasné! Je ťažké odísť z tohto blogu! :)
    Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))

    SYDNEY SLEEK BLOG-KLIK

    ReplyDelete
  6. Kabátek je boží! :) Sluší ti to.

    ReplyDelete
  7. Ja si bez botasiek a rôznych tenisiek neviem predstaviť život :D Ale samozrejme že nadám dopustiť ani na elegantné lodičky!
    Momentálne som odpadla, keď som zbadala tento post! Neskutočne to k tebe pasuje! Tenisky, kabátik a prúžky? T.O.P <3
    WITH GREY WOLF

    ReplyDelete
  8. FOtky sú naozaj nádherné a kabátik božský :) Možno by som však kabelku mala skôr v ruke

    Katkine kozmetické dobrodružstvá v novom ošatení

    ReplyDelete
  9. KAbátik je fakt šik. Na tvoj typ postavy sadne ako uliaty!!!
    NarodeninováMaryKayGIVEAWAY

    ReplyDelete
  10. Kabát a tenisky sú úplne božské. Nádherné prostredie. :)

    ReplyDelete
  11. ten kabát je vážně krásný! :)

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.