red coat.

By Simona Dubravova - Saturday, April 15, 2017

Nájsť svoj vlastný štýl je veľmi dôležité. Taký ten prvok, ktorý ma charakterizuje a je pre mňa typický. Nájsť to, čo mi pristane, a nie to, čo sa nosí. Ľahko sa píše, ale o to ťažšie praktizuje. 

Obrovské množstvo ľudí si jednucho svoj štýl ani nenájde (možno nechce, nevidí, nevie to?). Sama s tým mám niekedy problém (občas sa ešte hľadám,), a môj vkus sa dosť obmieňa, no mojou zásadou je, že čo sa mi prosto nepáči, to si na seba nedám. Znie to ako samozrejmosť, ale aj vo svojom okolí poznám nespočet ľudí, ktorí si danú vec oblečú aj napriek faktu, že im nesedí, nepasuje - ale je to proste "IN", tak prečo nie, všakže. 

Nestáva sa vám niekedy, že vidíte osobu v outfite a poviete si, že k nej akosi nepasuje - outfit sám o sebe nemusí byť zlý, len možno by lepšie sedel na niekom inom? A práve to tým chcem povedať. Tvoj osobný štýl - niečo, čo je typické len pre teba. Každý jeden je iný - 100 ľudí, 100 chutí. Každému sa páči niečo iné - to je pochopiteľné. Tak sa nesnažme podobať na niekoho iného nasilu, potom sa vytráca naša jedinečnosť. 

RED WRAP COAT



RED WRAP COAT

Aby som sa dostala k outfitu - v predchádzajúcom článku ste mohli vidieť púrovo ružové šaty, ktoré sa ukrývajú pod týmto kabátikom. Rovnako, ako túto výraznú červenú farbu som si obľúbila aj strih tohto kabáta. Nielenže je veľmi praktický, ale robí aj peknú postavu. Ešte by som Vám na záver chcela poďakovať za komentáre, ktoré ma vždy veľmi potešia! Prajem Vám krásne sviatky prežité v kruhu najbližších. Užívajte si všetky voľné chvíle a nasávajte tú pomaličky prichádzajúcu jar. Ja ju už cítim všade - a nepokazí mi to ani to "šialené" aprílové počasie. 

RED WRAP COAT

Ak by ste ma chcei podporiť v súťaži BLOGER ROKA, budem veľmi vďačná za každý jeden hlas. <3

  • Share:

You Might Also Like

13 ideas

  1. múdre slová teda! :) a musím veľmi pochváliť ten červený kabát, ktorý ti sedí úplne perfektne takže vidno, že sa držíš presne toho o čom hovoriš! :))
    Ivana xx

    ReplyDelete
  2. S tím oblékáním a hledáním stylu máš pravdu. Každý by se měl oblékat podle svého uvážení a hlavně co se mu líbí a jde to k němu. Já osobně se snažím nějaký svůj styl mít a nesnažit se kopírovat od ostatních. Jinak kabát super a ta červená ti moc sluší :)
    Inspiration by Linda

    ReplyDelete
  3. Krásný kabát! moc se mi líbí ta barva :)
    Maris Novotná

    ReplyDelete
  4. Ten červený kabátik je super ♥ Inak niekedy ani sama neviem, čo je úplne môj štýl, pretože sa mi ich páči viac a striedam to podla chuti a nálady :)

    ReplyDelete
  5. Kábátek je moc hezký ! :) A určitě dělá outfit zajímavější!
    Já jsem ve fázi, kdy ještě svůj vlastní styl hledám a není to pro mě někdy jednoduché, protože někdy nemůžu sehnat kousky takový jaký by se líbily mě :)

    ReplyDelete
  6. Nádherý outfit a ten kabát, miluju červenou a tomu kabátu opravdu sedí. Moc ti sluší :)

    ReplyDelete
  7. veľmi pekne napísané :) a kabát má super farbu a veľmi ti pristane :)

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.