pleated skirt.

Monday, May 26, 2014

Po dlhom čase som opäť zvolila drdol, no aj tak si myslím, že mi nepristane. Ale určite to poznáte - bad hair day a Vám nezostáva nič iné, iba zopnúť vlasy dohora či chcete alebo nie. 
 Môžem s čistým svedomím povedať, že toto sú najpohodlnejšie zabíjacke topánky aké som kedy mala. Dnes som si k nim obliekla pleated skirt z romwe a čipkovaný top sú vlastne šaty, haha. Už tu myslím v jednom outfite boli, ale patria medzi moje obľúbené. Dnes sa nejdem rozpisovať, pretože o chvíľu odchádzam plávať.  Majte sa pekne!







 pleated skirt - romwe.com -> HERE | top (dress) - asos | shoes - dresslily.com -> HERE | sunglasses - gate

...................................
ROMWE Colorful Print Sleeveless Dress
$14.99, start on 1am 5th June GMT, 24 hours only, limited in 300 pieces.
Free shipping worldwide, ships in 24 hours after order.
It will recover to $30.99 on 6th June.
So if you want to be the iridescent girl, don’t miss out!

You Might Also Like

7 ideas

  1. Ty boty jsou tak úžasný! :) Ale sukně mi přijde poněkud krátká. Ale sluší ti to, o tom žádná!

    ReplyDelete
  2. Nádhera! Vypadá to božsky, sekne ti to :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. drdol ti rozhodne pristane! :)
    a topánky sú úžasné a tiež sa mi páči, ako si tie šaty vyriešila so sukňou, hodí sa to k sebe a vyzerá to dobre:)

    ReplyDelete
  4. Ty vypadas fakt uplne jako panenka <3 ohromne ti to slusi, mam tvy outfity fakt moc rada!

    ReplyDelete
  5. podla mna vyzeras uzasne!


    Pozývam na štátnicovú giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/statnicova-giveaway.html

    ReplyDelete
  6. ty šaty jsou nádherné ♥

    Zvu tě ke mě na giveaway o super náhrdelník, která probíhá na mém blogu :YOKO NGUYEN BLOG

    ReplyDelete
  7. Nádhera! Fakt krásná si!

    ReplyDelete

Thank you for your visit ♥♥♥ Stay tuned, sweeties.

Popular Posts

Sponzors/Shops♥