we on.

Saturday, May 24, 2014

Krásne sobotňajšie dopoludnie Vám prajem. Leto je jednoznačne moje najobľúbenejšie obdobie, to ste si mohli všimnúť aj pri písaní článkov, keď som na zimu stále nadávala, hehe. Milujem jemný vánok, milujem teplo a vodu a milujem šaty a sukne, ale to tiež istotne viete, keďže som ich nosila aj cez chladné obdobie. Už sa snažím, aby sa v outfite objavilo minimálne množstvo čiernych, resp. tmavých vecí. Mala som síce čierne topánočky a čiernu kabelku - pretože do školy mi nevyhovovali béžové high heels, ale inak som si k týmto šatám chcela obuť práve tie. Šatočky sú zo skvelého e-shopu - Elle mode. Určite sa tam pozrite, nájdete tam množstvo krásnych vecí a väčšinou majú len po pár kusoch, takže sa nemusíte báť, že by mala tú istú vec polovica mesta. To je vážne nemám rada, preto v našom meste ani moc nenakupujem. V poslednom čase uprednostňujem práve nákupy cez internet. No tak ešte raz Vám želám krásnu sobotu!






dress - Elle mode | shoes . deichmann



You Might Also Like

6 ideas

  1. ty jsi nádherná :). hrozně se zlepšuješ!

    ReplyDelete
  2. To je skvělé jak jsi bosá :)
    www.katerina-f.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Nemám slov, nádherné šaty! .))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. tie šaty sú veľmi pekné :)

    ReplyDelete
  5. Nádherný šaty, vypadáš jako víla :) ještě jak jsi bosa <3
    Dom by Dom

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥